Altair انتشار نسخه جدید از Altair® دانش Studio® بازار پیشرو یادگیری ماشین و پیش بینی تجزیه و تحلیل راه حل

Altair (Nasdaq: ALTR) یک شرکت فن آوری جهانی ارائه راه حل در توسعه محصول و محاسبات با کارایی بالا (HPC) و تجزیه

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

Altair (Nasdaq: ALTR) یک شرکت فن آوری جهانی ارائه راه حل در توسعه محصول و محاسبات با کارایی بالا (HPC) و تجزیه و تحلیل داده منتشر کرده است یک نسخه جدید از Altair دانش استودیو به ارمغان می آورد که حتی سرعت بیشتر و انعطاف پذیری و شفافیت به داده های مدل سازی و پیش بینی تجزیه و تحلیل ترافیک.

"به عنوان یک راه حل قدرتمند است که می توان با استفاده از داده های دانشمندان و تحلیلگران کسب و کار به طور یکسان دانش استودیو همچنان به رهبری داده های علم و یادگیری ماشین در بازار گفت:" سام Mahalingam, Altair افسر ارشد فناوری. "بدون نیاز به یک خط کد دانش استودیو تجسم داده های سریع و سرعت تولید توجیه نتایج."

در دسترس را به مخاطبان گسترده ای از تحلیلگران کسب و کار و داده های دانشمندان مشغول به کار در مناطق از جمله پیشگیری از تقلب, مجموعه بهینه سازی, بازاریابی, فروش, CRM, تجزیه و تحلیل و طراحی محصول و مهندسی دانش استودیو در حال حاضر در استخدام خودکار یادگیری ماشین (AutoML) برای بهینه سازی فرایند مدلسازی در حالی که ارائه به کاربران بی نظیر بینش و درک درستی از چگونه نتایج را به دست آورد.

بهینه سازی کل گردش کار در دقیقه
دانش استودیو به دست آورده است بهترین در کلاس شهرت برای قابلیت های پیشرفته بسیار قابل تنظیم رویکرد به تنظیمات و سهولت بهره برداری است. در دسترس از طریق Altair انعطاف پذیر, واحد مبتنی بر صدور مجوز مدل جدید نسخه ساده سازی کل گردش کار. در ابتدا داده ها بهبود یافته است به طور خودکار جایگزین از دست رفته ارزش ها و برخورد با پرت. AutoML پس از آن ایجاد شده و در مقایسه با بسیاری از مدل های مختلف برای شناسایی بهترین گزینه های موجود. در مقایسه با روش دستی نتایج بهینه در دقیقه به جای ساعت. شفافیت بیشتر به شهروند داده های دانشمندان این فرصت و آزادی به سرعت یاد بگیرند. کنترل بهبود یافته را قادر می سازد تا داده ها دانشمندان برای تغییر مدل و لحن خوب عملکرد.

بلند کردن درب در یادگیری ماشین-طراحی مدل سازی داده ها
بر خلاف محصولات رقابتی دانش استودیو نمی کند اتخاذ یک "جعبه سیاه" رویکرد که خاموش کردن کاربران است. به طور کامل متعهد به اصول مسئول و توجیه هوش مصنوعی (AI) دانش استودیو به جای آسانسور درب در عملکرد داخلی از مدل توسعه یافته است. اگر چه مدل های توسعه یافته به طور خودکار توجیه AI کاربران می دهد اعتماد به نفس است که صرف نظر از مدل و نوع فرایند را می توان به راحتی درک تفسیر و بررسی قرار گرفت.

دیگر ویژگی های جدید به دانش استودیو عبارتند از:
• خودکار کد پایتون نسل است که پشتیبانی از تمام اخباری مدل سازی – استقرار-مدل های آماده می تواند ایجاد سریع و بدون نیاز به هر گونه مهارت برنامه نویسی.
• مستقیم داده های صادرات به Altair پادشاه Altair را صنعت پیشرو آماده سازی داده ها ابزار.
• پشتیبانی از R کد 4.0 و بالاتر است.

برای اطلاعات بیشتر altair.com/knowledge-studio.

در مورد Altair (Nasdaq: ALTR)
Altair یک شرکت فن آوری جهانی فراهم می کند که نرم افزار و ابر راه حل در زمینه توسعه محصول و محاسبات با کارایی بالا (HPC) و تجزیه و تحلیل داده های. Altair سازمان را قادر می سازد در سراسر گسترده صنعت بخش به رقابت موثر در جهان متصل در حالی که ایجاد یک آینده پایدار. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.altair.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن