اتحادیه اروپا ارائه 'سبز ، کشاورزی طرح به نیمی از آفت کش ها استفاده

کمیسیون اروپا ارائه شده بلند پروازانه کشاورزی و تنوع زیستی قصد دارد که بهبود رفاه حیوانات و بهبود کودهای شیمیا

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

کمیسیون اروپا ارائه شده بلند پروازانه کشاورزی و تنوع زیستی قصد دارد که بهبود رفاه حیوانات و بهبود کودهای شیمیایی است. مخالفان می گویند که سیاست بیش از حد "عجله" در میان coronavirus بیماری همه گیر.

کمیسیون اروپا در ارائه برنامه های خود را برای بیشتر سازگار با محیط زیست دوستانه اتحادیه اروپا در بخش کشاورزی و تنوع زیستی سیاست روز چهارشنبه. طرح های جدید بخشی از رییس کمیسیون Ursula von der Leyen گل سرسبد اروپایی سبز در مقابله با سیاست.

کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا ارائه یک "مزرعه تا چنگال" استراتژی برای کاهش استفاده از آفت کش ها و آنتی بیوتیک ها و بهبود کودهای شیمیایی است. رفاه حیوانات نیز به بهبود و صنعت ماهیگیری ساخته شود پایدار است.

استراتژی ساخته شده از 27 کلیدی اقدامات با هدف "برای آشتی دادن ما غذا ها را با سیستم های سیاره ما را سلامت برای اطمینان از امنیت غذایی و دیدار با خواسته های اروپایی ها برای سالم و عادلانه و سازگار با محیط زیست مواد غذایی" اتحادیه اروپا و بهداشت و ایمنی مواد غذایی کمیسر استلا Kyriakides گفت.

او در توییتر نوشت که این سیاست با هدف کاهش استفاده از آفت کش 50 درصد کاهش ضایعات غذایی و تقلب و حفاظت از حیوانات است.

Coronavirus کست شک

جدید سیاست کشاورزی مواجه شده است و مخالفان از مرکز-راست حزب مردم اروپا (EPP) بزرگترین اتحادیه اروپا در قوه مقننه که می گویند زمان بد است اتحادیه اروپا برای کشاورزان است.

"ما تاسف است که کمیسیون اروپا عجله آن 'مزرعه تا چنگال' استراتژی در حال حاضر زمانی که کشاورزان در سراسر اروپا در حال بزرگ روبرو ناامنی بیش از خود آینده" EPP کشاورزی سخنگوی هربرت Dorfmann.

اروپایی سبز در مقابله با سیاست های گرفته شده از صندلی عقب به عنوان بلوک هایش با اثرات بیماری همه گیر کوروناویروس. کارشناسان انتظار دارند سطح بی سابقه ای از زباله های مواد غذایی در این سال به عنوان مزارع فاقد کافی کارگران برای تکمیل برداشت.

اما سبزها با استقبال از نقل مکان کرد و خواستار سیاست گنجانیده شده به طور کامل به اتحادیه اروپا.

اروپایی سبز با هدف مقابله به تعمیرات اساسی اتحادیه اروپا اقتصاد و اولویت بندی سرمایه گذاری های سبز تا سال 2050.

اد/aw (dpa, epd)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب