من دفتر خاطرات تمرین: Voisey شارلوت ،

منf هر کسی می تواند نگه دارید تا یک تمرین روزانه رگه در جهانی همه گیر آن Voisey شارلوت،.رئیس جهانی سفیران اسکا

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

منf هر کسی می تواند نگه دارید تا یک تمرین روزانه رگه در جهانی همه گیر آن Voisey شارلوت،.

رئیس جهانی سفیران اسکاتلندی مشروب شرکت ویلیام گرانت & Sons اعمال کرده است هر روز صبح برای 14 سال گذشته است. "وقتی که من یک سفیر نام تجاری یکی از سخت ترین تنظیمات قرار بود از روزانه یک ساعت معمول به عنوان یک نوار مدیریت به یک نقش با هیچ معمول که در آن هیچ دو روز هرگز همان خواهد بود," او می گوید. "من به سرعت متوجه شدم که اگر روال مادر از عادات خوب من نیاز به کنترل زندگی روزانه من و انداختنش ورزش رژیم است."

که حتی شامل این هفته هر تابستان او به طور معمول صرف در نیواورلئان به صورت سالانه قصه های کوکتل کنوانسیون—یک رویداد به طور سنتی شناخته شده آن در اواخر شب باز میله و carousing. (قصه های کوکتل خواهد شد مجازی این سال است.) در حالی که Voisey به نظر می رسد در همه جا میزبانی غول احزاب ارائه سخنرانی و برگزاری مراسم تست, آنچه همیشه مرا تحت تاثیر قرار است که او هنوز شروع روز خود را در ورزشگاه.

در حالی که او تا به حال به تغییر روزمره خود با توجه به شیوع کروناویروس او هنوز تمرین در هر روز. در ادامه برای تمرین خاطرات.

روز شنبه. 10K اجرا شود. یوگا داغ.

من 8 هستم در آخر هفته از دریا در حال اجرا مسیرهای در ویلیامزبرگ, بروکلین, جایی که من زندگی ساکت تر هستند زودتر و من می تواند به سالم نگه داشتن شش پا از سگ واکر و دیگر دونده.

10k (6.2 مایل) طول می کشد حدود 50 دقیقه و گاهی کمی بیشتر است. من می دانم که این به این دلیل من بخشی از Reyka دونده در Strava برنامه که آهنگ تمام من اجرا می شود. آن را می شکند جزئیات فعالیت های من به عنوان همکار من Reyka ودکا محبت رفقا. این گروه آغاز شده توسط همکار من Fabiano Latham در لندن به منظور قهرمان سلامتی و تشویق ورزش در میان ما صنعت جامعه است.

پس از آن حدود 6 ساعت من 90 دقیقه یوگا داغ توالی در خانه.

یکشنبه. 10K اجرا شود. یوگا داغ.

من شده اند با تمرین یوگا داغ در Bikram سبک برای حدود 10 سال و آغاز ramping تا فرکانس من حدود 5 سال پیش به جایی که من در حال حاضر به دنبال آن هر روز. یوگا به مردم (YTTP) در بروکلین است که استودیو من به عنوان کسی که به دنبال من در Facebook در حال حاضر می داند. آنها در حال حاضر بسته شده اما آنها همچنان به ارائه کلاس های مجازی در Instagram (@yogatothepeople) و در یوتیوب. آنها پذیرش کمک های مالی برای حمایت از معلمان خود و studios و من اهدا در خط با آنچه که من به طور معمول صرف در کلاس های من. آنها به من داده اند بسیار و تا حد زیادی به من کمک کرد تندرستی جسمی و روحی بنابراین من می خواهم به قادر به حمایت از آنها در حال حاضر.

دوشنبه. 10K اجرا شود. یوگا داغ.

در حال حاضر شما ممکن است فکر می کنم من باید تنوع بیشتر در ورزش است. اگر من می تواند پرش بر روی بیضوی بالابر برخی از وزنه های سبک برای آغوش من و یا بهتر است هنوز هم پرش در استخر شنا و انجام دور من خواهد بود. اما من #stayinghome و نگه داشتن یک روال است که به من اجازه می دهد برای نظارت بر عملکرد من هر روز مقایسه سیب به سیب بنابراین من ممکن است توجه کنید اگر چیزی تغییر با سلامت. داشتن یک روال و دانستن من می تواند اجرا 10K و تمرین یوگا داغ هر روز اطمینان به من در حال حاضر زمانی که سلامت در اولویت باشد.

سه شنبه. 10K اجرا شود. یوگا داغ.

من نمی گوش دادن به هر چیزی که اجرا کنم. در آن زمان به فکر می کنم و در صبح پیدا کنم من باید فضا برای سازماندهی آنچه که من نیاز به رسیدن به برای روز. آن را می توان به یک زمان کمی برای قاب یک استدلال و یا به دنبال یک چشم انداز تازه در چیزی است که من ممکن است تلاش کرده اند به نبرد بر روی کامپیوتر من.

من ترجیح می دهم به اجرا در آفتاب. در حال رشد در لندن آن را هیچ جای تعجب است که بدن من اشتیاق ویتامین D. این روزها من با اجرای یک پارچه ماسک بر چهره من و دستکش. من گمراه در کنار لباس گرم, بنابراین به عنوان نه به گرفتار کردن اگر آب و هوا تبدیل می شود.

چهارشنبه. 10K اجرا شود. یوگا داغ.

زمانی که در مستند من لذت بردن از رفتن به ورزشگاه, به خصوص اگر آن باران است. من استاندارد بدنسازی معمول است که یک ساعت قلبی معمولا روی بیضوی و پس از آن من 10 دقیقه سبک وزن دنباله ای برای آغوش من است که من به اقتباس از یک سیندی کرافورد تمرین تصویری من استفاده می شود به دنبال زمانی که من شانزده ساله بودم. (من قصد ندارم به اعتراف شد که در آن یک نوار ویدئویی VHS!)

امروز من به جای انجام یک 10K اجرا و 90 دقیقه از یوگا.

پنج شنبه. 10K اجرا شود. یوگا داغ.

من هرگز تا به حال انجام یوگا در خانه قبل از مارس 17 بود که من قرنطینه بعد صفر. آن روز من خرید دو بخاری و دستگاه های مرطوب کننده برای اتاق خواب من. آنها شبیه سازی YTTP داغ استودیو و اجازه می دهد تا من را به ادامه این عمل من آمده ام به تکیه می کنند برای هر دو جسمی و روانی قدرت است.

هر شب بعد از یوگا, من از آب و یک سیب و چغندر و هویج و برخی از زنجبیل و یک شام سبک.

جمعه. 10K اجرا شود. یوگا داغ.

حدس بزنید چه ؟

من تمرین های خاطرات و ویژگی های تناسب اندام هنگ از bartenders سرآشپزها مقطر و تجاری سفیران.

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن