این دیدگاه را Meghan مک کین ریل در برابر آمریکایی ها درمان آهسته بازگشایی مانند "دختران رفته وحشی"

این دیدگاه را محافظه کار شرکت میزبان مگان مک کین برافراشته در برابر حزب صحنه از این گذشته آخر هفته روز یادبود

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

این دیدگاه را محافظه کار شرکت میزبان مگان مک کین برافراشته در برابر حزب صحنه از این گذشته آخر هفته روز یادبود گفت: در روز شنبه او گیج شده بود که چرا از او می خواهم برای هل آهسته بازگشایی اقتصاد در میان بیماری همه گیر کوروناویروس اگر آمریکایی ها بودند که رفتن را به سرعت درمان آن مانند دختران رفته وحشی.

با ویدئوها از بسته بندی شده, میله, استخر و سواحل رفتن ویروسی بیش از آخر هفته میزبان گلدبرگ Whoopi لگد روز سه شنبه پخش از ABC نشان می دهد بحث با تعجب با صدای بلند اگر این جمعیت بزرگ از partygoers قرار داده خواهد شد این کشور در یک "مکان بد" در ماه جولای 4th, به خصوص که این کشور می گذرد 100,000 coronavirus مرگ و میر در این هفته است.

و اشاره کرد که یک کلیپ از دریاچه از رشتهکوه اوزارک نگاه مانند آن را از "ام تی وی را رخصتی بهار," مک کین—که صریح در اعمال فشار اقتصادی بازگشایی از طریق بحران—بیدارم که partygoers قرار بود برای معکوس کردن هر گونه پیشرفت در کاهش اجتماعی فاصله محدودیت و اقامت در خانه سفارشات.

"من فکر می کنم من فقط گیج شده که چرا من دفاع کند-رول باز از اقتصاد اگر ما می رویم به نوعی از بین بين کاملا منزوی quarantining برای همیشه لطفا برای و دختران رفته وحشی" او huffed, ارجاع در حال حاضر از بین رفته بدنام حزب سری ویدئو.

"من بسیار اشتباه چون برای من وقتی که شما می بینید که گیج نیویورک تایمز با پوشش تمام اسامی افرادی که فوت کرده اند که با راه افرادی که به من نزدیک از دست داده اند و اعضای خانواده از Covid بحران" مک کین ادامه داد. "من فکر می کنم من فقط اشتباه در کوردلی. اگر برخی از این کشورها مانند در Ozarks تصمیم گرفته اند که آنها در حال رفتن به انجام گله ایمنی و نمی گفت بقیه کشور, پس از آن من می خواهم به می دانم."

سابق رادیو فردا میزبان را در رفتن به می گویند صحنه چپ او "بسیار دلسرد" به خصوص که او در حال حاضر باردار و همه او می خواهد به انجام است "قادر به خرید یک تخت برای کودک من در یک فروشگاه و بازدید از قبر پدر من" در این تابستان.

"که همه من می خواهم به انجام قبل از سقوط و به دیدن مردم مرتب کردن بر اساس مانند مالش بینی خود را در همه فداکاری ما اولین پاسخ دهندگان و هنوز هم وجود دارد بسیار ناشناخته در مورد این ویروس. نگاه من شده است بسیار دلسرد و آن را اتفاق می افتد در همه جا" مک کین اضافه شده است. "این یک قرمز دولت/آبی دولت مشکل است."

بعد از آن در بخش پس از شرکت میزبان آفتابی Hostin اظهار داشت که اجتماعی فاصله و ماسک-با پوشیدن این است که در مورد حفاظت از آسیب پذیر ترین در جمعیت مک کین گفت: Hostin بود: "100 درصد" درست است.

"این در مورد شما مردم در زندگی خود را که در حال ضعف سيستم ايمنی" او بانگ زد. "آیا شما می دانید هر کسی است که در برخورد با سرطان ؟ آیا می دانید هر کسی که بیش از سن 60? آیا می دانید هر کسی که باردار? این فقط در مورد شما. شما می تواند بدون علامت و گسترش آن و من درک نمی کنم چرا که در حال از دست رفته در بسیاری از آمریکایی ها. این فقط در مورد شما. آن را در مورد بهداشت عمومی در بزرگ!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب