یک میلیون محله مغازه ها باز باقی می ماند در طول همه گیر با تشکر Tienda Cerca

برای بسیاری از کوچک محله مواد غذایی و راحتی مغازه ها نبود لازم برای ارائه گزینه خرید آنلاین - تا COVID-19 همه

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

برای بسیاری از کوچک محله مواد غذایی و راحتی مغازه ها نبود لازم برای ارائه گزینه خرید آنلاین - تا COVID-19 همه گیر و سخت اجتماعی فاصله گرفتن از قوانین وارد است. با میلیون ها نفر از فروشگاه ها رو خاموش شدن AB InBev به سرعت توسعه یافته Tienda Cerca, یک, رایگان, آنلاین, تحویل, پلت فرم است که نگه داشتن کوچک محلی باز کردن فروشگاه ها در سراسر کلمبیا و اکوادور Perú, مکزیک, ال سالوادور, جمهوری دومینیکن و پاناما و هندوراس.

Tienda Cerca باعث می شود آن را ممکن است برای محله مغازه ها به ارائه امن خانه تحویل ضروری مواد غذایی و کالا برای کمک به مصرف کنندگان مطابق با ماندن در خانه سفارشات در سراسر هشت کشور از جمله مکزیک.

"AB InBev عمیق اتصالات محلی در مکان های که در آن عمل می کنیم و ما می خواستم برای به اشتراک گذاشتن منابع و تخصص برای کمک به این آسیب پذیر کسب و کار و شرکای مهم به سرعت وفق دهند می گوید:" پائولا حبیب, تجارت الکترونیک, کسب و کار منجر به ZX سرمایه گذاری های جهانی رشد و نوآوری گروه AB InBev.

"Tienda Cerca یک راه حل که اجازه می دهد تا میلیونها نفر از مغازه ها به ادامه کار و حمایت از خانواده های آنها و اقتصاد محلی در حالی که همچنین مطیع قوانین و مقررات و دستورالعمل های مورد نیاز برای جلوگیری از گسترش ویروس."

خریداران می توانند جای خود را به مواد غذایی آنلاین تحویل سفارشات از طریق Tienda Cerca نرم افزار تلفن همراه و یا آنلاین بدون هیچ هزینه ای به آنها و یا صاحب کسب و کار.

در اکوادور, AB InBev پایدار عرضه برنامه با استفاده از ناوگان و زیرساخت ها را با خیال راحت تحویل کالا به فروشگاه های کوچک از جمله موارد از مزارع محلی و همچنین به عنوان ضد باکتری ژل و دستکش برای کمک به متوقف کردن گسترش COVID-19.

پس از شروع با 3000 فروشگاه Tienda Cerca نمایی رشد کرده در اکوادور به بیش از 70 ، 000 ثبت نام موسسات. پلت فرم اسیر توجه رهبران افکار کلیدی رسانه ها و حتی رئیس جمهور اکوادور لنین مورنو که توصیف آن به عنوان یک جایگزین کارآمد را قادر می سازد مردم را به ماندن در خانه.

مارتا گونزالس حقوقی و امور شرکت ها مدیر AB InBev اکوادور به اشتراک گذاشته شده است که تقریبا 150,000 محله فروشگاه های وهله اول اکوادور خانواده ها به سهام تا در منابع است. در آوریل 65 درصد از این مغازه ها مجبور شدند تا از نزدیک با توجه به محدودیت در محل قرار داده و به نبرد COVID-19. تقریبا تمام احساس تاثیر گیر با بسیاری از مغازه داران مواجه عظیم مشکلات اقتصادی.

"پس از رای گیری نزدیک به 20 ، 000 صاحبان فروشگاه ما آموخته وجود دارد دو راه ما می تواند کمک: اطمینان از امن عرضه مواد غذایی و نیازهای اساسی به مغازه ها و ارائه یک راه آسان برای مغازه ها را به انجام برسانند و تحویل سفارشات آنلاین گفت:" گونزالس. "با هم با دولت ملی و ما مواد غذایی و آشامیدنی همکاران ما ایجاد شده پایدار عرضه برنامه با استفاده از ناوگان و زیرساخت برای تحویل کالا به مغازه ها از جمله موارد از مزارع محلی و همچنین به عنوان ضد باکتری ژل و دستکش برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس." TiendaCerca.ec و سپس این امکان را برای خانواده ها به سفارش آنلاین و مغازه پاسداران به ارائه.

"من در طول کار حرفه ای من هرگز احساس افتخار بیشتری. این است که یک تیم فوق العاده از افراد متعهد به کشور ما کمک به کسانی که بیشترین نیاز به آن و انجام همه چیز ممکن است به اطمینان حاصل شود که کمک می رسد تمام گوشه و اکوادور. ما واقعا بازیگری مانند صاحبان با انعطاف پذیری برای تبدیل زندگی می کند. به اعتقاد من آنچه که ما با هم خواهد بود بخشی از تاریخ نشان میدهد که چگونه کشور ما اکوادور - ایالات و در همبستگی غلبه یکی از بزرگترین بحران" گفت گونزالس. "این است که ما میراث."

در مکزیک به تنهایی بیش از 20 ، 000 محله فروشگاه های ثبت شده با این برنامه و به بیش از 120,000 مشتریان. مغازه داران می گویند آنها در حال حاضر شاهد افزایش فروش و با علاوه بر این از 2500 دوچرخه اهدا شده توسط Grupo Modelo و همکاران مانند پپسی برنامه است که انتظار می رود برای دیدن ادامه داد: موفقیت است.

علاوه بر این در کلمبیاما بایرن با نام تجاری همراه با شرکای خود از جمله Alquería نستله, کلمبیایی و دیگران نیز اهدا 5,000 دوچرخه کیسه های خرید چمدان و بهداشت کیت برای کمک به صاحبان فروشگاه ها در ساخت و تحویل.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن