مغولستان انتخابات: کشتیها برای وقت MPP

حاکم مغولی حزب مردم تنظیم شده است برای ماندن در قدرت برای یک دوره دیگر پس از ثبت نام یک لغزش پیروزی در این کشو

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

حاکم مغولی حزب مردم تنظیم شده است برای ماندن در قدرت برای یک دوره دیگر پس از ثبت نام یک لغزش پیروزی در این کشور را پذیرفت.

مغولستان حزب حاکم ثبت یک پیروزی قاطع در انتخابات عمومی برای ماندن در قدرت برای یک دوره دیگر نتایج نشان داد یک شبه. مغولی حزب مردم (MPP) برنده 62 از 76 کرسی در مجلس است.

نخست وزیر Khurelsukh Ukhnaa را حفظ رهبری خود را از دولت خواهد شد که مغولستان را 17th مجلس در نزدیک به 30 سال از دموکراسی است. یک قانون اساسی جدید به تصویب رسید در سال 1992 پس از حکومت کمونیست بود در سال 1990 به پایان رسید.

حزب اصلی اپوزیسیون در خانه — حزب دموکرات — موفق به کسب 11 کرسی در حالی که بقیه گرفته شد توسط ائتلاف و نامزدهای مستقل با توجه به انتخابات و کمیسیون.

کشور رفت و به پای صندوق های رای در روز چهارشنبه با مشارکت نزدیک به 73 درصد. شهر اولانباتور که در آن نزدیک به نیمی از مغولستان جمعیت بر اساس دیدم مردم صف کشیده برای رای دادن در حالی که حفظ یک فاصله 2 متر (6.5 فوت). متوسط چک انجام شد در داخل ایستگاه به عنوان انتخابات کارگران توزیع شده ضد عفونی کننده دست.

ادامه مطلب: چه کسی سود از مغولستان را رونق ؟

ساندویچ بین روسیه و چین گسترده کشور محاط به خشکه است coronavirus پاسخ در نظر گرفته شده است یک موفقیت تنها با 215 عفونت که همه وارد شد. هیچ مرگ و میر گزارش شده است.

در عوض رکود اقتصادی بیکاری و فساد بودند غالب نگرانی های پیش از انتخابات.

ببینید/rc (Reuters, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن