این کراوات اطراف ماسک صورت صدمه دیده و گوش خود را بدون توجه به چگونه شما آنها را می پوشند برای

وجود دارد بسیاری است که می رود به پیدا کردن یک ماسک صورت است که با این نسخهها کار برای شما. شما نیاز به یک کار

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

وجود دارد بسیاری است که می رود به پیدا کردن یک ماسک صورت است که با این نسخهها کار برای شما. شما نیاز به یک کار است که شما می توانید پرتاب در شستشو به راحتی ؟ یا شما بیشتر متمرکز بر خرید به صورت فله ای ؟ یکی از کارهای اصلی من نگاه کردن به این است که چگونه ماسک امنیت به صورت خود را. من خیلی حساس گوش. من غضروف و صدا به طول انجامید کل سه ماه. هدبند هستند هیچ است. و ماسک با پاککن به من سردرد اگر من آنها را می پوشند برای بیش از یک ساعت. بنابراین من رفت و در شکار برای پیدا کردن پارچه ماسک شما می توانید در تمام طول روز است که نمی خواهد شما درد گوش است.

قابل استفاده مجدد, ماسک, سه بسته

این ماسک استفاده کنم هر روز. آن را راحت هنگامی که شما آویزان از قرار دادن آن است. بقیه حلقه بالا در تاج از سر خود نگه بینی سیم در محل و سفت دو پایین رشته در پشت گردن خود را. آن را امن اما نه خفه کننده از آن ساخته شده با quilters پنبه و می آید در یک بسته سرگرم کننده رنگ. به علاوه وجود یک جیب برای فیلتر.

لوی قابل استفاده مجدد قابل برگشت ماسک صورت (بسته 3)

شبیه به Baggu ماسک این همان روابط اما ویژگی looser-اتصالات با پوشش. آنها می آیند در یک پک سه و کاملا قابل شستشو. آنها نیز برگشت اگر شما می خواهید چیزی کمی بیشتر بی طرف در خارج از.

چتر نجات ماسک صورت مجموعه ای از 5

این کراوات ماسک ساخته شده از لایه های 100% پنبه همه از برند مانده تکه از بالا ورق و ابزار پارچه. آنها دستگاه قابل شستشو و کراوات و ایمن در اطراف سر خود را. آنها می آیند در یک بسته پنج بنابراین شما اساسا می تواند پوشیدن یک متفاوت هر روز به آنها چند روز در میان استفاده کنید.

آمدی کراوات پشت قابل استفاده مجدد ماسک صورت مجموعه ای از 2

نرم و شیک, این ماسک ها همه چیز در مورد راحتی. آنها ساخته شده از پنبه و پلی استر برای تنفس و روابط طولانی است که امن پشت سر خود را. آنها می آیند در یک بسته از دو, هر دو در خنثی الگوی راه راه.

5 بسته پلیسه دار پنبه ماسک صورت

این ماسک ساخته شده از 100 ٪ پنبه و آمد در یک بسته پنج با پنج ماسک اهدا به مناطق کم درآمد از لس آنجلس. را انتخاب کنید بین یک ضخیم تر سفید راه راه یا کلاسیک آبی chambray که روابط پشت سر خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن activewear معاملات از نایک, آدیداس,, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب