اوون هارت بیوه نیست انجام می شود مبارزه با WWE بیش از خود مرگ غم انگیز: 'حقیقت همواره دفاع من'

Perhaps بزرگترین محصول جانبی از موفقیت تاریک حلقه, معاون تلویزیون طرفدار کشتی با مضمون مجموعه مستند است و درجه

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

Perhaps بزرگترین محصول جانبی از موفقیت تاریک حلقه, معاون تلویزیون طرفدار کشتی با مضمون مجموعه مستند است و درجه آفتاب را به ارمغان آورده است به موضوع پوشش داده می شود در یک قسمت. زندگی و مرگ "زرق و برق دار" Gino هرناندز برای مثال می شود به کسانی که نا آشنا با '80s, Texas, کشتی و انفجار از گیاه آبرامز و UWF ترویج بیشتر فرهنگ خاص به یک زیر مجموعه از طرفداران کشتی که در تلاش برای تماشای همه چیز را از نوع در اوایل '90s. اما از آن می رود عمیق تر از آن است به خصوص با قسمت هایی از امشب آخر فصل را پوشش می دهد که از سال 1999 مرگ اوون هارت در یک شیرین کاری-مهندسی حادثه. هارت مرگ بود و کاملا احتمالا بزرگترین اخبار اصلی داستان در کل تاریخ کشتی کسب و کار. که جریان اصلی بهره گرچه تا به حال فرسایش زمان چگونه و چرا از اوون سقوط از بالای شهر کانزاس Kemper عرصه شناخته شد از متعاقب آن تحقیقات جنایی و غیر قانونی-مرگ دعوی در دادگاه.

دامنه سهل انگاری بخشی از هارت کارفرمایان در آنچه در حال حاضر کشتی سرگرمی جهانی است که به طور طبیعی یکی از بخش های کلیدی از تاریک قسمت و این مهم است که او بیوه مارتا که برای اولین بار منتشر شده این یافته ها در یک سال 2002 کتاب شکسته Harts.

"من صادقانه نمی تواند شادتر با داستانی که تاریک حلقه گفته است," او گفت: روزانه وحش. "این یک داستان است که من می خواستم بگویم برای یک مدت زمان طولانی و این همه چیز را که من آرزو آن خواهد بود. و من واقعا خوشحال است که آنها قادر به نشان می دهد که نوع فرد است که اوون بود که در پشت پرده برای مردم را به دیدن آنچه که باور نکردنی پدر و شوهر او و شخصیت او را که واقعا می درخشد را از طریق."

گفتن که داستان پرسیده است: مارتا آستین نهفته عمومی دشمنی با WWE. در سه شنبه شب در مدت کوتاهی قبل از 11:00 p. m. ET ، CBSSports.com مقاله توسط برنت Brookhouse پوشش خود مصاحبه با مارتا به روز شده شامل نظرات جری Silverado, WWE را دیرین مشاور خارج از سازمان. بیشتر از آنچه McDevitt استدلال امتیاز به حقایق در مورد اقدامات قانونی خود اما یک نظر که ابرو مطرح شده فقط در چگونه شدت آن نوسان از آن دوره است. "ما در واقع در تلاش برای پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده است که شب گفت:" Brookhouse. "مارتا بود و نه حتی از راه دور علاقه مند به پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده است که شب; او فقط می خواستم به استفاده از آن به عنوان یک وسیله نقلیه به ضرب و شتم یک کسب و کار است که او نمی مانند که شوهر او را در کشتی کسب و کار."

مارتا طبعا طول می کشد تا موضوع را با این اظهار نظر ارائه خود پاسخ نوشته شده به طور انحصاری به The Daily Beast.

"در پاسخ به جری McDevitt اخیر دیدگاه من می خواهم به آن را بسیار روشن اگر یک فرد در این سیاره است که می خواستم برای رسیدن به پایین از آنچه اتفاق افتاده است به شوهر من اون من بودم!," او نوشت. "دفاع از سوی دیگر انجام شده بود همه چیز را در قدرت خود را به آب گل آلود (به عنوان آنها سعی می کنید برای ادامه به انجام) در تلاش برای کاستن از این مورد به این دلیل که آنها هم نبود. من به عنوان خوانده شده هر استشهاد گرفته نشسته طریق بی پایان چهره به چهره و رسوبات و صرف بیش از یک سال از زندگی من تشریحی هر انفرادی واقع از این مورد است. به تلقین کردن برای یک ثانیه که من از همه مردم اهمیتی نمی دهند در مورد حقیقت پشت اون مرگ اما در عوض شد بیشتر علاقه مند به مسخره انتقام گیری علیه, کشتی, کسب و کار است که فراتر از رنگ پریده است."

"به تلقین کردن برای یک ثانیه که من از همه مردم اهمیتی نمی دهند در مورد حقیقت پشت اون مرگ اما در عوض شد بیشتر علاقه مند به مسخره انتقام گیری علیه, کشتی, کسب و کار است که فراتر از رنگ پریده است."

"جری McDevitt نظرات کاملا پوچ بی پروا و احساساتی" او ادامه داد. "من تعجب نیست که WWE خواهد صدای یورتمه رفتن اسب از آقای McDevitt به انجام کنترل آسیب. بعد از همه این وقایع اطراف اون مرگ و پیامدهای پس از آن بسیار نگران کننده و منعکس نمی شود و در شرکت خود را. نه به ذکر است که لیندا مک ماهون بود اقدام مدیر عامل WWF (در حال حاضر WWE) در زمان اوون مرگ که به خوبی جواب نمی دهد برای آنها یا به خصوص توجه به روابط به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او. در پایان روز حقیقت همیشه من دفاع و برای هر کسی که به دنبال آن با توجه به این مورد و حوادث اطراف اوون مرگ من نشان می دهد که خواندن کتاب من است. آن است که همه در آن وجود دارد."

همانطور که برای پرونده خود نسخه فشرده است که تحت پوشش در عمق در هر دو مارتا کتاب و مقالات گذشته توسط این خبرنگار به شرح زیر است: با اوون مجموعه به rappel از سقف در طول یک WWE pay-per-view رویداد WWE به دنبال یک شیرین کاری جدید rigger, اجتناب قبلی پیمانکار جو Branam به دلیل قیمت و تکرار امتناع در زمینه ایمنی به حالت تعلیق استعداد با نوعی از انتشار سریع برای سرعت بخشیدن به تجهیزات حذف برای تلویزیون مقاصد. جدید rigger بابی Talbert بود که کمتر از صادق در مورد مدارک تحصیلی خود را مایل به انجام این کار. به جای به کارگیری این استاندارد بیشتر "قفل کارابین" مورد استفاده در کوه نوردی و بیشتر واجد شرایط riggers مانند Branam, Talbert شکل یک خط برای اوون به جلو به باز کردن کلیپ. آن را تا به حال فقط به اندازه کافی شل که چیزی در آن مانند اوون را کیپ می تواند باعث انتشار. چیزی شبیه به آن اتفاق افتاده و اون سقوط به مرگ او.

با هیچ رسانه ای اخذ longform پرونده پلیس در این مورد و یا به درستی پوشش غیر قانونی-مرگ و پرونده آن را به عنوان اتفاق افتاده است, داستان واقعی از سهل انگاری که به کشته شدن اوون هارت بود واقعا بخشی از هر جریان اصلی روایت در مورد مرگ. به جای آن که دانش بیشتر بود برگزار شده توسط زیر مجموعه کوچک از طرفداران کشتی که در حال خواندن کتاب و یا یک تعداد انگشت شماری از مقالات به شدت متکی به آن است. "در حالی که او نمی رسیدن به هدف نهایی او این بود که به حکم علنا روشن ساخت وجود دارد سهل انگاری در مرگ شوهرش این گزارش 18 میلیون دلار طرح دعوی در دادگاه حل و فصل بزرگترین عمدی حل و فصل از سال در آمریکا بی سر و صدا صحبت کرد حجم" نوشت: جانباز کشتی کج خبرنگار دیو ملتزر در Wrestling Observer Newsletter پس از انتشار شکسته Harts. "اما در نهایت آن را آنقدر آرام که آن را نیز به خاک سپرده شد او هدف است. که حقیقت از اوون مرگ را تبدیل به خوبی شناخته شده است."

که یکی از چیزهایی که باعث می شود این خاص تاریک حلقه قسمت یک معامله بزرگ: که سالم-اندازه (250,000+ در اولین پخش چندین بار است که با تکرار و بر روی تقاضا مشاهده) مخاطبان تا حد زیادی متشکل از طرفداران کشتی را یاد بگیرند برای اولین بار است که اوون هارت نمی میرند در یک تصادف دمدمی مزاجی; که به جای رئیس خود را به حال به طور خاص به دنبال یک راه خطرناک تر به انجام descender شیرین کاری پس از بارها و بارها حال هشدار داد در برابر آن.

"نه همه در حال رفتن به خواندن کتاب" مارتا توضیح داد. "به طوری که قادر به نشان می دهد آن را به عنوان یک ارائه بصری آن را بیشتر موثر است. آن می رسد بیشتر مردم است. این تاثیر بیشتر. آن اتحاد خسته کننده است [که داستان کامل نبود بیشتر شناخته شده]; من فقط یک فرد اما WWE نیروگاه روابط عمومی دستگاه به طوری که آنها می توانید نوع پمپ کردن هر آنچه که آنها می خواهند و آن را به مردم بیش از یک نفر...آن یک داستان در مورد یک حادثه است که هرگز نباید اتفاق می افتاد در مورد فاحش سهل انگاری در مورد یک شرکت در حرص و طمع و تمایل خود را برای ارعاب و تهدید من فقط به خود و منافع شخصی. [پس از تماشای قسمت] مردم را آگاه و از طرف دیگر از داستان است."

اما حتی اگر شما را خوانده شکسته Harts یا یکی از مقالات استقراض به شدت از آن وجود دارد مقدار زیادی جدید آموخته می شود در سمت تاریک قسمت. در علاوه بر این به جزئیات در مورد طرح دعوی در دادگاه و چه ناشی از اوون به سقوط از جمله برخی از اطلاعات جدید در این قسمت نیز:

  • صرف کمی از زمان در ایجاد شخصیت او را به دور از حلقه صفحه اصلی فیلم و تعمق به احساسات کسانی که تحت تاثیر این فاجعه چیزی که تاریک شده است به خصوص خوب در این فصل دوم.
  • به بررسی در جزئیات, چرا مارتا و بچه ها او را حاضر به شرکت در هر گونه حوادث WWE که "افتخار" اون مثل یک سالن از شهرت القایی.

دومی تبدیل به بزرگترین نقطه چسبیده در بحث از مارتا در میان طرفداران کشتی بسیاری از آنها می خواهند تطهیر است که خواهد آمد با اون بودن بخشی از سالانه سالن از شهرت مراسم در طول مسابقات آخر هفته. این چیزی است که WWE می تواند کاملا فراموش از اراده خود را اگر آنها می خواستند اما بدیهی است که به را انتخاب کنید, بنابراین به عنوان برای جلوگیری از تبلیغات منفی از مارتا و بچه ها صحبت کردن در برابر آنها. (این هم پیچیده توسط مارتا داشتن شکایت WWE دوباره در سال 2010 زمانی که او کشف کرد که WWE آغاز شده بود بهره برداری از آن بازگشت به فروشگاه در طول DVD بوم از جمله فیلم هایی از اون و هرگز او پرداخت حق امتیاز; WWE استدلال می کرد که غیر قانونی-مرگ حل و فصل چشم پوشی آینده حق امتیاز و مورد حل و فصل شد در خارج از دادگاه.) WWE Hall of Fame اختلاف باعث شده بود یک جنگ لفظی بین مارتا و برت هارت اوون معروف ترین برادر پس از همکار کشتی گیر مارک هنری به کارگردانی گریان پیام به مارتا در طول خود را تا سال 2018 القای بیان درخواست خود را برای رسیدن به یک detente با WWE به اجازه شوهرش القایی.

"من فکر می کنم مارتا اون بیوه بسیار منفرجه مربع-رهبری فرد" برت گفت: در CBS در این گوشه پادکست. "من فکر می کنم او انجام داده است بیشتر به پاک کردن برادر من اوون حافظه از او تا به حال به او یاد داشته باشید. من فکر می کنم آن را واقعا مرا ناراحت می کند که طرفداران که عشق اون خیلی نمی تواند یک شانس به او یاد داشته باشید. شما این چیزها را برای افرادی که در اینجا در سمت چپ به آنها یاد داشته باشید."

در پاسخ نوشته شده مارتا می شی به "پاک کردن" نظر به عنوان "بی پروا و غیر مسئولانه و به وضوح نادرست" اضافه کردن به آنچه که او می گوید در این مستند: که او قصد ندارم به اجازه شرکت که به کشته شدن شوهرش سود از حافظه خود را. برت خواهد دو را در یک Facebook پست پرداختن به پاسخ او اما مارتا خواهد به زودی استدلال در برابر نگاه او به خصوص احمقانه با افتخار نما برای یک عکس با اوون پلاک از جورج Tragos/لو Thesz Professional Wrestling Hall of Fame که مستقل از WWE.

در حالی که برت بود در کنار مارتا علنی و خصوصی در سراسر غیر قانونی-مرگ و پرونده آنها کاهش یافت و به زودی پس از او به توافق WWE را 18 میلیون دلار پیشنهاد حل و فصل. در کتاب خود او قاب آن را به عنوان مارتا امتناع به او بگویید چه چیزی باعث اوون به سقوط در حالی که همچنین نقاشی تمام اعضای خانواده با یک منفی براش حتی اگر اقدامات خود را متنوع کرده از خرابکاری به بی طرفی به حمایت آشکار. مارتا اما یک داستان متفاوت است. "برت شد و حمایت من از طرح دعوی در دادگاه" او توضیح داد. "اما او همچنین امیدوار بودم به فیلم او چرا که او نمی باید در رابطه با WWE در زمان پس از او می خواست ما را به کار می کنند که به نحوی به توافق حل و فصل. که ما می تواند خود را از فیلم هایی که او می نویسد در مورد در کتاب خود. و ما قادر به انجام این کار به دلیل این بود در مورد برت را کشتی کج فیلم این بود که در مورد اون زندگی. بنابراین هنگامی که ما دریافت نمی کند که برت بسیار ناراحت بود." برت در نهایت پس از درد و رنج سکته مغزی در ژوئن سال 2002 به آرامی آشتی با وینس مک ماهون از جمله رسمی بازسازی رابطه اش با WWE که به طور طبیعی آغاز شد و با آنها همکاری در یک دی وی دی پروژه.

مارتا طرف است که به طور کامل باور: در برت کتاب او اذعان می کند به ساخت چنین پیشنهادهای قبلی در کت و شلوار و واقعا کل فلسفه در WWE می توان به هنری خود را خلق و خو و طولانی برگزار شد که از ترس طرفداران خواهد بود به راحتی قادر به مشاهده اوون را منطبق است. در ماه مارس او حتی اعتراف کرد که تصمیم خود را ببخشند مدیر عامل WWE وینس مک ماهون برای او چگونه و اوون شد درمان ریشه در تمایل به اجازه نیست خاطرات بد سم آنهایی که خوب است. وقتی رسید از طریق ایمیل برت را عامل کرک سفید را انتخاب و به تأیید انکار یا استادانه درست شده در مارتا سمت سقوط و یا اگر برت می دانستم که داستان از چه ناشی از حادثه. در عوض از او خواست اگر او ملاقات کرده بود این خبرنگار قبل و نمی پاسخ به یک ایمیل پیگیری. بسته بندی's تونی Maglio در ضمن آیا مدیریت برای به دست آوردن یک بیانیه از برت با "هیتمن" نوشتن که "ما fallout چند وجهی است" و این که "می گویند که آن را تنها درگیر بودن قادر به دسترسی و استفاده از WWE فیلم ها و عکس ها برای پروژه های آینده خواهد بود صرفا یک ساده و نادرست است."

حتی با تمام است که هر چند مارتا می گوید: او دارای هیچ بیمار را دیگر نسبت به هر کسی. "ما صحبت کردیم در مورد بسیاری از تاریک چیزهای منفی اما من می خواهم شما را به می دانم که من را ببخشند همه [به Harts] و آرزو آنها را به خوبی. و این است که صادقانه بیانیه. من امیدوارم که زندگی برای آنها بوده است چرا که من فکر می کنم زندگی من نبوده است و من نمی خواهید که بر کسی. من Harts از زمان به زمان و وقتی که من, من همیشه خوب به آنها را من همیشه به آنها صحبت من بگویید بچه های من به خوبی به آنها. من فقط همین نیست که ارتباط با آنها شکست اعتماد [هنگامی که برخی از آنها مشغول به کار برای تضعیف طرح دعوی در دادگاه] و اگر شما نمی باید اعتماد شما نمی توانید به یک رابطه واقعی."

"من حتی آرزوی وینس مک ماهون هست; من نمی خواهید آسیب رساندن به کسی" او به این نتیجه رسیدند. "من اجازه دهید که به مدت زمان طولانی پیش. همه من می خواستم مطمئن شوید که مردم پاسخگو باشند و مردم می دانم. بد چیزهایی که در اینجا انجام می شود و مردم باید از آن آگاه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب