دیدار با روسیه را اوز از COVID شکاک که پوتین گوش

مسکو—یلنا ملیشوا شده است سخنرانی روسها در شیوه زندگی سالم برای 23 سال است. او نه مانند دکتر Oz در ایالات متحده

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

مسکو—یلنا ملیشوا شده است سخنرانی روسها در شیوه زندگی سالم برای 23 سال است. او نه مانند دکتر Oz در ایالات متحده نشان می دهد تلویزیون است که تلاش می کند به دارو را سرگرم کننده و قابل دسترس حتی اگر علم می دوم به نمایشگری یا برخی می گویند جدی حقه بازی. مانند دکتر Oz که به گوش آمریکا, رئیس جمهور ملیشوا است که گوش از روسیه است. و مانند دکتر Oz او هرگز خطرناک تر از در حال حاضر در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

ملیشوا را "آن را به زندگی می کنند!" پخش در تلویزیون دولتی شده اند در مرکز متعدد ذهن باد رسوایی در طول سال. او ناراحت مادران کودکان معلول ذهنی به عنوان مثال از طریق تماس با فرزندان خود "cretins" در برنامه او به نام "فرزند من ادم سفیه و احمق." او خشم میلیون ها نفر از زنان دعوت برای افزایش سن بازنشستگی از 55 تا 67 سال است. اما او نشان می دهد در رفت.

امروز که بیش از 120.000 روس ها را آزمایش مثبت برای رمان coronavirus و مقامات اعتراف به بیش از 1200 کشته در میان آنها ده ها تن از پزشکان ملیشوا تبدیل به یک نماد جهل و دروغ و فساد و نفاق است. اما هی او قرض او را دیرینه محبوبیت ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه را گمراه کننده همه گیر صحبت کردن امتیاز و او هنوز هم به نظر می رسد فکر می کنم او فوق العاده است.

ملیشوا است و نه فقط یک دکتر میزبانی بهداشت و درمان نشان می دهد; او عضو شورای مرکزی این مردم در مقابل یک گروه سیاسی وفادار به پوتین. ملیشوا را نشان می دهد استقبال کشور پیشرو اطفال و زایمان و قلب و عروق. رئیس جمهور تراست و پس از انجام میلیون ها نفر از زنان خانه دار به تماشای او نشان می دهد.

"او پسر یوری شد معروف در روسیه چند سال پیش برای او عجیب و غریب عملکرد به عنوان یک اسپرم-تولید بیضه خود را نشان می دهد."

بنابراین در فوریه. 12 زمانی که ملیشوا اعلام کرد: "هیچ بیماری همه گیر! هیچ coronavirus در روسیه وجود ندارد, پخش كردن, یا," روسیه آرام است. اما هفته بعد که coronavirus گسترش در سراسر روسیه ملیشوا تفسیر نه صدا بسیار شبیه به تلاش برای تشویق مردم یا کت قند برخی از اخبار بد را به عنوان یک دروغ عمدی مبارزات انتخاباتی. "همه نشانه ها نشان می دهد که شایع آنفولانزا بسیار شدید عفونت" ملیشوا به او گفت که بینندگان تلویزیون در اواخر مارس 13.

برای روسها چهره خندان از 59 ساله پزشک است آشنا که هر کسی در تلویزیون. او تقریبا در هر موضوع پزشکی به یک نمایش سرگرم کننده با بازیگران لباس های مختلف بدن انسان را توضیح و نشان دادن نمایشی توابع از بخش های بدن انسان. او پسر یوری در حال حاضر یک پزشک در نیویورک معروف در روسیه چند سال پیش برای او عجیب و غریب عملکرد به عنوان یک اسپرم-تولید بیضه خود را نشان می دهد.

ملیشوا ادامه داد و به لبخند و کرک جوک زمانی که مردم شروع به مردن در مسکو, سنت پترزبورگ و مناطق در سراسر کشور است. او فقط دست تکان دادند دست خود را: "در پایان روز coronavirus خواهد بود معمولی فصلی عفونت کل اعتیاد به مواد مخدره در اطراف آن است و نه به دلیل آن است که فوق العاده مرگبار عفونت یا جدید طاعون" او گفت: با یک لبخند بزرگ بر روی 19 مارس ،

"ملیشوا را Instagram followers شروع به تعجب می کنم چرا مورد علاقه خود را, دکتر, عنوان مقیاس ویروس گسترش یافته است. اما ملیشوا نمی خواهد تغییر خط."

در اواسط مارس تا 90 درصد از تازه ثبت نام COVID مثبت Muscovites بودند کمتر از 65 و 5 درصد کودکان بودند. دکتر سر از مسکو بیمارستان اصلی درمان coronavirus آزمایش مثبت است. هیچ کس حتی در کرملین استدلال کرد که آن را وحشتناک است. ملیشوا را Instagram followers شروع به تعجب می کنم چرا مورد علاقه خود را, دکتر, عنوان مقیاس ویروس گسترش یافته است.

اما ملیشوا نمی خواهد تغییر خط. در مارس 17, زمانی که بیش از 4000 روسها بودند آزمایش مثبت برای این ویروس در یک روز ملیشوا گفت: بیش از 1 میلیون نفر از پیروان خود در Instagram در جالب پست: "... حتی در حال حاضر من معتقدم که این ویروس جادویی معجزه است. کودکان کمتر از 20 نمی میرند آنها بیمار را دریافت کنید آنها بستری در بخش های مراقبت ويژه. تنها 70-80-90-سال افراد بستری هستند. هر دکتر بپرسید که دقیقا درست است."

تا کنون purveying جهل است نه خراب ملیشوا حرفه ای. در یکی از نشان می دهد در سال 2014 او را صدا مانند یک قرن 19 نژادپرستانه بحث اعتیاد به الکل: "افرادی هستند که از برخی از آنها ملیت من می خواهم بگویم حتی یک مسابقه... ما مثلا سفید هستند مسابقه اسلاوها اما نیز وجود دارد که پوست تیره مردم است."

کرملین مورد علاقه دکتر به این نتیجه رسیدند که مردم از mongoloid نژادها از جمله مردم بومی در روسیه که به مناطق شمالی باید از نوشیدن الکل و او بینندگان را نباید با آنها. "و هیچ تبعیض در مورد آن. های مختلف نژاد های مختلف فیزیولوژی. منظور ما یک تهدید است که به زندگی فرد" او patronized. "ویژگی های mongoloid نژاد: باریک چشم"—که در آن نقطه او کشیده گوشه چشم او برای دوربین—"ماه رو مردم... اینجا است که چرا ما نمی خواهیم شما را به نوشیدن با mongoloid مسابقه است."

"کرملین مقامات بهداشتی اغلب با استفاده از دروغ برای اهداف سیاسی هماهنگی با ممنوعیت برای این یا آن محصول با پوتین اقتصادی یا سیاسی ضرورت."

مقامات و روزنامه نگاران در Yakutia جمهوری روسیه در شمال با ارسال درخواست های متعدد به کانال یک خواستار عذرخواهی. آنها هرگز یک. وجود دارد هیچ کمبود الکلی اسلاوها.

کرملین مقامات بهداشتی اغلب با استفاده از دروغ برای اهداف سیاسی هماهنگی با ممنوعیت برای این یا آن محصول با پوتین اقتصادی یا سیاسی ضرورت. بسته به اینکه چگونه تنش روسیه روابط خود را با همسایگان این کشور به پزشکان اجازه می دهد و یا ممنوعیت گرجستان و مولداوی شراب لیتوانیایی پنیر یا شکلات از اوکراین. دیگر, دکتر, علوم پزشکی گنادی Onishenko ممنوع ده ها تن از گرجستان الکل محصولات در سال 2006. جنگ که آغاز شده به عنوان یک تحریم در comestibles در نهایت تبدیل به یک رویارویی نظامی در سال 2008.

رویکرد ملیشوا انتخاب برای پوشش بیماری همه گیر کوروناویروس همسان کرملین به طور کلی خط: کشور ما این است که موفقیت در مبارزه با ویروس در حالی که در اروپا و ایالات متحده را کثیف و پر هرج و مرج اشتباهات که منجر به جرم مرگ است. "وضعیت در کشور ما این است که آرام و تحت کنترل" ملیشوا گفت: در نشان دادن مارس 26, تکرار جمهور پوتین به اظهارات چند روز قبل از آن تقریبا کلمه به کلمه.

پزشکان عادی مبارزه با این بیماری همه گیر در بیمارستان ها به شدت مخالف است. این ویروس به کشته شدن ده ها تن از همکاران خود آلوده در حالی که به مراقبت از. غم انگیز لیستی از coronavirus قربانیان در میان کارگران پزشکی است که به سادگی به نام: "ما به یاد داشته باشید." این شامل بیش از 80 نام. در حالی که ملیشوا در تلویزیون سعی در بی اهمیت جلوه دادن خطر coronavirus, پخش كردن, پزشکان در سنت پترزبورگ پسکوف مسکو و سایر مناطق التماس کرد برای بهتر دنده محافظ. بیمارستان ها با بیماران یکی پس از دیگری آمبولانس با بیماران منتظر در خطوط زمانی که تمام تخت گرفته شد.

وجود یک فاصله بزرگ بین کرملین نخبگان و مردم عادی روسیه. روسیه و بسیاری از پزشکان و پرستاران در حال بازماندگان زندگی تکان دهنده متوسط حقوق; تعداد بسیار کمی از کارگران پزشکی می توانید استطاعت سفر به ایالات متحده است. اما ملیشوا زندگی متفاوت است.

هفته گذشته روسیه, جنگنده فساد و رهبر مخالفان آلکسی Navalny گزارش در ملیشوا دو غول آپارتمان در منهتن. با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده توسط Navalny, ملیشوا را دو پسر یوری های سابق, رقص, توپ لیس طلسم و واسیلی هستند ساکنان وجود دارد.

در سال 2016 زمانی که بسیاری در روسیه و دایره بر این باور بودند که با تهمت پیروزی آنها را ایجاد آینده ای پایدار در ایالات متحده ملیشوا و خریداری یک خانه تزئین شده با طلایی و سنگ مرمر در آلپ, New Jersey, یکی از مرفه ترین جوامع در امریکا است. Navalny تحقیقات نشان می دهد که تلویزیون دکتر, که او نیز اجرا می شود یک امپراتوری کسب و کار در املاک و مستغلات دارای حدود 11 میلیون دلار ارزش ملک در ایالات متحده است.

The Daily Beast ارائه یک لیست از سوالات در مورد این مسائل مختلف به ملیشوا دستیار که گفت آنها خواهد بود در گذشت. اما شده است وجود دارد هیچ پاسخ.

امروز پرسش اصلی برای دکتر ملیشوا خواهد نگرانی نیست منبع ثروت خود و یا به اندازه او وام مسکن در ایالات متحده است. سوال اصلی خواهد بود چرا میزبان "آن را به زندگی می کنند!" کرده است تا همواره به عنوان COVID-19 گیر یک موضع است که به احتمال زیاد به هزینه هزاران بسیاری از روس ها زندگی خود و بسیاری از صدها نفر از هزاران نفر خود را به سلامت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن