Michelob فوق العاده متحد 90s تمرین افسانه بیلی بانک Suzanne Somers و جیک "بدن توسط Jake" ستینفلد به جشن احیای خانه تناسب اندام

در خانه تمرینات تکامل یافته از یک چیزی از گذشته به هنجار جدید با تکنولوژی بالا چرخش دوچرخه و جریان تناسب اندا

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

در خانه تمرینات تکامل یافته از یک چیزی از گذشته به هنجار جدید با تکنولوژی بالا چرخش دوچرخه و جریان تناسب اندام, عامل گرفتن در مرکز صحنه. به مناسبت کسانی که مانده اند فعال در حالی که ماندن در خانه در طول این چند ماه گذشته Michelob فوق العاده است که با گرد هم آوردن ماوریکس در خانه تناسب اندام از جمله بیلی شاهد Suzanne Somers و جیک "بدن توسط Jake" ستینفلد ویژه "فوق العاده برگشت به خصال نیاکان پنجشنبه" livestreamed عرق جلسه به عنوان بخشی از حرکت آن توسط Michelob فوق العاده زنده سری.

در روز پنج شنبه, ژوئن 25th, Billy Blanks منجر خواهد شد امریکا از طریق او یاد Tae Bo تمرین, به دنبال یکپارچهسازی با سیستمعامل مراسم ساعت یک مبارک با Suzanne Somers میزبانی جیک "بدن توسط Jake" ستینفلد برای یک نان تست به احیای در خانه, تناسب اندام و بحث تا چه حد ما آمده ایم از دستگاه تناسب اندام نوار دوران. بینندگان می توانید لحن در این روز پنج شنبه در 6pm EST در Michelob فوق العاده در کانال های اجتماعی خود را برای دریافت عرق و بخشی از نهایی كلاسيك, reunion.

"این نسخه ویژه از جنبش زنده است همه چیز در مورد آوردن شادی و دلتنگی به مردم را در خانه تمرین روال در حالی که پرداخت ادای احترام به افسانه که انقلابی در صنعت تناسب اندام" گفت: Ricardo مارکز, معاون رئیس جمهور, Michelob فوق العاده. "ما هیجان زده برای این شانس را به بطور منظم احساس برخی از زمان است که این افسانه ها را به ما به ارمغان آورد پس از آن و در ادامه به ما در حال حاضر است."

همراه با منودن این '90s تمرین افسانه Michelob فوق العاده و شریک تغذیه مطلوب (در) در حال حمایت از سیاه و کارآفرینان در جامعه تناسب اندام با 10 ، 000 دلار کمک های مالی به سطح تناسب اندام (Eden Prairie MN) و سفر مناسب (Richardson, TX) - دو سیاه و سفید متعلق به ورزشگاه بودند که تا حد زیادی تحت تاثیر COVID-19 بحران

"در خانه تناسب اندام همواره بخش مهمی از زندگی من به طوری که من دوست داشتم از دیدن شادی را به ارمغان آورد بسیاری از مردم در طول این چالش چند ماه گذشته گفت:" بیلی بانک ها. "فوق العاده برگشت به خصال نیاکان پنجشنبه افتخارات هر دو جانبازان و rookies در خانه تناسب اندام و متحد همه ما بیش از یک عشق خوب عرق و آبجو سرد است."

"فوق العاده برگشت به خصال نیاکان پنجشنبه" می آید به عنوان بخشی از Michelob فوق العاده را حمایت مداوم از جامعه تناسب اندام از طریق جنبش های Michelob فوق العاده زندگی می کنند مجازی تمرین سری led توسط مشاهیر و مربیان به ارائه کمک به ورزشگاه های محلی در سراسر کشور شده اند که نهفته COVID-19 در حالی که همچنین ارائه به مردم یک راه سرگرم کننده برای فعال ماندن در خانه.

برای اطلاعات بیشتر MichelobULTRA.com

در مورد Michelob فوق العاده

معرفی شده در سال 2002 Michelob فوق العاده است در حال حاضر سریع ترین رشد آبجو با نام تجاری در ایالات متحده با به اشتراک گذاری و شماره 2 آبجو در صنعت با دلار فروش. فقط با 95 کالری 2.6 کربوهیدرات و هیچ طعم دهنده های مصنوعی و یا رنگ آن برتر است نور آبجو که جشن, فعال, شیوه زندگی متعادل از آن مصرف کنندگان که شامل هر دو تناسب اندام و سرگرم کننده است. Michelob فوق العاده را انتخاب غلات و تمدید mashing روند منجر به آن طراوت و طعم کمتری کربوهیدرات. آن دم با بهترین مالت جو, برنج, رازک و خالص-کشت مخمر فشار همه از آن منعکس Anheuser-Busch تعهد به دم با کیفیت. Michelob فوق العاده به یاد شما همیشه نوشیدنی و عرق مسئولانه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن