من فر هرگز آسان تر برای مدیریت از این میکرو Scrunchie

بدانند چگونه به مدیریت من فر مادام العمر بوده است سفر. من خاطرات زنده از دوران کودکی از پدر من با صبر و حوصله

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

بدانند چگونه به مدیریت من فر مادام العمر بوده است سفر. من خاطرات زنده از دوران کودکی از پدر من با صبر و حوصله برطرف کننده گره مو موهای من در مقابل تلویزیون. اول تابستان پدر و مادر من به من فرستاده شده به مدت یک شب کمپ من به خانه آمد با یک گره آنقدر بزرگ و matted, آنها تا به حال به برش قسمت هایی از آن را.

خوشبختانه من یاد گرفته ام که برخی از مرطوب کننده و حالت دهنده کلاهبرداری در طول راه. اما یک مشکل من هرگز در بر داشت یک راه حل برای خشک کردن. من راه بیش از حد تنبل به یکی از کسانی که به طور منظم ضربه خشک موهای خود را. اما من همچنین از بیمار به اندازه کافی به وحی منتظر من مو به هوا-خشک قبل از من در مورد رفتن من در روز است. من موهای بسیار ضخیم من می توانید آن را قبل از خواب و هنوز هم احساس می کنم نقاط مرطوب بعد از ظهر.

بنابراین من اغلب می تواند راه رفتن در سراسر جهان با دائمی sopping ، شمار این مسائل متعدد. برای یک, سعی کنید برای رفتن به یک آغوش با کسی که تنها به خود چسبنده ژل-تزریق قفل ضربه زدن به طرف چهره خود را. نه زیبا. و یا سعی کنید راه رفتن به کار با موهای خیس در زمستان, تماشای تحت اللفظی یخ پاره ها ساخت اطراف صورت خود را به عنوان شما بروید.

دوست من گفت: آن را خواهيد ديد.

به همین دلیل زمانی که من به تازگی دیدم یک Instagram آگهی برای Kitsch حوله Scrunchie من شیفته بود. من تمایل به خسته از رسانه های اجتماعی تبلیغات با توجه به تعداد کمتر از متوسط محصول من دیده ام. اما وقتی که مامان من تصادف کردم با همان هدف تبلیغ و فرستاده من یک تصویر و گفت: "تو باید این" من نمیفهمد این دلیل به اندازه کافی خوب را امتحان کنید.

خوب مامان راست بود (آیا آنها همیشه؟). نه تنها Kitsch حوله scrunchie بزرگ آن است به تنهایی انقلابی در من حلقه معمول است. جایی که من استفاده می شود به صرف بیش از بیست دقیقه با حوله خشک شدن دوباره خیس کردن و استفاده از محصولات متعدد در حال حاضر تمام طراحی فرآیند می گیرد من حتی قبل از خروج از حمام. پس از دو هفته شامپو/ بیماری, من به سادگی scrunch در بخش سخاوتمندانه Briogeo را ترک-در تعریف کرم مخلوط با یک دسته علف و غیره از خود موها ژل کنترل (sidenote: Briogeo شگفت انگیز سیاه و سفید متعلق به کسب و کار). من تلنگر من وارونه کرک آن را از ریشه با انگشتان و کشیدن آن را به بالا و bun جایی که من کشش scrunchie به منظمی محاصره تپه از مو. بدون بار آید تپه حوله بالای سر من من رایگان به دریافت لباس پوشیدن و انجام چیزی که من در حالی که scrunchie کار می کند سحر و جادو خود را.

Briogeo را ترک-در تعریف کرم

Briogeo حلقه جاذبه برنج آمینه + کوینولا وز کنترل Gel

چه چیزی باعث Kitsch امضا حوله scrunchie ویژه خود میکرو پارچه ای. به عنوان مخالف به دیگر terrycloth حوله یا پنبه scrunchie گزینه های میکرو حذف اصطکاک و در نتیجه از بین بردن فر زدن مو برای فر. آن را نیز کمک می کند به خشک کردن مو سریع تر است. و بهترین بخش ؟ وقتی که من را من از scrunchie نه تنها آن را خشک به سرعت و به طور مساوی من فر بیشتر تعریف شده تر و حجیم تر و پر از زندگی از آنها تا کنون بوده است.

Kitsch میکرو حوله Scrunchies

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Sephora, CVS, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب