نظر: Aleksandar Vucic صربستان را stabilocrat

صرب نظر می رسد که انتخاب پایداری در انتخابات پارلمانی با رئیس حزب برنده در حدود 61 درصد آرا. همه مخالفان ظاهرا

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

صرب نظر می رسد که انتخاب پایداری در انتخابات پارلمانی با رئیس حزب برنده در حدود 61 درصد آرا. همه مخالفان ظاهرا مغلوب شده است می گوید: نوربرت Mappes-Niediek.

در زمانی که بقیه جهان به نظر می رسد رفته اند دیوانه آرام و قناعت غالب در — از همه جا — قلب بالکان.

برای چندین دهه نظریه این بود که کشور در این بارها مشکل منطقه را تنها پیدا کردن امن تر آبهای اگر آنها سازی صبورانه نسبت به اروپا و دموکراسی و حکومت قانون است. این ظاهرا همه اشتباه است.

ادامه مطلب: صربستان در انتخابات پارلمانی که در سمت چپ علاوه بر Vucic?

صربستان به نظر می رسد که خود را در بر داشت در آخر با تشکر جمهور مستبد Aleksandar Vucic. به جای bobbing همراه در پی نورد تانکر است که اتحادیه اروپا رئیس جمهور این است که هدایت کشتی خود را از دولت با دست محکم در میان خطرات ناشی از تلاطم دریا از رویدادهای جهان است. و او حتی نشان داده شده است هر کس که می رسند با خیال راحت در سواحل جدید: Vucic در نظر دارد به سفر به کاخ سفید در اوایل روز شنبه به مناسبت جشن "آشتی" با کوزوو یا حداقل "شروع یک فصل جدید." امنیت و نظم را نمی توان تضمین شده توسط اروپا و آنگلا مرکل صدر اعظم; که در حال حاضر کار Vucic و سخت به این باور آمریکا — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

بله, آن را سخت به این باور -- و ما می تواند عاقلانه نیست.

SNS به عنوان یک دستگاه از قدرت

حتی تفسیر افسانه نتیجه انتخابات به عنوان رای اعتماد به رئیس جمهور اشتباه است. او صربی مترقی حزب (SNS) عمل نمی کند در پلورالیستی سیستم که در آن احزاب مختلف سعی کنید برای برنده شدن بیش از رای دهندگان با ایده ها و استدلال. آن را نه یک حزب در میان دیگران, اما تنها حزب واقعی: یک دستگاه قدرت در همان راه حزب کمونیست یک بار بود.

Norbert-Mappes-Niediek

Mappes-Niediek است جنوب شرقی اروپا خبرنگار متعدد آلمانی زبان روزنامه ها

افراد به دنبال یک شغل مدیران با هدف درام, کسب و کار سیاستمداران محلی که نیاز به پول مالیات خود را برای حوزه — همه آنها را به یک آرایش با این نیروی همه جا حاضر.

SNS حدود 730,000 اعضای آن را بزرگترین حزب سیاسی — آشکار نیست در شرایط نسبی — حتی اگر کشور دارای جمعیت کمی بزرگتر از مادرید. هر کسی که خود را مدیون کار و یا موقعیت به حزب — و این مورد تقریبا با هر کس شاغل در صربستان است که به خوبی توصیه به رای برای SNS. اگر آن را از دست می دهد قدرت و شغل خود را نیز ناپدید می شوند.

بیشتر بخوانید: من در اروپا: trump's بالکان معامله می فرستد لرزد از طریق جنوب شرقی اروپا

آن را یک سیستم بسته و در طول مبارزات انتخاباتی آن را می شود حتی بیشتر کیمیایی. فعالان تماس بگیرید تا تمام اعضا و هواداران که مدیون چیزی به حزب و از آنها بخواهید به ظاهر innocuously چگونه آنها رای خواهد داد. چه کسی نمی خواهد خود را ابراز ارادت تحت چنین شرایطی ؟

حزب ساخته شده است تا قدرت خود را با دقت نظامی با ارائه ریز یارانه ها و کمک های مالی برای ایستگاه های رادیویی محلی انجام نفع محلی و شهرداران و توزیع سخاوتمندانه قرارداد. آن قدرت رشد خود خسته شده اید مانند افزایش سیل و قبل از اینکه بسیاری از نیروهای سیاسی رقیب می دانستند چه اتفاقی می افتد آنها رفته بود ،

این کمتر از یک دهه پس از Vucic سابق حمایت از اواخر سابق دیکتاتور سال میلوسویچ به قدرت رسید در ابتدا اسمی به عنوان معاون نخست وزیر. اما امروز او یک حضور قوی در این کشور — از لحاظ جسمی نیز تقریبا در 2 متر (6.5 فوت) بلند است. سوسیالیست دوم-قوی ترین حزب در حدود 11 درصد در حال صرف نیز-rans مانند بلوک احزاب در سابق آلمان شرقی و یا سوسیالیستی اتحاد مردم در یوگسلاوی.

مانور هوشمندانه

سیستم پایدار است — به عنوان پایدار به عنوان سیستم کمونیستی که قبل از آن آمد. اما آن را تنها می تواند تابع هنگامی که وجود دارد چیزی است که به دست و توزیع. با تشکر از تاکتیک های هوشمندانه است که هنوز هم مورد: تا زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس اتحادیه یارانه ها و سرمایه گذاری های چین ساخته صربستان هم با رومانی کشور با بالاترین نرخ رشد در منطقه است. و آن را پیش بینی کرد که پس از همه گیر رکود کمتر خواهد بود شدید در اینجا نسبت به جاهای دیگر. سرمایه گذاران مانند کشور: همه حزب قدرتمند باعث می شود آن را "یک توقف فروشگاه:" مجوز یک مشکل نیست و آنها در حال ملاقات با کمی به هیچ مقاومت است.

صربستان اعمال اقدامات سختگیرانه تر برای مبارزه با COVID-19 بیش از هر کشور دیگری در اروپا است. وجود مقررات منع رفت و آمد از 5 p. m. به 5 صبح برای افراد زیر 65 و در مجموع مستند برای کسانی که 65 و بیش شدیدی مجازات برای نقض. اما این ویروس بر خلاف مردم را نمی توان مرعوب یک دولت استبدادی و آن را رشد اجتماعی که در آن شرایط در حال وخیم.

پس از موفقیت های اولیه تعدادی از عفونت ها در حال افزایش است یک بار دیگر به خصوص در خوابگاه های دانشجویی که در آن ساکنان زندگی در همان شرایط تنگ به عنوان کارگران در برخی از آلمانی کشتارگاه. اما تا روز انتخابات موضوع coronavirus ماند بسیار زیادی در پس زمینه. از تاریخ انتخابات به نظر می رسد کاملا انتخاب شده است.

کارشناسی ارشد خود را در خانه

این وضعیت به آن شباهت با ثبات منطقه به دنبال Vucic. در حال حاضر که هیچ کس از چپ به تضاد او حتی کلیسای ارتدکس نگه داشته است در یک دسته سه تایی کوتاه — رئیس جمهور است که در گذشته برای حل این مشکل مسئله کوزوو در راه خود را.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا وعده های شکسته در بالکان منجر به جاده سنگی در سال 2020

برای دو سال Vucic و کوزوو alter ego هاشم Thaci مبارزه شده است بیش از یک ارز از سرزمین بین صربستان و کوزوو است. شده است وجود دارد هیچ صحبت از واقعی آشتی از آمدن به شرایط با گذشته یک کاهش عمومی در تنش است. کاملا مخالف با خود ترجیح داده و راه حل هر دو از رهبران تبدیل خواهد شد و کارشناسی ارشد خود را در خانه ها و دیگر نمی خواهد نیاز به در نظر گرفتن حقوق مزاحم اقلیت. این واقعیت است که مغلوب ساختن پیشی جستن است بازی مصلح در اینجا کاملا متناسب: جایگزینی قوانین بین المللی با دو جانبه "معاملات" بین strongmen است رییس جمهور راه انجام سیاست است. و اگر این مانور نیز در خدمت به ناراحت اروپا بسیار بهتر است.

روز یکشنبه انتخابات نتیجه فوق العاده بود برای Vucic. اما در اروپا ثبات می تواند یک چیز روی حیله و تزویر. به عنوان روسیه-نویسنده آمریکایی الکسی Yurtchak یک بار نوشت: "همه چیز برای همیشه تا زمانی که آن را بیشتر بود."

اشتراک دویچه وله خبرنامه:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب