نظر: ما نژاد پرستی بخشی از زندگی روزمره

موجی از اعتراضات در شهرهای آمریکا پس از مرگ جورج فلوید نباید به عنوان یک شگفتی آمده. با وجود این دو دوره ریاست

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

موجی از اعتراضات در شهرهای آمریکا پس از مرگ جورج فلوید نباید به عنوان یک شگفتی آمده. با وجود این دو دوره ریاست جمهوری باراک اوباما در ایالات متحده است که هنوز هم به شکل نژادپرستی می گوید Miodrag Soric.

"یک شورش است که زبان از بی سابقه": بیش از نیم قرن پیش رهبر جنبش حقوق مدنی مارتین لوتر کینگ جونیور توضیح داد که چرا مردم را به خیابان ها در ایالات متحده است.

آن را هولناک برای دیدن چگونه کمی تغییر کرده است از آن. بار دیگر هزاران نفر در حال تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس. و یک بار دیگر آنها را کمی امید است که هر چیزی را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: آمریکایی های آفریقایی تبار, چهره مرگبار بومی خشونت پلیس در آمریکا

با وجود اعتراضات سیاه ترین مردم ادامه خواهد داد به دست در سهم خود را از ما رفاه و درآمد کمتر از سفید پوستان بود. بسیاری هنوز هم فاقد این شانس را بهتر کنند و آنها هنوز هم مجبور به فرستادن فرزندان خود به ناکافی مدارس. آنها هنوز هم می شود کمتر به احتمال زیاد به تحت پوشش بیمه درمانی باید امید به زندگی پایین تر و آنها خواهد شد به احتمال زیاد به پایان رسید تا در زندان و برای جملات طولانی. همه از این به سادگی به خاطر آنها سفید است.

سیاه مردم معترض در ده ها تن از شهرستانها در سراسر ایالات متحده به دلیل آنها احساس آنها در حال درمان به عنوان شهروندان درجه دوم به عنوان یک مفسر ادعا کرد. آنها اعتراض چرا که آنها واقعا در حال شهروندان درجه دوم.

بر روی کاغذ هر شهروند آمریکایی است که در برابر قانون مساوی باشند. اما در واقعیت ما را متوقف پلیس مردم را در خیابان به سادگی به دلیل ظاهر خود را حتی زمانی که آنها دیده نمی شود به عنوان مظنون است. و اگر آنها را با یک اشتباه در طول این بازداشت در مورد جورج فلوید آنها اغلب آن را انکار کند. به مسائل بدتر محلی دفتر دادستان منطقه است که اغلب همدستی در چنین پوشش و تلاش است.

تظاهرات کافی نیست

در آمریکا و مقامات محلی در حال نظارت نمی شود توسط یک عملکرد مستقل از بدن است. وجود دارد بیش از حد بسیاری از lawbreakers نشستن در ماشین پلیس تظاهر به نگهبان از قانون و بیش از حد بسیاری از افرادی که به سادگی تحمل اعمال شنیع مرتکب شده توسط این افسران. پادشاه صحبت شد در مورد اکثریت آمریکایی ها زمانی که او گفت: "او می پذیرد که بد بدون اعتراض آن است که واقعا همکاری با آن است."

ادامه مطلب: نظر: نژادپرستی نظاممند واقعی آمریکایی 'قتل عام'

اما آن را به اندازه کافی برای اعتراض در برابر شر آن باید متوقف شود. سیاه برای اولین بار رئیس جمهور ایالات متحده, باراک اوباما, تلاش برای انجام این کار اما در نهایت شکست خورده است. در طول مدت خود را در دفتر یک پلیس در فرگوسن ایالت میسوری کشته شدن مایکل براون یک غیر مسلح 18 سال, پیر مرد با هشت عکس در سراسر کشور راه اندازی شد.

و همچنین در طی اوباما در انتخابات ریاست جمهوری است که نیویورکر اریک گارنر گرفته شده در یک سبد توسط یک افسر پلیس مجبور کردن کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" قبل از مرگ او. یک هفته پیش جورج فلوید gasped از همان کسانی که آخرین کلمات به عنوان یک افسر فشرده گردن خود را به زمین با زانو خود را برای تقریبا نه ساعت.

درمانده در صورت روزمره نژاد پرستی

ما از رئیس جمهور ممکن است فرمان جهان بزرگترین ارتش, اما آنها باقی می ماند و درمانده در صورت روزمره نژادپرستی تداوم توسط هموطنان خود را. البته آنها باید حداقل قادر به محکوم کردن این بی عدالتی و نشان دادن محبت برای قربانیان خشونت پلیس اگر تنها برای جلوگیری از دامن زدن بیشتر خشم و احساسات است.

Miodrag Soric

Miodrag Soric است DW سابق واشنگتن خبرنگار

اما همانطور بود که انتظار می رود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شکست خورده است و حتي در اين راستا نشان دادن در مورد به همان اندازه همدلی به عنوان یک شهاب سنگ توفنده به یک زمینه گل. مغلوب ساختن پیشی جستن تنها چشم خود را برای انتخاب مجدد و معتقد است او می تواند کاری به نفع در میان رای دهندگان سفید با نظامی خود را بدهند. این استراتژی ممکن است در واقع پرداخت در ماه نوامبر که نشان دهنده ضعیف در ایالات متحده است.

چه اتفاقی افتاد به جورج فلوید است که متاسفانه مورد جدا; شده اند وجود دارد هزاران نفر از حوادث مشابه. تبعیض علیه سیاه پوستان است پناه نه فقط توسط افسران پلیس منطقه وکلای مدافع و قضات بلکه توسط معلمان و کارفرمایان است. این تظاهرات علیه این روزمره نژاد پرستی.

ادامه مطلب: نظر: جورج فلوید قتل باز می شود نژاد پرستی زخم های اروپایی برای سیاه پوستان

اما از آنجا که آن را بسیار بخشی از زندگی روزانه ما آن باقی مانده است دشوار است برای مبارزه با. برای سال فعالان حقوق بشر را خواستار شده است برای بهبود آموزش برای ما افسران پلیس. برای چند دهه بوده و خواستار نظارت مستقل از کار انجام شده توسط پلیس و وکلای منطقه و سختگیرانه تر سلاح ، اما تا کنون کمی اتفاق افتاده است.

اما آنجا که ممکن است همدردی با علت معترضان آن را هنوز هم باید گفت که خشونت منجر به هیچ جا. آن را نمی توان در دفاع اجازه دهید به تنهایی توجیه می شود. و اعمال خشونت را بیشتر علوفه به تعصبات برگزار شد توسط بسیاری از مردم است.

بنابراین چه چیزی باقی میماند ؟ همانطور که مارتین لوتر کینگ جونیور گفت: "ما باید قبول ناامیدی محدود اما هرگز بی نهایت از دست دادن امید است." مسلما این خواهد شد که کمی آرامش به خانواده جورج فلوید.

هر روز DW سردبیران ارسال مجموعه ای از اخبار و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن را در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن