عمومی, پژوهش های صورت, ماسک, قابل تنظیم, گوش حلقه تا با پوشیدن آن نمی خورد

به عنوان یک مکرر محصول و پوشاک مؤلف من تست کردن یک مقدار عادلانه از چرخ دنده ها در هر سال داده شده. در طول بخا

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

به عنوان یک مکرر محصول و پوشاک مؤلف من تست کردن یک مقدار عادلانه از چرخ دنده ها در هر سال داده شده. در طول بخار فاجعه است که در سال 2020 بسیاری از آن دنده شده است غیر پزشکی ماسک صورت. من در حال حاضر سعی کردم از نزدیک به یک دوجین مختلف قابل استفاده مجدد پارچه ماسک صورت و در غیر من-پزشکی نظر بسیاری از آنها را خورد.

از گوش حلقه بنابراین بطور دنج قرار گرفتن آنها به نظر می رسد طراحی شده برای یک marmoset به پارچه ای که به صورت خوشه و ورقه کردن بینی به ماسک با شکاف بسیار بزرگ در دو طرف خود را به قتل هورنت می تواند از طریق تصویب به ذکر ویروس مملو از قطرات آئروسل spewed از نزدیک بینی است. بسیاری از ماسک صورت من سعی کردم در این سال یک یا چند نقص حیاتی هستند که به اندازه کافی حتی در نظر گرفتن یک دوم استفاده اغلب به جای امید بستن برای همه جا آبی نوزاد یکبار مصرف فولاد ماسک.

وجود دارد سه دلیل اصلی است که, هوای آزاد, تحقیقات ضروری ماسک صورت برش و بالاتر از دیگر پارچه ماسک صورت من سعی کردم از. بیایید شروع با گوش حلقه تحت اللفظی نقطه درد با بسیاری از ماسک صورت. نه تنها این حلقه ساخته شده از مواد صاف با به اندازه کافی کشش به نگه داشتن ماسک بصورتی پایدار و محکم در جای خود بدون کشیدن سخت در برابر گوش خود را, اما آنها نیز قابل تنظیم با تشکر کشویی ضامن. این ماسک را می توان نصب شده به درستی بر روی هر فیلم به اندازه سر.

دوم شکل ماسک خود را به مسابقات خطوط از یک انسان صورت بهتر از هر گزینه دیگر من سعی کردم در عین حال. که به سادگی به دلیل ویژگی های آن مطرح شده مرکز به ارائه پوشش بیشتر از بینی و یک سراشیب پایین است که متناسب با زیر چانه خود را – آن را یکی از کسانی که سر با کف دست زدن "duh" لحظات هنگامی که شما مقایسه صورت شکل یا ماسک به یک مستطیل پچ پارچه از یکی دیگر از نام تجاری.

سوم, ماسک همراه با فیلتر قابل جابجایی – بیشتر از آن می تواند سفارش ارزان – و هنگامی که ماسک و فیلتر زوج شما در رسیدن به 95% میزان فیلتراسیون در برابر ویروس ها و باکتری ها نه به ذکر گرده و شوره حیوان خانگی و دیگر ناخوشایند ذرات.

فروخته نشده ؟ چگونه در مورد, هوای آزاد, تحقیق پرت در HeiQ V-Block "نوآورانه سوئیس تکنولوژی [که] باعث می شود پارچه های مقاوم در برابر میکروب های مضر" و باقی خواهد ماند و موثر تا 30 شستن چرخه? صدا بهتر است ؟ چرا که آنها در واقع اضافه کردن که درمان به مخلوط.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن