دو غمگین علامت Ruffalos: آیا کسی واقعا می خواهید به تماشای افسرده تلویزیون در حال حاضر ؟

تیوی جدید سری HBO من می دانم که این بسیار درست است عالی است. این هم فوق العاده افسرده. خستگی ناپذیر, viscerall

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

تیوی جدید سری HBO من می دانم که این بسیار درست است عالی است. این هم فوق العاده افسرده. خستگی ناپذیر, viscerally افسرده. در حال حاضر با بسیاری از ما خیره ظالمانه از پنجره در حسرت فقط بوی امید است جهنم از زمان برای HBO به نمایش یکی از مهمترین و احساسی تخلیه درام به تلویزیون آمار در سال است.

البته هیچ کس نمی تواند پیش بینی کرده اند که یک بیماری همه گیر که HBO برنامه ریزی من می دانم که این بسیار درست است's برتر برای این جمعه.

این برنامه شامل یک فک دوگانه منجر عملکرد از مارک رافالو به عنوان برادران دوقلو دومینیک و توماس Birdsey با indie عزیزم Derek Cianfrance (Blue Valentine, The Place Beyond the Pines) نوشتن و کارگردانی هر قسمت آن خواهد بود یکی دیگر از قابل ملاحظه ای اعدام سری محدود از یک لیست فیلم ستاره و یک فیلم-جهان مولف—اجرا-از آسیاب توسط هر وسیله اما انتظار می رود نوع متحرک ارائه در عصر اعتبار کابل و جریان های تلویزیونی.

در حال حاضر آن را یک محک برای چقدر صبر مردم را برای تماشای تلویزیون است که صرف نظر از خوب نوشتن آس بازیگری و نداشتن بینش انسان بیماری از نوع فقط باعث می شود آنها احساس غم.

آن را در تقابل با راه ما در حال صحبت کردن در مورد و مصرف تلویزیون در لحظه. خیالبافانه از کف شو تلویزیونی از قدمت را نشان می دهد مانند عشق کور است به boozy antics از زنان خانه دار واقعی از نیویورکدر حال تبلیغ به عنوان سعادتمند انحرافات از له از واقعیت واقعی. منتقدان در حال دفاع از کمدی مانند یک روز در یک زمان و نا امنی برای توانایی خود را به "همه ما را نجات دهد" با طنز خود را.

بینندگان شده اند عقب نشینی به "راحتی" مواد غذایی" را نشان می دهد مانند دختران طلایی و Law & Order: SVUاست که باید رتبه در Hulu بالا 10 در هفته های اخیر. و تنها بازی برای دیوانگی القا اخبار ماه های اخیر به نظر می رسد شده است مجنون بی پروا ماشینی از یک ببر پادشاه.

وجود دارد هیچ چیز منحرف آرامش یا شاد در مورد من می دانم که این بسیار درست است گذشته از هر اندورفین تولید شده از ترس در چگونه به طور خاص و با قدرت آن موفق به نمودار درد از آن دو شخصیت. این تلویزیون بزرگ اما افسرده به عنوان جهنم بالا بردن سوال: آیا کسی که صبر و شکیبایی برای هر چیزی این غم در حال حاضر ؟

اقتباس از Wally بره 1998 رمان سری باز می شود با یک شخصیت سرب جیغ هیستریک diatribe در مورد خدا و روغن سیاست brandishing یک چاقو در شلوغ کتابخانه های عمومی و قطع کردن دست خود او است. تامی Birdsey (رافالو) یک پارانوئید اسکیزوفرنی و معتقد است این اقدام به عنوان یک مذهبی قربانی.

او همچنین به معنی برادر دوقلو Dominick (همچنین رافالو) سراسیمه به بیمارستان که در آن او فلسطين تامی تصمیم به reattach دست و سپس همراه او در یک توالی به حداکثر امنیت نهاد که در آن تامی صبر کنید—و قطعا رنج می برند—برای صدور حکم و دائمی تر قرار دادن.

Dominick شده است عجله برای تامی طرف برای برادران در تمام طول زندگی ما به عنوان یادگیری از طریق چهار دهه از فلش بک که بازی از طریق این مجموعه است. اما این بار تامی قسمت است که نه تنها غم انگیز وزن Dominick است shouldering.

آنها بزرگ شد تا با سوء استفاده ناپدری. آنها هرگز خود را ملاقات کرد ، مادر خود را (ملیسا لئو) است که در حال مرگ از سرطان است. Dominick و همسر او را ترک کرد. در زمان اوایل در این سری که Dominick یاد می گیرد که او نمی خواهد بود قادر به گرفتن تامی از max-sec نهاد و او قادر نخواهد بود برای دیدار او به من نوشت: در یادداشت های من "خدای من چقدر ناراحت کننده می تواند این مرد زندگی کنید؟" من به شما بچه نیست که من به پایان رسید که از جمله یک کودک کشته شدند.

من آرزو می کنم من می توانم بگویم این است که الهام بخش داستان چگونه یک مرد مشغول به کار راه خود را از پایین سنگ. به جای آن چیزی به مراتب بیشتر واقع بینانه اگر بی رحمانه است. آن است که در مورد مردی است که تلاش می کند به حق انجام شده توسط هر کس در زندگی خود را که مجموعه کنار او سلامتی خود را به انجام این کار, اما که نمی توانید گرفتن یک استراحت است که نمی توان انجام آنچه او مجموعه های خارج برای انجام که زندگی خود و زندگی کسانی که او در تلاش بود برای کمک به بدتر و وخیم تر مهم نیست که چقدر او حفر می کند. حقیقت انسانیت است که به دست برخی از افراد برخورد می گه و واقعی زندگی نمی کند و اجازه می دهد تا شما را به تجارت آنها را در.

آن را تند و تلخ, تکان دهنده پیام و سفر. اما همچنین... عیسی مسیح, که تلخ است.

Cianfrance راه تنگاتنگی acquainting شما را با شخصیت خود را—ترکیبی از خونتان تنگ عکس اجازه سکوت انجام صحبت کردن—به طوری که خود را در درد و غم و اندوه می رسد متین سطح صداقت. این یک نوع بدبختی که نیست pandering یا treacly. در راه است که آن را ناخوشایند نیست. وجود دارد برخی از زیبایی یافت می شود در صراحت از آن همه است. یا شاید ما فقط تلاش برای تشویق خودمان.

اگر هیچ چیز دیگری, Cianfrance می داند که چگونه برای ایجاد یک خلق و خوی. این مجموعه صورت می گیرد عمدتا در مناطق روستایی حومه کانکتیکات به ظاهر به طور کامل در هنگام غروب و تنها در مکان هایی که پایبند به یکنواخت خاکستری پالت. کلی پرنیان از همه چیز سرد, نم نم باران.

رافالو, حیرت انگیز ترین متنوع unshowy دو عمل دیده ایم در گراند "بازیگران بازی دوقلوها" آثار مفصل. ملاقات با او در اندازه گیری برابر است Rosie o'donnell ارائه بهترین بازیگری از زندگی حرفه ای اش به عنوان یک هیچ و بی معنی و در عین حال خونریزی قلبی-مددکار اجتماعی و کاترین هان به عنوان پر شور و heartrending به عنوان همیشه. اما هر کسی که آن را دریافت کنید تا به تماشای ؟

وجود دارد در واقع زمان زیادی به انتشار چیزی افسرده.

در واقع خوب بره رمان یک محصول جانبی از آن زمان که به عنوان خبرنگار هالیوود , یادداشت های خود را "با نام تجاری خاص از مردمی آستان وحشت و نگرانی... تا به حال یک موج اپرا-باعث رواج بیش از 20 سال پیش است." یک میلیون قطعه کوچک, خانه ای از شن و مه, نقشه جاده ها, سفید خرزهرهو گریه معشوق کشور در میان ده ها تن از بدبختی اعلامیه که به دست آورده وینفری را مهر تایید و جرم تحسین.

مگه-ee آیا ما عاشق این ناراحت کننده داستان. دلیل ما استفاده می شود به تماس چیزهایی که "تروما پورنو" است چون ما titillated با تمام غم و اندوه است. این bleaker بهتر! سربه سر من!!!

ترسناک است که ترحم به طور طبیعی توسعه یافته برای فیلم و تلویزیون را نشان می دهد که بسیاری از آنها بودند اقتباس از این رمان که دیگران به سادگی انجام خود اخلاق. اما آن را یک نوع بیداری به ارزش هنری كلیك كنید ویرایش نشد درد.

مانند تمام روندهای فرهنگی آن را به حال یک تجدید حیات در سراسر دهه گذشته است. به خصوص که این تلویزیون چشم انداز منفجر شد و کابل و خدمات جریان مسابقه به سیگنال گزینه های خود را به عنوان "اعتبار" آوردن فیلم های روز دنیا استعداد با آنها به نظر می رسید که اگر تیره تر از چیزی بود که بیشتر از افزایش آن بود که تصور می شود.

"وجود دارد برخی از زیبایی یافت می شود در صراحت از آن همه است. یا شاید ما فقط تلاش برای تشویق خودمان. "

برخی از نشان می دهد تفسیر وظیفه خود را به عنوان افشای فساد اخلاقی از طبیعت انسان است. دیگران رفت و مسیر خشونت و برخی از به نظر می رسید به اشتباه مربوطه به اهنگ صدا تاریکی برای "به معنای واقعی کلمه هیچ روشنایی." اما یک رشته از فرقه های مورد علاقه و تحسین درام بررسی ماهیت درد و غیر قابل اجتناب حلقه از تراژدی نیز پدید آمده است نشان می دهد مانند اصلاح, به, باقی, American Crime, و, بزرگترین, تمام وقت, سیم.

به دلایل بسیار متفاوت و به شدت قطبی سطوح اعدام خدمتکار داستان و 13 دلیل برای تصرف عناصر این ژانر تبدیل شد و پاپ-فرهنگ پديده. اما در این دو ماه گذشته و حتی با وقت آزاد بیشتر از همیشه به گرفتن بر روی تلویزیون بزرگ شما شنیده ام بسیاری از rumblings از مردم گفت: "من قصد دارم به استفاده از این قرنطینه به گرفتن بر روی خدمتکار داستان."

بیشتر از همیشه حداقل در تاریخ معاصر—و قطعا پس از گسترش جریان خدمات و محتوای سیستم عامل ساخته شده اند به معنای واقعی کلمه هر نوع نشان می دهد در حال حاضر وجود دارد و تا کنون شده است را مشاهده و گزینه ما گزینه های سرگرمی به نظر می رسد دیکته خلق و خوی ما و یا بیشتر خلق و خوی مورد نظر ما است. و افسرده نیست.

من می دانم که این خیلی درست نیست تنهایی رو از این مخمصه است. در حالی که هیجان و بیشتر نوع خاص کرایه مانند Westworld و کشتار آستانه فرار از واقعیت به اندازه کافی هنوز هم در نظر گرفته شود خیالبافانه برخی از بهترین درام جدید و سری محدود از سال را با عرضه بیشتر بی دست و پا جای پا در این فرهنگی آب و هوا.

نیویورک تایمز گزارش یافته های حاصل از این پژوهش شرکت Magid که میل به لذت و راحتی مشاهده به معنای کمتر میل به "هوشمند" و یا "اصلی" برنامه نویسی. "بنابراین زمان نشده اند ممکن است ایده آل برای یک جفت از lushly تولید دوره درام ساخته شده است که خود آغاز بکار در هفته های اخیر" این بار گفت: با استناد به FX در Hulu را خانم امریکا و HBO را به توطئه علیه امریکا است. احتمالا من می دانم که این بسیار درست است سقوط در زیر همان چتر.

چیزی که هرگز به تنزیل این است عظمت است. هر سه نفر از کسانی که ذکر شده سری در راه خود را فوق العاده تلویزیون. جوایز تحسین خواهد آمد سیل در piquing علاقه در آنها. کلمه از دهان از کسانی که تماشا خواهد شد ، (که در حال حاضر به نظر می رسد مورد حداقل anecdotally با امریکا خانم.)

رافالو عملکرد من می دانم که این بسیار درست است متعالی است. در برخی از نقطه, مردم در حال رفتن به خسته انحراف کرایه و می خواهید به دنبال دندان های خود را به یک نمایش شبیه به این. حتی بینندگان تلویزیون را تنها خیلی اشتها برای کرک. که چقدر من می دانم که درست است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب