مگان مک کین به بایدن: لازم نیست من پدر سارا پیلین اشتباه

میزبان این دیدگاه صرف صبح جمعه با دادن جو بایدن برخی از مشاوره به عنوان او شروع به جستجوی خود را برای آنچه که

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

میزبان این دیدگاه صرف صبح جمعه با دادن جو بایدن برخی از مشاوره به عنوان او شروع به جستجوی خود را برای آنچه که او وعده داده است خواهد بود یک زن همسر در حال اجرا. مگان مک کین تا به حال فقط یک هشدار بزرگ: آیا همان اشتباه پدر او در سال 2008 ساخته شده.

بایدن بوده است برگزاری مجازی زندگی می کنند جریان رویدادهای آینده نگر VP میدارد که گلدبرگ Whoopi مضطرب ممکن است مانند یک "واقعیت نشان می دهد" رقابت است. مک کین توضیح داد که او شخصا از طرفداران بزرگ از "شیمی آزمون."

"نه به این, درباره من, اما زمانی که من در اصل این کار ارائه شده در این نشان می دهد آنها می خواستم برای تست من با یک دسته از خانم ها و به من گفت:" نه شما آنچه را من می توانید انجام دهید,'" مک کین نشان داد. به عنوان او آن را توضیح داد او دوباره حاضر به انجام یک آزمایش شیمی چند سال بعد و آنها را به استخدام خود را به هر حال. "من فکر می کنم معاون ریاست جمهوری میدارد دقیق همان راه است."

او ادامه داد: "پدر من—و من می دانم که مردم بسیار باعث زمانی که من صحبت کردن در مورد او پس فقط با من—او تصمیم گرفت به یک روش غیر معمول همسر در حال اجرا. او را انتخاب کرد کسی که او تا به حال مقدار زیادی از تجربه با. در واقع من اعتقاد دارم که او تنها ملاقات سارا پیلین دو بار قبل از اعلام او به عنوان معاون ریاست جمهوری انتخاب کنید."

در بستر مرگ جان مک کین با استفاده از هر دو خود را نهایی کتاب و یک مستند HBO درباره زندگی خود می گویند که یکی از "بزرگترین حسرت" در دختر خود که عبارت بود از انتخاب پیلین بیش از خود دوست و جو لیبرمن.

از آنجا که از بار زندگی میکنیم در حال حاضر مگان مک کین گفت که او "برای رفتن با کسی که در حال رفتن به تواند ما را از این مطلق بیماری همه گیر نسل بحران زیرا تا آنجا که به من مربوط می شود آن را به دنبال مانند آن را برای رفتن به یک کل خیلی بدتر از قبل از آن بهتر می شود."

او خواست بایدن به انتخاب کسی که به او "اعتماد" تا آنجا که رئیس جمهور اوباما به وضوح مورد اعتماد او یک نقطه که بایدن خود را ساخته شده در طول مصاحبه خود با استفان کلبرت شب قبل از.

در نظر گرفتن یک ضربه تند وشدید زدن در پیلین مک کین گفت که درمان تصمیم گیری مانند یک "ملکه زیبایی, مسابقه" و چیدن کسی "که می توانید انجام بهترین در جلو از یک دوربین 20 دقیقه است که احتمالا به طور کامل بیمار مناسب برای این زمان."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب