MTV تجدید megahit "جرسی شور تعطیلات خانواده" عنوان فصل آخر به ارائه بالاترین رتبه در دو سال

پس از آن بالاترین امتیاز در قسمت نزدیک به دو سال ام تی وی امروز اعلام کرد یک فصل چهار تمدید آن نیروگاه سری "جر

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

پس از آن بالاترین امتیاز در قسمت نزدیک به دو سال ام تی وی امروز اعلام کرد یک فصل چهار تمدید آن نیروگاه سری "جرسی شور تعطیلات خانواده." هفته گذشته فصل آخر تحویل قوی 1.11 میان P18-49 (LSD) و بالاترين امتياز را به قسمت پس از سال 2018 است. علاوه بر این, این قسمت جلب 1.7 میلیون بیننده در سراسر L3 جامد آن به عنوان #1 سری کابل در پنج شنبه شب.

این سری همچنان رتبه بندی نیروی عظیم منهدم کننده برای MTV رتبه بندی به عنوان #1 سری کابل در تمام کلید دموی در آن دوره زمانی در طول کل فصل سه اجرا و نشان داد رشد قابل توجهی از فصل گذشته متوسط بود که تا 9 درصد (0.84 مقابل 0.77) با P18-34.

علاوه بر تسلط شنبه شب MTV است که بالاترین امتیاز کابل شبکه در میان P18-34 و چهار از 10 سری کابل – "چالش: کل جنون" "جرسی شور تعطیلات خانواده" "مامان" و "Floribama ساحل" – بیش از هر شبکه دیگر.

خبر می آید به عنوان MTV به تازگی راه اندازی جدید پنج شنبه شب بلوک برای تابستان که شامل حماسه فصل دوم از "دو شات در عشق" و سری جدید "انتقام شوخی با DJ Pauly D و Vinny." امشب قسمت از "دو شات در عشق" پخش در 8PM ET/PT Pauly و Vinny اعتبار است که در خط زمانی که خود را suitemates انجام غیر قابل تصور در روز اول خود را از کار در حالی که ماریسا اعتراف او یک شب ایستاده به مادر. پس این قسمت جدید از "دو شات در عشق" اولین سری از "انتقام شوخی با DJ Pauly D و Vinny," شامل dynamic duo تلاش به جلو و برخی از مهمترین بیش از حد بالا شوخی و در عین حال به منظور گرفتن انتقام نهایی, برای اولین بار در 9PM ET/PT در MTV. اتمام آخرین تبلیغی برای "دو شات در عشق" و "انتقام شوخی" در اینجا.

"جرسی شور" که برای اولین بار برای اولین بار در سال 2009 و بازگشت و در سال 2018 به ثبت رتبه بندی است MTV پدیده در سراسر جهان که امکانات بازدید از قبیل "Floribama ساحل" "Geordie Shore" (انگلستان) "گندیا ساحل" (اسپانیا) "ورشو ساحل" (لهستان) "آکاپولکو ساحل" (مکزیک) و "سوپر ساحل."

برای کسب اطلاعات بیشتر و محتوای منحصر به فرد را دنبال کنید @JerseyShore در Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok و یوتیوب. استفاده از #JSFamilyVacation به گفتگو بپیوندید.

"جرسی شور تعطیلات خانواده" است که توسط MTV SallyAnn Salsano و 495 محصولات.

در مورد ام تی وی:

MTV پیشرو جهانی جوانان رسانه با نام تجاری در سراسر هر پلت فرم با عملیات هایی که کابل های تلفن همراه و شبکه های زنده, حوادث, تئاتر و فیلم MTV Studios یک واحد متمرکز بر توسعه سری برای SVOD و خطی شرکای توزیع.

در مورد 495 محصولات:

SallyAnn Salsano موسس, مدیر عامل شرکت تهیه کننده اجرایی و نیروی خلاق پشت در طول روز و ساعات پر بیننده امی نامزد دریافت جایزه 495 Productions تیم. مباهات بالاترین امتیاز را نشان می دهد برای هر دو MTV و CMT با "جرسی شور" و "Party Down South," فصل های متعدد از شکستن رکورد "مارتا & Snoop را غذای مختصر مهمانی شام" در VH1 و showrunner از روباه را راه اندازی مجدد از "بهشت هتل" 495 محصولات سیمانی جای خود را در موسیقی پاپ-فرهنگ و تاریخ است. به عنوان یکی از شناخته شده ترین و رهبران موفق در صنعت سرگرمی Salsano مفتخر شده است و برای نمونه کار توسط خبرنگار هالیوود که برجسته خود را در "تلویزیون واقعیت: قدرتمند ترین" لیست برای سه سال در یک ردیف و از جمله او را "زنان در سرگرمی قدرت 100" لیست را به عنوان به خوبی. انواع مجله همچنین شامل Salsano خود را در "واقعیت تاثیر گزارش" برای آخرین 5 سال متوالی. علاوه بر این خانم Salsano یکی از اولین زن پذیرفته به hot docs industry سالن از شهرت در سال 2019. برخی از نشان می دهد اضافی از 495 محصولات متنوع فهرست عبارتند از: "دو شات در عشق با DJ Pauly D و Vinny" (MTV), "Floribama ساحل" (MTV), "لیسانس آخر هفته" (CMT) و"بدون عنوان Action Bronson نشان می دهد" (Viceland), "واقعی" در طول روز نشان می دهد بحث (همزمان), "یقه آبی میلیونرهای" (CNBC) "زمستان شکستن: شکارچی کوهستان" (MTV), "دعوت تنها" (Bravo), "نشویل ستاره" (NBC), "بیشتر به عشق" (فاکس), "تو, کابوس" (سنبله), "مادر/دختر آزمایش: افراد مشهور Edition" (مادام العمر), "Snooky & JWOWW" (MTV) "فاجعه تاریخ" (MTV), "تتو پس از تاریکی" (اکسیژن) "مخزن بازی ها" (سنبله), "عروسی جنگ" (VH1), "تابو ایالات متحده آمریکا" (National Geographic Channel) چند فصل از HGTV #1 امتیاز نشان می دهد "طراحی ستاره"اکسیژن #1 امتیاز نمایش "رقص الاغ خود را خاموش" "یک شات در عشق" (MTV), "ابزار آکادمی" (VH1) و بسیاری دیگر.

###

منبع: Nielsen; P18-34/LSD داده مگر اینکه ذکر رتبه بندی در حال پوشش; مجموع بینندگان بر اساس L3 000s; زمان دوره رتبه بر اساس LSD 000s (سه شنبه/8p-9p); بیشترین امتیاز کابل خالص (به استثنای. جزئی بعد شبکه) و بالا سری 4 (excl. ورزشی/اخبار/کودکان و نوجوانان) بر اساس L3 اعتبار برای CY20 خود را پنج شنبه شب- #1 P18-34 رتبه نخست در 2/27/20-6/18/20.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن