خانه من است لکه رایگان با تشکر از این قدرت اسکرابر

در طول قرنطینه من است و باید تن از پروژه های در اطراف خانه. آن را احساس می کند اجتناب ناپذیر: من در نهایت باید

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

در طول قرنطینه من است و باید تن از پروژه های در اطراف خانه. آن را احساس می کند اجتناب ناپذیر: من در نهایت باید زمان زیادی را فقط متوجه همه چیز نیست که دقیقا راه من می خواهم آن را به. از نقاشی های تازه کت در رنگ بر روی دیوار برای شروع یک کمپوست در خارج از این چند ماه گذشته شده است زمان زیادی به اطراف به تمام پروژه های من شده است به معنی انجام دهد پس برای همیشه لطفا برای. یکی از بزرگترین پروژه های, اگر چه, شده است برای تمیز کردن کف. از تصفیوی به سینه من پنجه بسیاری از آنها را و آنها را نگاه بسیار خوب است. اما گرفتن لکه های تند و زننده از کاشی در حمام و آشپزخانه از نشدنى. است که تا زمانی که من پیدا کردم.

Rubbermaid آشکار قدرت اسکرابر پاک خواهد شد هر محل در خانه خود را که شما شده است تعجب کنید که چگونه برای تمیز کردن. خود را از دوش خود سینک آشپزخانه خود را طبقه گوشه تنگ, هر چیزی که با کاشی یا که لکه های سمج این ابزار خواهد این مشکل را حل کند. این یک برس اما صادقانه آن را بزرگ برای همه چیز, که آیا آن را برای رسیدن به فضاهای کاشی و ملات و یا سینک ظرفشویی و اجاق گاز. سر, نوسان, شستشو در 60 بار در هر ثانیه بنابراین شما می توانید صرفه جویی در خود را گریس آرنج برای چیز دیگری به همراه اسکرابر می تواند پالس یا رفتن به طور مداوم بسته به جایی که شما در حال شستشو. آن را مقاوم در برابر آب, بنابراین شما می توانید در سینک ظرفشویی و دوش و لاستیکی قالب گیری شده است ارگونومیک بنابراین شما نمی توانید یک دست گرفتگی عضلات در حالی که شما در حال ساخت طبقه خود را بی عیب و کانتر.

اما برای من این اسکرابر آثار شگفتی در دو مکان: کاشی و ملات و در stovetop. هر دو مکان را سخت ترین لکه ها اما نمی شود. با این اسکرابر آنها نگاه بی عیب و بدون هر گونه گریس آرنج خود را در بخشی.

Rubbermaid قدرت اسکرابر

و در حالی که شما در آن هستید را بررسی کنید برخی از ما دیگر مورد علاقه تمیز کردن وسایل:

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن