Norges بانک تصویب بلومبرگ سیستم تجاری برای اوراق بهادار دولتی

Norges بانک, بانک مرکزی نروژ به تصویب رسید بلومبرگ E-اوراق قرضه به عنوان پلت فرم معاملاتی خود را برای اینتر-فر

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

Norges بانک, بانک مرکزی نروژ به تصویب رسید بلومبرگ E-اوراق قرضه به عنوان پلت فرم معاملاتی خود را برای اینتر-فروشنده بازار در نروژی اوراق قرضه دولتی و اوراق خزانه. در اوایل سال جاری, Norges بانک شروع به استفاده از بلومبرگ سیستم حراج برای اوراق بهادار دولتی مزایده. Norges بانک مدیریت بدهی دولت تحت قیمومیت از وزارت مالیه.

بلومبرگ E-پیوند سیستم ارائه می دهد مجاز شرکت کنندگان در بازار تثبیت بازار با یک مجموعه کامل از تجارت الکترونیکی ابزار حمایت کامل خود را از گردش کار. آن را به عنوان اولیه اجرای سیستم برای ارز محلی اوراق بهادار دولتی در نروژ بین فروشنده در بازار فراهم می کند و Norges بانک با بازار ابزار نظارت.

نیکلاس لوبیا جهانی سر از تجارت الکترونیکی راه حل در بلومبرگ گفت: "بدهی بازارهای نیاز به قوی زیرساخت فنی راه حل های که متناسب با نیازهای بازار و فعال کردن نظارت و مستقیم از طریق پردازش. ما تجربه های گسترده ای در حمایت از درآمد ثابت معامله و صدور فرآیندهای اجازه می دهد تا ما را به ارائه خدمات این نهاد به عنوان Norges بانک با راه حل های که می تواند به راحتی اقتباس به نیازهای خود و کاملا یکپارچه با سیستم های خود را."

بلومبرگ E-پیوند سیستم نروژی اوراق بهادار دولتی پشتیبانی می کند بلومبرگ در هلند MTF, BTFE. این سیستم شامل pre-تجارت کشف قیمت و تجزیه و تحلیل توانایی که مسئولیت رسیدگی به هر دو چند فروشنده جهت تجارت و درخواست برای نقل قول (RFQ) پایین دست ادغام با بانک های متوسط و عقب سیستم های اداری و مجتمع تجاری ضبط و گزارش ابزار. بلومبرگ حراج سیستم کمک می کند تا بانک مرکزی و سازمان های دولتی به حراج بدهی, FX, repos و امین یادداشت ها اجازه می دهد شرکت کنندگان در بازار به مسیر مزایده و وارد مناقصه الکترونیکی. هر دو سیستم به طور کامل یکپارچه با داده ها, اخبار, تجزیه و تحلیل و ارتباطات ابزارهای موجود در این ترمینال است.

در مورد بلومبرگ

بلومبرگ جهانی کسب و کار و مالی اطلاعات و اخبار رهبر می دهد با نفوذ تصمیم گیرندگان مهم edge با اتصال آنها به شبکه پویا از اطلاعات مردم و ایده ها. این شرکت قدرت – ارائه اطلاعات اخبار و تحلیل ها از طریق فن آوری های نوآورانه به سرعت و با دقت است – در هسته بلومبرگ خدمات حرفه ای. بلومبرگ شرکت راه حل های ساخت این شرکت را قدرت هسته ای: اعمال نفوذ تکنولوژی به مشتریان اجازه می دهد برای دسترسی به, ادغام, توزیع و مدیریت داده ها و اطلاعات در سراسر سازمان بیشتر کارآمد و موثر است. برای اطلاعات بیشتر www.bloomberg.com/company و یا درخواست یک نسخه ی نمایشی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب