Wärtsilä موتورهای گاز برای سوزاندن 100% هیدروژن

تکنولوژی گروه Wärtsilä در حال توسعه فرآیند احتراق در موتورهای گاز به آنها را قادر به رایت 100% سوخت هیدروژن اس

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

تکنولوژی گروه Wärtsilä در حال توسعه فرآیند احتراق در موتورهای گاز به آنها را قادر به رایت 100% سوخت هیدروژن است.Wärtsilä تحقیق هیدروژن به عنوان یک سوخت برای 20 سال و آزمایش قرار گرفته است و موتورهای آن با آمیزد تا 60 درصد هیدروژن و 40 درصد گاز طبیعی است. این توسعه بخشی از استراتژی شرکت به آینده اثبات آن فن آوری موتور در خط با روند جهانی به سمت decarbonisation از انرژی و دریایی بازار. در علاوه بر این به هیدروژن بالقوه دیگر سوخت های تجدید پذیر در حال مطالعه برای برنامه های آینده و Wärtsilä موتورهای در حال حاضر قادر به combusting 100% مصنوعی عاری از کربن متان و متانول.

"جهان در یک مسیر به سمت 100% decarbonization و Wärtsilä همچنان به حمایت از این روند با ما تحقیق و توسعه آینده سوخت مانند هیدروژن است. بازار برای هیدروژن-سوخت نیروگاه ظهور خواهد کرد همراه با قوانین و مقررات محدود سوزاندن سوخت های فسیلی است. ما موقعیت خوبی برای خدمت به صنعت برق در انتقال آن به 100% تجدید پذیر تولید برق. Wärtsilä موتور قادر به در حال اجرا بر روی انواع پایدار سوخت در حال ارائه بسیار پویا موازنه قدرت برای این آینده سیستم های تولید" اظهار نظر مارکو Wiren رئيس جمهور Wärtsilä انرژی کسب و کار.

در بخش انرژی را انتقال به کربن بی طرفی و باد و خورشیدی و باتری ذخیره سازی را به صورت افزایش سهم سیستم های قدرت. وجود داشته باشد نیاز به سوخت های تجدید پذیر برای فعال کردن ذخیره سازی طولانی مدت در کم مداوم باد و انرژی خورشیدی شرایط آب و هوایی.

چنین سوخت سوزانده خواهد شد در سریع شروع نیروگاه و تولید می شود به صورت محلی با محدود باد و انرژی خورشیدی فقط با استفاده از آب و هوا به عنوان مواد خام است. ذخیره سازی گاز زیرزمینی استفاده می شود برای ذخیره گاز برای استفاده در طول دوره های زمانی که کاهش در دسترس بودن منابع تجدید پذیر نتایج در باتری ذخیره سازی در حال تخلیه. استفاده از سوخت های تجدید پذیر در انعطاف پذیر نیروگاه به طور چشمگیری کاهش اندازه مورد نیاز از باتری و ذخیره سازی سیستم قدرت را بهبود می بخشد بهره وری و کاهش هزینه های تولید و بالا را فراهم می کند امنیت عرضه حتی در طول نادر و غیر معمول الگوهای آب و هوایی.

Wärtsilä انرژی کسب و کار در کوتاه
Wärtsilä انرژی کسب و کار منجر گذار به سمت 100% انرژی های تجدید پذیر در آینده. ما کمک به مشتریان ما را باز کند مقدار انرژی انتقال خود را بهینه سازی سیستم های انرژی و آینده تصحیح دارایی های خود را. ما ارائه شامل انعطاف پذیر, نیروگاه, انرژی, سیستم های مدیریت و ذخیره سازی و همچنین چرخه خدمات اطمینان حاصل شود که افزایش بهره وری و تضمین عملکرد. Wärtsilä تحویل 72 GW نیروگاه ظرفیت در 180 کشور در سراسر جهان است.
https://www.wartsila.com/energy/

Wärtsilä در مختصر
Wärtsilä یک رهبر جهانی در فناوری های هوشمند و تکمیل چرخه راه حل های دریایی و بازارهای انرژی. با تاکید بر پایدار و نوآوری و بهره وری کل و داده ها تجزیه و تحلیل Wärtsilä حداکثر زیست محیطی و اقتصادی عملکرد عروق و قدرت گیاهان از مشتریان آن است. در 2019, Wärtsilä خالص فروش یورو بالغ 5.2 میلیارد دلار با حدود 19,000 کارکنان. این شرکت دارای عملیات در بیش از 200 مکان در بیش از 80 کشور در سراسر جهان است. Wärtsilä ذکر شده است و در Nasdaq هلسینکی.
www.wartsila.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن