مشکلات روحی و روانی یک مسئله رو به رشد برای اولین بار: که

یکی در چهار ساله در اروپا به بهداشت روانی مشکلات یک مطالعه جدید از WHO نشان داده است. احساس فشار ناشی از کار م

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

یکی در چهار ساله در اروپا به بهداشت روانی مشکلات یک مطالعه جدید از WHO نشان داده است. احساس فشار ناشی از کار مدرسه رفته اند تا در یک سوم کشورهای اروپایی است.

افزایش تعداد اروپایی, نوجوانان مبتلا به مسائل مربوط به سلامت روان با توجه به مطالعه انجام شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) منتشر شده در سه شنبه. مطالعه شناخته شده رسما به عنوان سلامت رفتار در کودکان در سن مدرسه (HBSC) نشان می دهد کاهش در نوجوانان ذهنی در بسیاری از کشورهای اروپایی بین سال های 2014 و 2018.

محققان در نگاه به سلامت و رفتار اجتماعی از بیش از 22,000 دانش آموزان در سن 11 و 13 و 15 در کانادا و اروپا.

نتایج: روان بودن کاهش سن کودکان با دختران نوجوان به خصوص تحت تاثیر قرار. "یک چهارم نوجوانان گزارش احساس عصبی احساس تحریک پذیر و یا داشتن مشکلات به خواب هر هفته" این مطالعه گفت.

بیشتر بخوانید: چگونه به مراقبت از سلامت روان خود را

محققان همچنین اشاره کرد تفاوت بین جنس متنوع که با توجه به سن و وضعیت اجتماعی و اقتصادی. در بیش از یک سوم از کشورهای نوجوانان از خانواده های کم درآمد بودند بیشتر احتمال دارد به گزارش های متعدد بهداشت روانی و نگرانی است. برخی از 41 درصد از پسران گفت: آنها احساس ذهنی سالم در مقایسه با 33 درصد از دختران است.

فشار در مدرسه

تعداد کودکانی که احساس فشار از مدرسه رفته بود تا در یک سوم از کشورهای مورد بررسی این مطالعه گفت. بیش از یک در 10 دانش آموزان گزارش شده بودند قربانی مزاحمت سایبری در دو ماه منتهی به مطالعه است.

"که افزایش تعداد دختران و پسران در سراسر منطقه اروپا گزارش فقیر سلامت روان — احساس کم عصبی و یا تحریک پذیر — یک نگرانی برای همه ما گفت:" هانس Kluge که مدیر منطقه ای برای اروپا است.

Kluge به نام برای دسترسی بیشتر به خدمات بهداشت روانی برای نوجوانان و گفت آن را خواهد پرداخت سه برابر در "سلامت اجتماعی و اقتصادی دستاوردهای امروز نوجوانان فردا بزرگسالان و نسل های آینده است."

ادامه مطلب: روانشناسی: آیا اختلالات اضطرابی?

نوشیدن و سیگار کشیدن در کاهش

این مطالعه همچنین به بررسی اینترنت و استفاده از رسانههای اجتماعی در میان نوجوانان در سال 2017 و 2018. برخی از 35 درصد از نوجوانان در نظر گرفته شد "فشرده" کاربران رسانه های اجتماعی با 15 سال دختران ایتالیایی پیشرو در 63 درصد نسبت به 12% 11-year-old آلبانی در پایان کم از طیف.

محققان همچنین اشاره کرد تفاوت در استفاده از اینترنت است که تغییر با توجه به سن و جنس است.

"دختران بیشتر احتمال دارد به ويژه کاربران از ارتباطات آنلاین اما پسران به احتمال زیاد ترجیح می دهند بحث در مورد مسائل شخصی آنلاین" مطالعه گفت.

هر دو سیگار کشیدن و مصرف الکل را بر باد رفته از آخرین مطالعه این گزارش نشان داد با 35 درصد از نوجوانان گفت: آنها تا به حال مست الکل نسبت به 38 درصد در سال 2014.

دو سوم از نوجوانان گزارش شده با استفاده از حفاظت در سال های اخیر خود را جنسی روبرو می شوند. در میان 15 ساله 24 درصد از پسران و 14 درصد از دختران گفت: آنها در حال حاضر به حال رابطه جنسی داشته است.

kp/روپیه (AFP dpa)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن