بارکلیز کمک می کند تا از نزدیک مشاوره فاصله با راه اندازی طرح و سرمایه گذاری

جدید دیجیتال خدمات مشاوره از بارکلیز خواهد ساخت شخصی, سرمایه گذاری طرح که متناسب با اهداف خود را قبل از مدیریت

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399
  • جدید دیجیتال خدمات مشاوره از بارکلیز خواهد ساخت شخصی, سرمایه گذاری طرح که متناسب با اهداف خود را قبل از مدیریت آن از طرف شما
  • طراحی شده برای حمایت از افرادی که زمان ندارید و یا اعتماد به نفس به سرمایه گذاری خود به خود این سرویس را در ابتدا در دسترس خواهد بود به بارکلیز حساب جاری مشتریان که حداقل £5.000 به سرمایه گذاری
  • راه اندازی همزمان با تحقیقات جدید آشکار است که بیش از نیمی از بریتس (56 درصد) احساس می کنید که آنها نمی در حال حاضر دسترسی به کارشناس پشتیبانی آنها نیاز به شروع به سرمایه گذاری

بارکلیز راه اندازی کرده است جدید دیجیتال خدمات مشاوره برای مقابله با انگلستان مشاوره شکاف و بیشتر مردم اعتماد به نفس و حمایت از سرمایه گذاری پس انداز خود را. این سرویس جدید به نام بارکلیز طرح و سرمایه گذاری ایجاد خواهد شد شخصی, سرمایه گذاری طرح که متناسب با یک مشتری اهداف با بارکلیز سپس مدیریت سرمایه گذاری از طرف آنها – به طور سنتی به عنوان شناخته شده اختیاری مدیریت نمونه کارها.

بارکلیز همکاری با مقیاس پذیر سرمایه برای راه اندازی این سرویس جدید که به دسترسی مشتریان به بانک را انتخاب کنید از هر دو فعال و غیر فعال وجوه از طریق مدیریت نمونه کارها. سرمایه گذاری های خود انتخاب خواهد شد و مدیریت این بانک تیم اختصاصی از کارشناسان سرمایه گذاری که قبلا فقط در دسترس به مشتریان با مبالغ قابل توجهی برای سرمایه گذاری است.

بر خلاف بسیاری از فونز-مشاوره ارائه دهندگان بارکلیز را انطباق طرح سرمایه گذاری به هر گونه تغییر در بازار یا مشتری شرایط و چک در با آنها را حداقل یک بار در سال به مطمئن شوید که سرمایه گذاری هنوز هم برای مشتری و که آنها در حال ساخت بیشتر از خود مالیات و هزینه. اگر هر چیزی نیاز به تغییر به عنوان مثال اگر آنها را بهره مند از سرمایه گذاری های خود را در حال حرکت به یک ISA حساب بارکلیز خواهد شد مراقبت از آن را.

سرویس های جدید خواهد شد و در ابتدا سرنشین با بارکلیز حساب جاری مشتریان که حداقل 5000 پوند به سرمایه گذاری خواهد شد و دسترسی از طریق بانکداری آنلاین با پشتیبانی اختصاصی از طریق تلفن. بانک ادامه خواهد داد به منظور توسعه خدمات در ماه های آینده با برنامه ریزی برای راه اندازی در بارکلیز برنامه بعد از این تابستان.

راه اندازی همزمان با تحقیقات جدید آشکار است که بیش از نیمی از بریتس (56 درصد) احساس می کنید که آنها نمی در حال حاضر دسترسی به کارشناس پشتیبانی آنها نیاز به شروع به سرمایه گذاری با 71 درصد اعتقاد داشتند که آنها لازم نیست که مهارت و یا تخصص به سرمایه گذاری خود را.

خنجر کله مدیر عامل شرکت مدیریت ثروت و سرمایه گذاری در بارکلیز, گفت: "در طول چند ماه گذشته ما شاهد افزایش تعداد افرادی که مایل به سرمایه گذاری برای اولین بار و آن را احساس می کند مهم تر از همیشه است که ما به مردم ابزار مناسب و مشاوره برای برنامه ریزی برای آینده مالی خود را.

"ما راه اندازی طرح و سرمایه گذاری پس از گوش دادن به مشتریان ما که گفت: آنها می خواستند سرمایه گذاری و خدمات است که آنها به راحتی و قیمت robo-مشاوره اما با بیشتر از تغییرات سلیقه ای از مدیریت ثروت."

"من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که هر کس باید دسترسی مقرون به صرفه به مشاوره و طرح و سرمایه گذاری فقط گام اول است در برنامه های ما به باز کردن این ابزار استفاده می کنیم با ما ثروت مشتریان به مردم بیشتر است."

چگونه طرح و سرمایه گذاری کار می کند ؟

مشتریان را کامل در عمق پرسشنامه شرایط خود و آنچه آنها می خواهند برای رسیدن به زمانی که همراه با ارزیابی شخصیت در چگونه پاسخ آنها را در معرض خطر. بارکلیز خواهد شد و سپس با استفاده از آخرین فن آوری به ترکیب این اطلاعات با تیم متخصص را انتخاب کنید از سرمایه گذاری برای ایجاد یک شخصی برنامه است که می تواند به دنبال بیش از 10 ، 000 سرمایه گذاری مسیرهای. کامل مشتری سفر در زیر توضیح داده شده:

  1. اولین چیزهایی که اول مشتریان را جواب یک سری از سوالات آنلاین – پوشش اهداف خود منابع مالی ISA کمک هزینه و چگونگی پاسخ به آنها به خطر است.
  2. ما می خواهیم با استفاده از این اطلاعات به کار کردن اگر سرمایه گذاری مناسب است برای مشتری و چه مقدار از آنها می توانید به استطاعت برای کمک به سوی هدف خود هر دو در ابتدا و بر اساس مداوم.
  3. ما سپس ایجاد خود شخصی, طرح سرمایه گذاری, ترکیب, ترکیبی از سرمایه گذاری که انتخاب شده اند توسط تیم اختصاصی ما از کارشناسان.
  4. این طرح را نشان می دهد مشتریان چگونه ما قصد داریم به سرمایه گذاری پول خود را و چگونه این طول زمان تغییر خواهد کرد/آنها به عنوان نزدیک به هدف خود را. آن را نیز به آنها نشان دهد که چگونه دست یافتنی هدف خود را و مطمئن شوید که جایی که ممکن است آنها در حال سرمایه گذاری در یک مالیات-راه کارآمد با استفاده از ISA.
  5. هنگامی که آنها تصمیم به رفتن پیش با طرح تیم ما از کارشناسان به مدیریت مشتری سرمایه گذاری برای آنها – نظارت بر عملکرد خود را ساخت "خرید و فروش" تصمیم گیری از طرف خود و لکه بینی خوب فرصت های بازار.
  6. ما نگه داشتن مشتریان به روز شده در چگونه همه چیز را برای رفتن با اختصاص داده شده پشتیبانی تلفنی و آنلاین hub جایی که آنها می توانید ببینید که چگونه به خوبی سرمایه گذاری های خود را در حال پیگیری خود را در برابر هدف و ایجاد هر گونه تغییرات.
  7. ما همچنین سازماندهی بررسی سالانه خود را طرح سرمایه گذاری به مطمئن شوید که آنها در حال ساخت بسیاری از آنها شخصی ISA کمک هزینه و چک کنید اگر وجود دارد هر گونه تغییرات به اهداف خود و یا شرایط زندگی.

چه خواهد شد طرح و سرمایه گذاری هزینه ؟

آن را به رایگان برای مشتریان برای ایجاد اولیه خود را شخصی, طرح سرمایه گذاری و آنها را تنها می توان یک بار شارژ حساب خود را در حال تنظیم و پول خود را سرمایه گذاری شده است. هنگامی که یک نمونه کارها تنظیم و بارکلیز را شارژ مداوم هزینه سالانه از بین 1.39 درصد و 1.59 درصد است که متهم بر اساس ارزش سرمایه گذاری های خود و تقسیم به دو نوع هزینه ها – هزینه های خدمات و هزینه های محصول.

این سرویس هزینه ثابت 0.95 درصد (+ مالیات بر ارزش افزوده) را پوشش می دهد و, برنامه ریزی سرمایه گذاری و هزینه های حفاظت. محصول پوشش هزینه های جاری صندوق مدیریت هزینه ها و هزینه های معامله خواهد شد و در محدوده بین 0.25 و 0.45 درصد که بسته به بودجه انتخاب شده برای یک مشتری شخصی, سرمایه گذاری طرح.

هزینه خدمات: 0.95 + مالیات بر ارزش افزوده = 1.14 درصد

هزینه محصول: 0.25 تا 0.45%

مجموع هزینه سالانه: 1.39-1.59 درصد (inc. مالیات بر ارزش افزوده)

-----

  • جزئیات بیشتر در مورد این سرویس می توان در بارکلیز سایت و تصاویری از طرح و سرمایه گذاری در دسترس هستند در صورت درخواست.
  • بارکلیز همکاری با مقیاس پذیر سرمایه برای راه اندازی و راه اندازی این فن آوری در پشت طرح و سرمایه گذاری است.
  • همه آمار و ارقام تحقیقات مگر اینکه در غیر این صورت اظهار داشت: از YouGov Plc. کل حجم نمونه بود 2,468 بزرگسالان است. کار میدانی انجام شد بین 7هفتم و 11th مارس سال 2020 است. این بررسی انجام شد آنلاین. چهره های وزن شده است و نماینده تمام GB بزرگسالان (سن 18+).


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب