Coronavirus آخرین: جهان ترس موج دوم از عفونت

موارد جدید به نظر می رسد در چین, کره جنوبی و ایران, تهدید سخت موفق به کسب سود در مبارزه خود را در برابر ویروس.

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

موارد جدید به نظر می رسد در چین, کره جنوبی و ایران, تهدید سخت موفق به کسب سود در مبارزه خود را در برابر ویروس. در آلمان نرخ انتقال است در ضمن صعود بالاتر از 1 دوباره. دنبال DW برای آخرین.

  • تعداد کل COVID-19 نفر در سراسر جهان در حال عبور 4 میلیون
  • چین در ووهان که در آن برای اولین بار شیوع رخ داده است دیده است اولین مورد در بیش از یک ماه
  • خوشه ای از موارد جدید شده است مربوط به شب های سئول مناطق
  • عفونت رای (R-value) در آلمان صعود دوباره پس از محدودیت های سست شد

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

16:26 در مجموع تعداد مرگ و میر ثبت شده در مسکو به طور قابل توجهی افزایش یافته است در ماه آوریل در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته است.

این رقم به مراتب بیش از تعداد مرگ و میر نسبت به COVID-19 پیشنهاد رسمی مرگ و میر از این رمان coronavirus می تواند دست کم گرفت.

تعدادی از کشورهای در حال بررسی "همه علت مرگ و میر" اعداد را به عنوان راهی برای ارزیابی تاثیر کامل این ویروس به عنوان برخی از تلفات ناشی از COVID-19 may go نشده.

داده های منتشر شده در روز شنبه نشان می دهد مسکو ثبت 11,846 مرگ و میر در مجموع در ماه آوریل سال 2020 ماه اول زمانی که سرمایه ثبت شده تعداد زیادی از مرگ و میر ناشی از COVID-19. این افزایش از 18 درصد در تعداد مرگ و میر ثبت شده در آوریل 2019.

داده های جدید برای اولین بار گزارش مسکو تایمز.

16:04 در اینجا خلاصه ای از آخرین رویدادها در آسیا:

چین: مقامات چینی گزارش داده اند که 14 مورد جدید مارک برای اولین بار دو رقمی افزایش روزانه عفونت در نزدیک به دو هفته است. اکثر موارد رخ داده در شمال شرقی استان جیلین.

مقامات بلافاصله به حالت تعلیق در ترافیک راه آهن و تعیین Shulan کشور "در معرض خطر" منطقه است. "اپیدمی کنترل و پیشگیری جدی است و موضوع پیچیده و مقامات محلی هرگز نباید بیش از حد خوش بینانه, جنگ پوشند و یا خارج از گارد" گفت: Bayin Chaolu از جیلین جامعه ،

هنگ کنگ: پلیس ضد شورش پراکنده معترضان که جمع شده بودند با وجود عدم دریافت مجوز برای یک روز ماه مارس است. جنبش دموکراسی خواهی بوده است مشتاق به بازگشت به اعتراض به عنوان رمان coronavirus همه گیر دیگر کم.

روز یکشنبه تظاهرات ماه پس از تظاهرات توده ای موثر فلج شهرستان بیش از بحث قانون است که هموار راه را برای استرداد به سرزمین اصلی چین است.

کره جنوبی: کره جنوبی, مقامات می گویند که وجود دارد 34 مورد جدید مارک اولین بار در بیش از یک ماه است که این کشور دیده می شود روزانه عفونت عبور از 30 خوانده شده را علامت.

جدید عفونت بودند تا حد زیادی نسبت به کلوپ شبانه گرفتم. رئیس جمهور ماه Jae-in به نام شهروندان هوشیار باشند و وحشت اما اشاره کرد که "آسیب به اقتصاد ما این است که در واقع عظیم به عنوان به خوبی."

کره جنوبی موفق شده است برای جلوگیری از یک بزرگتر با توجه به شیوع گسترده تست در شروع این بیماری همه گیر در اوایل این سال است.

میانمار: میانمار نیروهای مسلح اعلام کرده اند چهار ماه توقف درگیری ها در ایالت رخین که در سال های اخیر مبارزه منجر به صدها نفر از هزاران نفر از Rohingya پناهندگان در حال فرار به کشورهای همسایه بنگلادش.

نظامی با اشاره به رمان coronavirus همه گیر به عنوان انگیزه آتش بس. آن را اشاره کرد که گروه های تروریستی خواهد بود معاف از آتش بس, ریخته گری, شک در این که آیا میانمار خونین علیه Rohingya افراط گرایان می تواند به طور موقت متوقف شده است.

15:10 مذهبی خدمات را آغاز کرده اند تا دوباره در آلمان است. کلیسای جامع برلین برگزار شد ، جمعی از مستند روز یکشنبه یکی از بسیاری از خدمات در سراسر کشور برگزار شد برای اولین بار در هفته.

نمازگزاران به حال به ثبت نام در هنگام ورود و خواسته شد به پوشیدن ماسک و ضد عفونی کردن دست خود را در درب.

در خط با قوانین توافق مکان عبادت وجود نداشت و آواز برای جلوگیری از گسترش این ویروس از طریق قطرات از یک فرد آلوده ،

با وجود این تغییرات کلاوس Nitzsche, 66, گفت:, گفته, AFP news agency برخوردار بودند ،

"واقعا خوب بود به تجربه خدمات دوباره با هم" او گفت:, و اضافه کرد که حاضر توده های او شده بود پس از گذشته دو ماه نمی تواند مقایسه کنید.

در نزدیکی کلیسای سنت مری رییس جمهور آلمان فرانک والتر اشتاین مایر با حضور یک سرویس با همسر خود. "این بسیار خوب بود امروز برای شرکت در یک جرم یکشنبه دوباره برای اولین بار گفت اشتاین مایر. "این تجربه از جامعه را پر می کند انسان با اعتماد به نفس و قدرت حتی تحت شرایط خاص مانند پوشیدن facemasks و جمع آوری در دایره کوچکتر." گفت: اشتاین مایر.

Bundespräsident Frank-Walter Steinmeier mit Ehefrau Elke Büdenbender beim Gottesdienst in Berlin (picture-alliance/dpa/C. Soeder)

14:10 پنج بازیکن در اسپانیا دو بخش باید آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از باشگاه ها شروع به تست بازیکنان و اعضای ستاد هفته گذشته فوتبال بدن لالیگا می گوید.

بازیکنان باقی خواهد ماند و در خانه های خود به ادامه آموزش فردی قبل از اینکه آزمایش دوباره "در چند روز آینده" برای دیدن اگر آنها می تواند به بازگشت به باشگاه خود را به زمین تمرین.

بسیاری از باشگاه ها از جمله قهرمانان بارسلونا بازگشته اند به فردی آموزش به عنوان بخشی از مرحله دوم لالیگا چهار فاز طرح برای بازگشت به اقدام پس از بازی متوقف شد در اوایل ماه مارس با توجه به همه گیر.

لالیگا گفته است که امیدوار به از سرگیری مسابقات بدون تماشاگر در ماه ژوئن گفت: تشخیص موارد مثبت بود حیاتی به برنامه خود را برای بازگشت به فعالیت است.

13:00 افراد مسن در ترکیه شده اند کشش پاهای خود را برای اولین بار در هفت هفته به عنوان اقدامات محدود کننده تبدیل به آرامش بیشتر.

افراد با سن 65 سال و بیش قرار گرفتند به اقامت در خانه منع رفت و آمد در مارس 21, اما در حال حاضر آنها مجاز به سرمایه گذاری بین 11 صبح و 3 p.m..

"این بسیار خوب بود و در خارج از خانه پس از یک مدت زمان طولانی" گفت: Ethem Topaloglu, 68 که عینک پزشکی ماسک به عنوان او قدم در یک پارک در آنکارا. "اگر چه من قادر به نشستن در بالکن, آن را در همان راه رفتن در اطراف در خارج. همسایه ها شده اند آوردن غذا و سایر چیزهایی که در هفته گذشته این" او گفت: به عنوان او راه می رفت. "این مهم است به ماندن در خانه و امن باشد اما آن را بسیار دشوار است به عنوان به خوبی."

وزیر بهداشت Fahrettin Koca توییتی لطف خود به ترکیه شهروندان ارشد برای "پشتیبانی عالی" در مبارزه با شیوع بیماری با ماندن در خانه و یادآوری آنها را به پوشیدن ماسک در خارج.

ترکیه تا کنون ثبت نام 137,115 عفونت با 3,739 مرگ و میر ناشی از ویروس است.

12:40 ایران نشان داد آماده است برای انجام یک تبادل زندانیان با آمریکا به دلیل ترس که COVID-19 قرار می تواند زندگی زندانیان در معرض خطر ایران, دارای رسانه ها گزارش شده است.

ایران, اخبار سایت Khabaronline.ir به نقل از سخنگوی دولت Ali Rabiei عنوان کرد و گفت: وجود یک "آمادگی برای همه زندانیان" را شامل می شود در این بحث, بدون بیماری است.

"اما آمریکا حاضر به پاسخ تا کنون گفت: Rabiei. "ما امیدواریم که به عنوان شیوع COVID-19 تهدید جان شهروندان ایرانی در زندانهای ما دولت آمریکا در نهایت ترجیح می دهند زندگی می کند به سیاست است."

11:44 ایتالیا است سخت تر کردن شرایط برای انتشار مافیا تبادل نظر پرنیان از زندان با توجه به coronavirus نگرانی پس از اعتراض بیش از این طرح به منظور محافظت از آنها در برابر عفونت است. فرمان به تصویب رسید شب یکشنبه در حال حاضر نیاز است که هر گونه انتشار بررسی می شود هر دو هفته به اطمینان حاصل شود که آن را به طور کامل توجیه می شود و باقی می ماند تا.

برخی از 376 mafiosi و فروشندگان مواد مخدر منتقل شده اند از زندان به حصر از ماه مارس و قضات شده اند بررسی آزادی درخواست از 456 دیگران Repubblica روزانه گزارش هفته گذشته است. انتشار به دنبال شورش گسترده در زندان در ماه مارس توسط زندانیان ترس از ابتلا به ویروس.

کسانی که آزاد شامل بدنام Cosa Nostra رئیس فرانچسکو Bonura و فرانکو Cataldo که بخشی از یک باند که به قتل این پسر نوجوان از یک turncoat در سال 1996 و محلول بدن خود را در اسید.

ادامه مطلب: Coronavirus: بیش از حد مرگ و میر در ایتالیا افزایش به طور رسمی مرگ و میر

11:17 بریتانیا در حال برنامه ریزی برای معرفی یک سیستم هشدار برای سطح از تهدید ناشی از رمان coronavirus مانند این یکی در حال حاضر استفاده می شود برای هشدار دادن از خطرات تروریسم یک وزیر دولت گفته گوینده اخبار آسمان.

جوامع وزیر رابرت Jenrick گفت: سیستم هشدار خواهد طیف وسیعی از سطح یک (کمترین تهدید) به پنج سطح (بالاترین تهدید) با این کشور در حال حاضر در سطح چهار.

این سیستم به اداره شده توسط یک مشترک جدید امنیت زیستی مرکز Jenrick گفت و خواهد بود در محل قرار داده در انگلستان قبل از در حال اجرا در اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی است. محدودیت هایی که در محل قرار داده شده و یا آرام در یک منطقه خاص و یا شهر را در چه سطح است که به آنها اختصاص داده است.

نخست وزیر بوریس جانسون است که انتظار می رود به اعلام معرفی این سیستم در یکشنبه شب در یک سخنرانی تلویزیونی ،

11:13 برخی از 205 نفر از کارگران شاغل در یک کارخانه فرآوری گوشت در غرب آلمان در حال حاضر آزمایش مثبت برای coronavirus. خوشه ای از موارد به شدت دستپاچه مقامات در کوزفلدیک شهر در مرز کشور هلند و پس از آن از طریق به اشتراک گذاشته شده مسکن برای کارخانه عمدتا اروپای شرقی کارکنان. برخی از 950 از 1200 کارگران که تا کنون آزمایش شده است برای بیماری های تنفسی.

این Westfleisch کارخانه تعطیل شده است و مقامات دستور داده اند که همه کارکنان در تمام کشتارگاه ها در ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع آزمایش ویروس. سنبله در موارد در کوزفلد تاخیر در کاهش محدودیت در زندگی عمومی در دولت است.

بیشتر بخوانید: آلمان: Coronavirus نرخ انتقال بالای 1

09:55 هند شاهد افزایش تعداد عفونت در میان افسران پلیس. در ایالت مهاراشترا به تنهایی حداقل 786 افسران یافت شده است مثبت و هفت فوت کرده اند یک سخنگوی پلیس گفت: در روز یکشنبه.

ماهاراشترا گزارش شده بیش از 30 درصد از نزدیکی 63,000 COVID-19 نفر در هند با یک عمده ای از آنها را متمرکز در مالی hub بمبئی و شهر پونا.

بیش از 70 پلیس در دهلی نو نیز آزمایش مثبت و یک سالگی درگذشت.

ادامه مطلب: هند داروساز می میرد پس از نوشیدن coronavirus 'درمان'

09:28 با وجود آلمان بسیار مورد تحسین قرار گرفته کاهش ساعات کار (Kurzarbeit) برنامه که در آن دولت یارانه دستمزد به طوری که شرکت نمی توسل به توده lay-offs میلیون ها نفر از ساکنان هنوز هم در حال سقوط را از طریق شبکه. روزنامه آلمانی دی ولت am Sonntag گزارش می دهد که دو میلیون نفر از مردم رنج می برند قابل توجهی ضرر و زیان مالی چرا که آنها نه به عنوان کمک های دولت است.

با استناد به یک نظرسنجی که توسط شرکت تحقیقاتی Kantar کاغذ گفت: خانواده ها و افراد بین سنین 30 و 39 بیشتر تحت تاثیر اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus بیماری همه گیر. آنها شامل دریافت کنندگان کوتاه مدت کار مزایای خود اشتغالی مردم و کارآفرینان است.

09:08 اسپانیا روزانه مرگ و میر دوباره کاهش یافته و به پایین ترین میزان از اواسط ماه مارس. تعداد مرگ و میر از COVID-19 کاهش یافته است به 143 روز یکشنبه از 179 روز قبل وزارت بهداشت و درمان گزارش شده است. به طور کلی مرگ و میر افزایش به 26,621 از 26,478 در روز شنبه و تعداد موارد تشخیص داده شده صعود به 224,390 از 223,578 روز قبل از.

این کشور در حال برنامه ریزی برای سهولت بیشتر محدودیت ها پس از یکی از شدیدترین مستندات. روز دوشنبه در مناطق انتخاب شده است که حدود 51 درصد از جمعیت اسپانیایی را بازگشایی, میله, رستوران ها و مغازه ها و موزه ها و ورزشگاه ها و هتل ها. این کاهش را شامل نمی مادرید و بارسلونا.

09:03 روسیه می گوید: 11,012 جدید کروناویروس عفونت های ثبت شده, آوردن رسمی این کشور تعداد موارد به 209,688. مقامات گفت: 88 نفر کشته شده بود در روز گذشته با ملی مرگ و میر در حال حاضر ایستاده در 1,915.

شهردار مسکو سرگئی سوبیانین گفت: در روز پنج شنبه که مستند اقدامات در پایتخت روسیه خواهد بود تمدید مه 31, با Muscovites نیاز به پوشیدن ماسک و دستکش در تمام مکان های عمومی و در تمام حمل و نقل عمومی. این شهرستان دارای بالاترین غلظت COVID-19 نفر در کشور با بیش از 100 ، 000 نفر تست مثبت برای این بیماری است.

روسیه دوم در جهان-سریع ترین میزان عفونت های جدید در پشت, ایالات متحده است.

08:30 آلمان است آرامش بخش قوانین است که می تواند وارد کشور برای روز مادر اعلام یک دیدار یک مادر به یک دلیل معتبر برای عبور از مرز فقط برای این یک روز با توجه به آژانس خبری DPA.

برای هفته افرادی که مایل به ورود به آلمان داشته اند به ارائه دلایل مهم برای انجام این کار است. رانندگان کامیون پزشکی پرسنل و مسافران از مناطق مرزی برای مثال شده اند مجاز به عبور از مرز آزادانه.

محدودیت معرفی شدند در اواسط ماه مارس در یک پیشنهاد برای جلوگیری از گسترش این بیماری COVID-19 در آلمان است. به عنوان چیزهایی که ایستادگی آنها در جای خود نگه داشته تا روز جمعه حداقل.

07:43 چین گزارش کرده است خود را برای اولین بار coronavirus عفونت بیش از یک ماه در شهر ووهانکه در آن شیوع بیماری تنفسی اول پدید آمده است. این مورد یکی از 14 عفونت های جدید که پکن تایید کرد در روز یکشنبه. آخرین بار ووهان تا به حال یک مورد بود که در آوریل 3.

پس از اولین موارد گزارش شده در ماه دسامبر شهر سلامت سیستم به سرعت ضعف با بیماران به طور جدی بیمار. چین می گوید 4,637 فوت کرده اند از COVID-19 بسیاری از آنها در هوبئی استان که ووهان نشسته در.

07:28 سنگاپور ثبت شده 876 جدید کروناویروس عفونت آن وزارت بهداشت گفت: پنج شهر-دولت در مجموع به 23,336 موارد است. اکثریت قریب به اتفاق افراد مبتلا به تازگی در حال کارگران مهاجر ساکن در خوابگاههای وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت.

دولت مستقر ربات سگ به یک پارک محلی در این آخر هفته به اجرا اجتماعی فاصله گرفته است. زرد و سیاه و سفید سگ گجت از بوستون دینامیک است که مجهز به دوربین برای برآورد تعداد زیادی از مردم در این منطقه است. آن نیز نقش یک پیام از پیش ضبط شده برای هشدار دادن به بازدید کنندگان خود را حفظ فاصله از یکدیگر.

Singapore's robot dog (Reuters/E. Su)

سگ ربات طراحی شده توسط بوستون دینامیک کمک خواهد کرد که مقامات سنگاپور نظارت بر مجامع عمومی

07:04 مالزی تمدید محدودیت هایی در جنبش عمومی توسط یکی دیگر از چهار هفته در میان تدریجی بازگشایی اقتصاد است. در اوایل این هفته کسب و کار اجازه داده شد برای از سرگیری البته تحت سخت دستورالعمل های بهداشتی پس از بسته شدن به مدت دو ماه به عنوان مقامات بهداشتی مشغول به کار برای جلوگیری از همه گیر.

مالزی تا کنون گزارش 6,589 موارد با 108 مرگ و میر.

مشروط جنبش منظور کنترل, که ممنوع همایش بزرگ بین ایالتی سفر امن در مرزهای این کشور و ممنوع مالزی از سفر به خارج از کشور
در محل باقی می ماند تا 9 ژوئن.

06:54 با وجود آلمان بخش دوم باشگاه فوتبال دینامو درسدن که دستور به انجام یک دو هفته ای قرنطینه مدیر عامل آلمانی در لیگ فوتبال می گوید او را نمی بینم از سرگیری مسابقات بوندسلیگا که با تاخیر.

"من کاملا آگاه است که این می تواند اتفاق می افتد در هر زمان. ما فقط در آغاز دوباره باز" DFL مسیحی Seifert گفت: پخش عمومی ZDF.

"اگر درسدن می رود به قرنطینه برای 14 روز است که هیچ دلیلی برای قرار دادن کل فصل در شک" Seifert اضافه شده است. اما او اعتراف کرد: "وجود یک نقطه هنگامی که آن است که دیگر امکان پذیر است. آن را همیشه بستگی دارد که چقدر زمان شما می خواهم که از چپ به پایان فصل است."

بوندسلیگا این هفته اعلام کرد که آن را راه اندازی مجدد در 16 ماه مه پس از چراغ سبز داده می شود توسط دولت است.

دینامو درسدن دو تایید coronavirus موارد و انزوا اقدامات را تحت تاثیر قرار نه تنها این تیم بلکه کل مربیگری و کارکنان پشتیبانی. این تیم دور بازی در هانوفر 96 برنامه ریزی شده برای 17 مارس به تعویق افتاده است.

06:41 آلمان گزارش کرده است 667 جدید کروناویروس عفونت با توجه به رابرت کخ موسسه دولت سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری. که طول می کشد تعداد کل موارد به 169,218 با تعداد مرگ و میر افزایش 13 به 7,395 با توجه به RKI اطراف 144,400 مردم در حال حاضر بهبود حدود 1100 بیشتر از روز قبل.

در ضمن آلمان نرخ انتقال اتحاد دوباره افزایش یافته است بالاتر از مقدار بحرانی 1 با هر بیمار در حال حاضر آلوده کردن بیش از یک دیگر به طور متوسط. آخرین برآورد قرار می دهد و به اصطلاح تولید مثل (R) تعداد در حال حاضر در 1.10.

RKI بارها تاکید کرد که برای شیوع بیماری به تدریج فروکش نرخ باقی می ماند و باید زیر 1. روز چهارشنبه آژانس قرار داده و نرخ تولید مثل در 0.65 اما گفت که پس از برآورد رقم تا به حال شده است به طور پیوسته در حال افزایش.

این افزایش به دنبال برداشتن محدودیت های بسیاری در زندگی عمومی و چند روز از تشویق اخبار در مورد گسترش ویروس.

بیشتر بخوانید: آلمان: هزاران نفر از معترضان با شدت بهم زدن جداسازی اقدامات

05:47 ژاپن می گوید این ممکن است بلند کردن آن وضعیت اضطراری در مناطق حداقل تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس زودتر از اصل برنامه ریزی شده است.

وزیر اقتصاد Yasutoshi نیشیمورا گفت: بسیاری از 34 استان که کمتر از موارد می تواند محدودیت ها کاسته قبل در سراسر کشور آخرین مهلت 31 مه.

نیشیمورا که در اتهام از دولت را به طور کلی coronavirus پاسخ گفت: کاهش روند در هفته تعدادی از عفونت های جدید و تعداد موارد جدید بر اساس سرانه را در میان معیارهای ارزیابی برای بلند کردن اجسام.

از ژاپن 47 استان, دولت تعیین شده 13 استان از جمله توکیو و اوزاکا که در آن ویروس به سرعت در حال گسترش به عنوان "استان تحت خاص انجام می گيرد."

04:52 مدیر عامل شرکت تسلا, Elon Musk, تهدید کرده است به جلو و تولید و شرکت مرکزی از کالیفرنیا پس از خودروساز بود مانع از بازگشایی کارخانه خود را در آمریکا دولت است.

در یک طرح دعوی در دادگاه در دادگاه فدرال تسلا متهم آالمدا کانتی وزارت بهداشت از تجاوز فدرال و ایالتی coronavirus محدودیت. طرح دعوی در دادگاه ادعا تسلا کارگران کارخانه مجاز به کار در کالیفرنیا اقامت-در-خانه
منظور از آنجا که تسهیلات در نظر گرفته شده است "زیرساخت های حیاتی."

"رک و پوست کنده این نهایی کلش" مشک توییتی. "تسلا در حال حاضر حرکت آن HQ و برنامه های آینده به تگزاس/نوادا بلافاصله."

سفارش در شش شهرستان منطقه خلیج سان فرانسیسکو مجبور تسلا به بستن کارخانه شروع مارس 23 برای کمک به جلوگیری از ویروس' گسترش و آن تمدید شد تا پایان ماه مه.

Tesla's headquarters in Fremont, California (Getty Images/J. Sullivan)

04:28 استرالیا می گوید این پشتیبانی از اتحادیه اروپا حرکت برای یک تحقیقات مستقل به ریشه های COVID-19 در چین است. وزیر بهداشت گرگ شکار گفت: آسمان, اخبار, است که این کشور پشت یک سؤال از چین مرطوب و بازارهای بالقوه برای مستقل بازرسی قدرت.

دولت شده است هل دادن برای درک بهتر از نحوه coronavirus آغاز شده در ووهان قادر به مقابله با چنین بیماری های همه گیر در آینده است. اما این موضع است ratcheted تا تنش ها با پکن است.

Ursula von der Leyen سر از بازوی اجرایی اتحادیه اروپا هفته گذشته گفت: او می خواهم برای دیدن چین همکاری با کمیسیون اروپا و دیگران به منظور تشخیص اینکه چگونه این ویروس پدید آمده است.

ادامه مطلب: استرالیا, نیوزیلند, در نظر بگیرید 'ترانس تاسمان حباب'

Surfers on Bondi beach (Reuters/L. Elliott)

استرالیا بازگشایی Bondi ساحل به خوانندگان و شناگران پس از آن بسته شد در ماه گذشته برای جلوگیری از گسترش ویروس

03:15 کره جنوبی روز یکشنبه گزارش 34 مورد جدید از coronavirus به بالاترین روزانه شمارش در یک ماه. آخرین سنبله در ارقام می آید از شیوع کوچک در اطراف محور شبانه در Itaewon سرگرمی منطقه در سئول.

در روز جمعه, پزشکی, کارگران درهم برای ردیابی تماس های پس از 29 سال که بازدید سه کاباره ها در این منطقه در هفته گذشته بعد از آزمایش مثبت برای ویروس. در میان موارد جدید, 26 محلی انتقال و 8 وارد شد عفونت.

برای 10 روز گذشته کره جنوبی شده بود گزارش صفر به تعداد بسیار کمی از موارد داخلی. این کشور ثبت کرده است و در مجموع 10,874 تایید موارد با 256 مرگ و میر.

02:45 چین گزارش 14 جدید تایید موارد COVID-19 روز شنبه. آخرین رقم بالاترین میزان از آوریل 28 , اما از آن افزایش یافته است تنها یک مورد از روز قبل.

دو تا از موارد جدید وارد شد عفونت. در میان محلی منتقل, موارد, 11 گزارش شده در شولن در شمال شرق استان جیلین. Coronavirus سطح خطر از Shulan شهرستان مطرح شده از متوسط به بالا است. مقامات بهداشتی نیز یافت 20 جدید بدون علامت موارد به بالاترین سطح خود از آوریل 1.

چین در حال حاضر 82,901 تایید موارد coronavirus و 4,633 مرگ و میر.

ادامه مطلب: آیا آمریکا و چین coronavirus بازی سرزنش را تهدید می کند تحقیقات علمی?

02:40 سه مقامات نظارت بر ایالات متحده coronavirus پاسخ در خود قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض ویروس. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی, رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و استفان هان, سازمان غذا و دارو کمیسر همه آمد در تماس با کسی که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

با توجه به سیاست هان آمده بود در تماس با کتی میلر دبیر مطبوعاتی رئیس جمهوری مایک پنس که تا به حال آزمایش مثبت در روز جمعه.

01:45 آخرین آمار و ارقام از برزیل نشان می دهد که بیش از 10000 نفر کشته شده اند از ویروس. وجود دارد در حال حاضر در مجموع 155,939 موارد تایید شده در کشور است. اما با استناد به پایین تست دانشمندان ترس است که نرخ واقعی می تواند 15% به 20% t بالاتر است.

01:30 تعداد کل coronavirus موارد گزارش شده در سراسر جهان پیشی گرفته است چهار میلیون mark با بیش از 277,000 مرگ و میر. ایالات متحده بدترین آمار کشور با 1.3 میلیون مورد تأیید و 78,618 مرگ و میر. اروپا است که سخت ترین ضربه قاره است. این حساب در مجموع 1.7 میلیون نفر و 155,000 مرگ و میر.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار: آلمان عفونت افزایش نرخ دوباره

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

dvv,kp,tj jsi,ls/aw,mm,rc (AFP AP "رویترز" dpa)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن