از آن زمان به استفاده از تازه گواوا در کوکتل

با تشکر از شما SKYY® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.چه چیزی الهام بخش شما برای ا

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

با تشکر از شما SKYY® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "من در فروشگاه مواد غذایی در بخش تولید و دیدم تازه گواوا برای فروش. من برداشت آنها را به دیدن اگر آنها رسیده که آنها برداشت ده نفر از آنها شد و مصمم به ایجاد برخی از انواع گیاهان و بتها ا کوکتل."

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "من می خواهم در خدمت این نوشیدنی در بهار یا تابستان است. آن نور روشن و خوشمزه است. این چیزی است که باید ازش لذت برد زیر آفتاب."

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ "من جفت این نوشیدنی با Wiz Khalifa آخرین آلبوم حماسه از Wiz Khalifaبه بیشتر های خاص آهنگ "Bammer." این نوع از آهنگ شما در دو مرحله با یک شامپاین, رابطه جنسی با در دست خود را."

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "من می خواهم بیشتر ئی جفت این نوشیدنی با برخی از صبحانه—چیزی دلچسب مثل املت یا نیمرو تخم مرغ است."

نام فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل برای. "من می خواهم به این نوشیدنی را برای Dave Chappelle. من فکر می کنم سرد و های یک زن و شوهر از این خواهد بود یک روز لذت بخش پر از خنده و داستان سرایی."

توسط Saeed "هاوک" خانه

مواد تشکیل دهنده

  • 1.5 قطعات SKYY® ودکا (منظور در Drizly)
  • 1 قسمت شربت ساده (یک قسمت شکر و یک قسمت آب)
  • .75 بخش آب لیمو
  • 1 کوچک و بتها پوست کنده
  • 2 بخش گازدار آناناس
  • شیشه: پورنو آنلاین شامپاین, تیراندازی
  • چاشنی زدن: بهار نعناع

جهت

درهم و برهم کردن یکی کوچک گواوا در یک شاکر. اضافه کردن بقیه مواد را به جز درخشان و پر کردن با یخ. لرزش و سپس اضافه کردن گازدار آناناس. چرخش شاکر یک بار و سپس فشار به یک شامپاین فلوت است. چاشنی زدن با بهار نعناع.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن