یمن و کشته و مجروح شدن کودکان امد و شد زیاد عربستان جنگ

فقط یک روز پس از دبیرخانه سازمان ملل متحد حذف شده عربستان به نیروهای از یک "فهرست شرم" یک حمله هوایی کشته و چه

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

فقط یک روز پس از دبیرخانه سازمان ملل متحد حذف شده عربستان به نیروهای از یک "فهرست شرم" یک حمله هوایی کشته و چهار فرزند. سازمان ملل متحد تحت فشار است که به اذعان عربستان سعودی نقش در قتل و نقص عضو کودکان است.

دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ' گزارش سالانه در کودکان و درگیری های مسلحانه صادر شده در آغاز هفته, ویژه, کمی نیشگون گرفتن و کشیدن برای سال: ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به راه انداختن جنگ در یمن حذف شد از لیست خود را از مجرم.

لقب "فهرست شرم" این ضمیمه این گزارش نام گروه هایی که قادر به تطابق با اقدامات با هدف حصول اطمینان از ایمنی کودکان در درگیری های مسلحانه.

ائتلاف به رهبری عربستان سعودی شده بود ذکر شده برای سه سال گذشته است. اشاره به این حادثه تلخ توجیه تصمیم خود برای حذف آن از فهرست امسال گفت: این گروه تا به حال به دست "پایدار کاهش قابل توجهی در قتل و نقص عضو ناشی از حملات هوایی."

اما چند خوشحال هستند با حذف.

Antonio Guterres (AFP via Getty Images)

بسیاری از آنها unpleased با اشاره به این حادثه تلخ' تصمیم به حذف عربستان از لیست سیاه

'رنج می برند بیشتر'

سازمان های بشردوستانه از جمله صرفه جویی در کودکان و دیده بان حقوق بشر با انتقاد از تصمیم به ترک عربستان و دیگر نیروهای دو طرف درگیر کردن لیست.

"پس از پنج سال جنگ یمن کودکان هستند که بیشتر رنج می برند," Yousra Semmache نجات کودکان در یمن گفت: DW. "آنها در حال کشته و زخمی در جریان مبارزه و آنها را محروم از ابتدایی ترین حقوق."

در مورد ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به سختی آن در زمان یک روز برای این گروه حذف شود به سوال پرتاب حوادث بر روی زمین است. در اواخر روز دوشنبه حملات هوایی ائتلاف کشته شدن 13 نفر در شمال یمن در استان صعده از جمله چهار فرزند.

"این یک طنز غم انگیز است که این حمله اتفاق افتاده در روز است که سالانه گزارش سازمان ملل متحد در کودکان و درگیری های مسلحانه در حال آمدن است" گفت: خاویر Joubert, نجات کودکان یمن مدیر. "این حمله نشان می دهد که چنین تصمیمی است که بیش از حد و زودرس است. کودکان هنوز در حال مرگ از بمب های تقریبا روزانه است."

جنگ روایت

انسانی گروه نبودند آنهایی که تنها به انتقاد از این تصمیم. مقامات ایرانی متهم به دبیرخانه سازمان ملل متحد از دادن "یک پاس رایگان به [این] ائتلاف به رهبری عربستان سعودی در یمن با وجود اعتراف به صدها نفر از کودکان یمن کشته شدند ائتلاف."

در حالی که ائتلاف به رهبری عربستان سعودی نیست و در "فهرست شرم" بدن از این گزارش نسبت 222 مرگ و میر کودکان و یا آسیب به نیروهای خود را در سال 2019.

ایران به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان حمایت از یمن شیعیان یمن در برابر آنها ائتلاف به رهبری عربستان سعودی در حال مبارزه با. گزارش سازمان ملل متحد ادعا کرد حوثی ها مبارزان کشته و یا معلول 313 کودکان در سال گذشته و شامل شورشیان در ضمیمه لیست سیاه.

در مقایسه القاعده در شبه جزیره عربستان و "دولت اسلامی" گروه های شبه نظامی برگزار شد مسئول مرگ و نقص عضو از هفت فرزند.

A Yemeni boy sits with his injured legs in front of him (Save The Children/Sami Jassar)

این جوانان یمن دچار صدمات به پاهای خود را پس از یک کمپین boming

ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به نام در دبیرخانه سازمان ملل متحد برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد موارد نسبت به آن گفت: این امر آنها را بررسی.

"ائتلاف طول می کشد هر گونه اتهام نقض غیرنظامیان و حقوق کودکان را جدی بگیرید," یک سخنگوی ائتلاف گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه. "به منظور بررسی اتهامات نسبت داده شده به آن در این گزارش ائتلاف دعوت سازمان ملل برای به اشتراک گذاشتن با ائتلاف اطلاعات مرتبط است."

این اولین بار نیست که ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به صحبت کردن در رابطه با "فهرست شرم آور است." این فهرست ابتدا شامل در این گزارش بدن. ائتلاف فرود آمد وجود دارد در سال 2016 باعث تهدید از دولت عربستان به تعلیق کمک های مالی از سازمان ملل متحد برنامه های. این فهرست شد و پس از آن دفن شده در ضمیمه.

دوران کودکی از دست داد

پس از عربستان نيروهاي مرگبار هوایی علیه حوثیها در سال 2015 ده ها هزار نفر از کودکان فوت کرده اند به عنوان یک نتیجه از جنگ چه از طریق حملات مستقیم یا جنگ ناشی از بیماری و قحطی.

در سال 2019 به تنهایی بیش از 1,400 کودکان بودند مجروح و یا کشته شده توسط نیروهای دولتی و غیر دولتی اکثریت قریب به اتفاق آنها را از زمین, مبارزه با مین های زمینی و مواد منفجره.

A man in Yemen holds up a malnourished baby (Save the Children/Majed Nadhem)

در علاوه بر این به مجروح شدن و کشتن کودکان و جنگ در یمن منجر به قحطی گسترده

اما جنگ در دوران کودکی را متوقف نمی وجود دارد: نزدیک به 700 کودکان استخدام شده است به مبارزه در جنگ اکثر آنها توسط دادگاهی در.

"برای یک کودک در حال رشد در یمن به معنی چیزی بیش از مرگ و نابودی" گفت: نجات کودکان Semmache.

"بیشتر باید انجام شود برای جلوگیری از کسانی که مسئول از ادامه حمله به غیرنظامیان از جمله کودکان و پاسخگو به تعهدات خود تحت قوانین بین المللی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن