مایکل دل Vecchio ارائه می دهد استراتژی برای کسب و کارهای کوچک برای زنده ماندن COVID-19

بسیاری از کشورها کاهش یافته عمومی نمایشگاه بازی طیف گسترده ای از جنبش خرده فروشی زنجیره مدارس و بیشتر به دلیل

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

بسیاری از کشورها کاهش یافته عمومی نمایشگاه بازی طیف گسترده ای از جنبش خرده فروشی زنجیره مدارس و بیشتر به دلیل coronavirus. اکثر سازمان ها درخواست کرده اند که کارکنان خود ارتباط از راه دور در حالی که قیمت های زنجیره ای مشغول به کار هستند که بخش بزرگی از حد. سازمان های کوچکتر و کارکنان خود را به طور جدی تحت تاثیر قرار در پرتو این واقعیت است که آنها باید کمی ایمنی بافر و پایین پول را برای نظارت بر رکود غیر منتظره. بدین ترتیب اقتصادی و اجتماعی اثرات COVID-19 احتمالا رفتن به قابل توجهی را برای زمان بسیار طولانی. درک چگونه برای مقابله با این فشارها و رکود ناشی از کوروناویروس می تواند کمک به کسب و کارهای کوچک برای زنده ماندن. به عنوان یک کارشناس مالی, مایکل دل Vecchio مقدار زیادی از تجربه در حال اجرا کسب و کار عملیات و نوشته شده است مقالات متعدد در مورد این موضوع در حالی که شرکت های پیشرو در پاناما مالت آمریکا و دیگران است. او سهام برخی از استراتژی است که کمک خواهد کرد که این کسب و کار غلبه بر اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19.

شما باید به در نظر گرفتن خود را ماه به ماه مصرف یا خام مصرف رای است که طبقه بندی شده به عنوان هزینه های ثابت; برای مثال اجاره و هزینه های متغیر پرداخت نرخ لوازم و متخصصان در میان دیگران. می گوید del Vecchio "فکر می کنم در مورد درآمد خود را و اگر کسب و کار شما این است که در آغاز فاز که در آن نقطه شما پرداخت می شود صفر. تمایز بین این دو چهره خود را خالص مصرف هستند. مثبت رقم نشان می دهد که شما باید برخی از درآمد در حالی که یک منفی یک روش سازمان خود را از دست دادن است."

COVID-19 اتحادش را تغییر شیوه ای که در سازمان به طور مستقیم با کسب و کار خود را از هم اکنون در. طبیعی است که در پی ماه ها یا سال ها همه چیز را نمی توان به عنوان یک بار بود و این شرایطی است که احتمالا رفتن به ترکیب. در این روش صاحبان کسب و کار کوچک باید ارزیابی خود را از طرح اقدام و برنامه ریزی برای سرنوشت کسب و کار. اگر شما عمل تحت یک مدل B2B و سپس شما باید درک کنند که سازمان های مختلف در حال بستن و یا تخمگذار و شما احتمالا رفتن به رعایت یک افت شدید در خود می پردازد.

اگر از سوی دیگر شما در حال کار در یک B2C نوع از کسب و کار که در آن شما فروش صریح به مشتریان شما باید به در نظر گرفتن اعتبار سازمان های اگر شما در حال کار در چند طرفه تبلیغ که در آن یک خارجی می پردازد شما برای محصولات و سرمایه گذاری های مشتریان خود را بدست. این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد با کشت مصرف رای و باند.

در سراسر جهان همه گیر ممکن است صبر کنید تا حدودی بیشتر و یا قانونگذاران و محققان ممکن است به کشف کردن که چگونه به آن را پایین آورد در چند ماه. اما شما باید به در نظر گرفتن آنچه که رخ خواهد داد این سازمان و مشتریان در چند ماه قبل از آن کاهش. بیشتر, شما باید به در نظر گرفتن خرید اینترنتی به عنوان مثال صرف نظر از اینکه این بیماری را سریع جهان به یک کشیده از رکود. می افزاید: del Vecchio, "این عوامل به شما کمک خواهد کرد با برنامه ریزی برای سرنوشت خود و کسب و کار. برای مثال شما ممکن است فکر می کنم در مورد انجماد سفر ترویج و یا نام نویسی اگر اثر کوتاه مدت است. هنوز, شما خواهد شد نیاز به پیکربندی مجدد کسب و کار خود و اگر اثرات قابل اعتماد هستند." ممکن است لازم باشد برای تغییر سیستم کسب و کار – شاید تغییر به تجارت الکترونیک است یک گزینه برای یک آجر و ملات و خرده فروش. ممکن است شما نیز نیاز به تغییر خدمات و یا محصولات خود را برای این پیشرفت به تنظیم کسب و کار خود را به وضعیت کلی. برنامه اقدام ممکن است تغییر کاملا اگر COVID-19 اثرات ادامه گذشته سال است. که به معنی شما باید به ترتیب کسب و کار خود و اطراف شرایط معمول برای مثال فروش در وب سایت و انتقال به مشتریان در اجتماعی انزوا ظهر.

ایده آل ترین روش پایدار این اورژانس است سرمایه. بود که آن را به عنوان ممکن مالی متخصصان علاوه بر فکر کردن در مورد آنچه که در نتیجه از سرمایه گذاری های خود را و برنامه عمل خواهد بود. آنها ممکن است سازماندهی کسب و کار خود و استقامت که از هم اکنون و تمایلات نیست در این نقطه تنظیم به عنوان در گذشته است.

ادعا میکند del Vecchio "صرف نظر از متخصصان مالی' انتخاب نمی ارتکاب یک خطای برش هزینه های خود را از انجام کسب و کار به سرعت به اندازه کافی. در غیر این صورت شما خواهد شد به تعویق انداختن و بیشتر به مصرف میزان که می تواند هرگز recuperated. برای مثال شما می توانید رها کردن پشتیبانی تعهدات و در نظر گرفتن کاهش اگر شرایط ماندگار."

شما ممکن است به همین ترتیب فکر می کنم در مورد مهلت مورد جدول زمانی معاملات درآمد اهداف دیگری در کار آرایش و یک برنامه عمل است. این پیشرفت باید به توان منتقل به کارگران و شرکای مختلف به نگه داشتن آنها را بسیار درگیر است.

بدون در نظر گرفتن تصمیم گیری های دشوار در حال رفتن به باید ساخته شده است. وضعیت موجود نمی تواند حفظ شود و همه کسب و کار را برای تنظیم به زنده ماندن. بازیابی ممکن است اما آن را به مقدار زیادی از زمان و صبر زیادی است.

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل آلفرد del Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن