Yuge تاریخی معاملات در مغلوب ساختن پیشی جستن Rushmore هدیه فروشگاه

ما پسر نوجوان-در-رئیس برنامه ریزی شده دو روز متوالی از چهارم جولای جشن اطمینان در کشور ما آنچه که ما نیاز بسیا

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

ما پسر نوجوان-در-رئیس برنامه ریزی شده دو روز متوالی از چهارم جولای جشن اطمینان در کشور ما آنچه که ما نیاز بسیاری به عنوان آمریکایی ها در مواجهه با حیات COVID-19 موارد ملی و ناآرامی بیشتر آتش بازی. رئیس جمهور قول داد که به درستی به نام "رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 سلام به آمریکا" خواهد بود "بزرگترین اخیر در حافظه" آوردن این کشور با هم به معنای واقعی کلمه از طریق high-school-مانند پپ تظاهرات خطر بیشتر عفونت است.

چرا که او نمی تواند صبر کنید مرد-کودک ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته, آغاز, امروز, جمعه, جولای 3, در, آرام, مقدس, بومیان آمریکا, زمینه, سیاه تپه با یک نمایش آتش بازی در مقابل 60-پا گرانیت چهره رئیس جمهور جورج واشنگتن و توماس جفرسون, آبراهام لینکلن و تئودور روزولت. رئيس جمهور در, در انفجار به پایان خواهد رسید پارک 10 سال محرومیت از محیط زیست خطرناک آتش بازی. پس از صحبت کردن به یک ماسک-اختیاری جمعیت 7,500 در داکوتای جنوبی او را از بازگشت به واشنگتن دی سی که در آن به او وعده "یکی-از-یک-نوع نمایش هوایی" از واقعا سرد هواپیماهای جنگنده در حال پرواز بر فراز بازار ملی با یک مایل طولانی مازاد "موشک' نور قرمز" است که خود را مانند عبارت "بروید در ظاهر برای همیشه."

هزینه لایحه از رقص بین کوه راشمور یادبود ملی و ملی بازار جبران خواهد شد توسط شرکت های بزرگ اهدا کنندگان پول مالیات دهندگان و درآمد تولید شده توسط آیتم های جدید در دسترس برای مدت زمان محدود فقط (امیدوارم که به پایان می رسد در ماه نوامبر) در کوه راشمور هدیه فروشگاه. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین آمده است تا با این اقلام سوغات مطمئن شوید که برای قرار دادن هر گونه red-blooded آمریکایی به وطن روح تعطیلات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن