مایکل دل Vecchio ارائه می دهد راهنمایی برای بهبود کسب و کار در تجارت الکترونیک, محیط زیست

تجارت الکترونیک دارای ضعف خرده فروشی, ویترین. در سال 2014 آن $1.3 تریلیون دلار کسب و کار; یک سال پیش که تعداد

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

تجارت الکترونیک دارای ضعف خرده فروشی, ویترین. در سال 2014 آن $1.3 تریلیون دلار کسب و کار; یک سال پیش که تعداد صعود به $2.3 تریلیون. محققان پیش بینی است که تا پایان سال 2021 این خرده فروشی آنلاین صنعت را ببینید تا آنجا که $4.5 تریلیون. سریع توسعه به عنوان بسیاری از انتظار می رود می شود برخی در حال توسعه رنج و جنبش های کسب و کار روش. در حالی که چند شیوه ممکن است مشغول به کار در یک جسمی آنها کار نمی کند به خوبی خود را برای اربابان در تجارت الکترونیک جهان است. مایکل دل Vecchio پیشرو در کسب و کار متخصص است که نظارت عملیات برای شرکت در آمریکا, مالت, پاناما و دیگران نوشته شده است مقالات متعدد در موضوع تکامل کسب و کار ارائه می دهد و چند تمرین است که می توانید با فعال کردن هر کسب و کار رویایی خود را برای بهبود تجارت الکترونیک قرب و مشتری مشارکت با زمان مشابه.

یکی از اولین چیزهایی که دل Vecchio خواستار توجه به این واقعیت است که این مهم به طور مداوم اطمینان از اطلاعات دقیق و برش لبه. از دست رفته پیچیدگی های mismarked کالا یا هزینه و منسوخ داده ها منجر به مشتریان بالقوه نه احساس خاص زمانی که آنها نیاز به خرید. این عدم اطمینان باعث می شود یک تفسیر قانونی را از دست داده و معاملات و درآمد از دست رفته به عنوان مشتریان خواهد شد جستجو خود را برای کالا یا دولت در جایی دیگر.

اولیه نکته del Vecchio می دهد این است که حضور یک نیاز است – یک جامد سایت است که آسان و ساده برای کشف. اجازه دهید دیگران آن را تست و پس از آن استفاده از ورودی خود را به آن را بهبود بخشد. هیچ کس فردی است که تمام پاسخ های مناسب و از خریداران را نشان دهنده لحظه ای از حقیقت کسب و کار اجازه دهید آنها را انتخاب کنید که چگونه باید آن را ساخته شده است. می گوید del Vecchio, "کارآفرینان باید مقدار زیادی از غرور و افتخار در این برنامه از خود سایت های تجارت الکترونیک. آنها تصور فرد و همچنین باید یک تصور از آنچه خریداران نیاز دارید. من به طور کلی اتصال به مشتریان و استفاده از آنها انتقاد در جهت بهبود سازمان است."

سعی کنید برای پنهان کردن توپ از مشتریان آنلاین. هیچ چیز گیج کننده تر به یک خریدار از بازدید از یک سایت خرده فروشی و پیدا کردن هیچ هزینه ثبت شد. بازی پوسته ممکن است سرگرم کننده به عنوان یک تردستی و در عین حال آن را قانع کننده ترویج. خریداران امروز نیاز به تجزیه و تحلیل هزینه ها. آنها نیاز به اطلاعات بلافاصله. آنها ترجیح می دهند به احساس می کنید که آنها در حال بکند. در یک وضعیت که در آن زمان پول نقد, نمی سوزاند طریق خود خریدار هم بیش از پول نقد.

تحقیقات نشان می دهد که 63 درصد از خریداران پرس و جو در مورد یک محصول یا خدمات آنلاین نیمی از زمان قبل از ساخت یک خرید. اطمینان حاصل شود که تمام ارائه ارائه جزئیات کامل. در صورتی که فضای یک نگرانی است که در آن نقطه یک صفحه وب تجارت الکترونیک نیاز به تضمین می کنند که آن را ارائه می دهد یک نمایشگاه ترکیبی از اطلاعات آنلاین و آنلاین خدمات مشتری با خیرخواه و مهارت کارکنان است. در صورتی که خریداران می توانند پیدا نمی منصفانه اندازه گیری از داده ها برای مشروعیت بخشیدن به خرید آنها تسلیم شدن و رفتن به جایی دیگر.

دراز مدت کسب و کار متخصص نیز تجویز که کسب و کار متفکرین تمرکز خارجی ارزیابی. "در حالی که ارزیابی نمی تواند ضروری نقطه همگرایی اصلاح سیاست های استراتژیک و یا سهم" روشن دل Vecchio "آنها یک قطعه حیاتی از روش. بررسی معروف ارزیابی سایت به acclimatize سخنان سمت چپ بر روی وظایف خود را به بهترین تصمیم گیری در نحوه ادامه خواهد داد." با توجه به مطالعه انجام شده توسط BrightLocal, 88 درصد از خریداران آنلاین اعتماد ممیزی به عنوان اینکه آنها به خانه طرح. فقط 12 درصد از جمعیت نیست و به طور معمول مطالعه بررسی قبل از خرید به عنوان نشان داده شده توسط یک شبیه نقد و بررسی.

این طرح بدون شک همه حساب نه تنها دستگاه برای فعال کردن تجارت الکترونیک به سایت تبدیل به یک موفقیت است. وجود متغیرهای مختلف است که باید فکر, برای مثال, ارزیابی, رقابت, تبلیغ, واکنش, و غیره. در هر صورت با ترکیب این نکات بازرگان امیدوار است آن را در تجارت الکترونیک و بازار خواهد بود و به دنبال بزرگ است.

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل دل Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن