David Byrne آمریکایی مدینه فاضله برای باز کردن TIFF 2020

TIFF Co-سر کامرون بیلی و Joana ویسنت امروز اعلام کرد که HBO, Spike Lee–کارگردانی فیلم برداری نسخه از برادوی تح

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

TIFF Co-سر کامرون بیلی و Joana ویسنت امروز اعلام کرد که HBO, Spike Lee–کارگردانی فیلم برداری نسخه از برادوی تحسین David Byrne آمریکایی مدینه فاضله است که در شب افتتاحیه نمایش 45 جشنواره بین المللی فیلم تورنتو ® در پنج شنبه, سپتامبر 10.

فیلم و اسناد و مدارک موسیقی مبتکر و سابق سر صحبت خواننده گروه David Byrne قدرتمند برادوی نشان می دهد که در آن او انجام آهنگ ها و سهام ویژه با 11 نوازندگان از سراسر جهان از جمله تورنتو خود Jacquelene اکودو. لی استادانه هدایت یک تحول تجربه نشان می دهد افزایش اجتماعی و مسائل سیاسی آشکار چگونه مخاطبان می توانند با هم در طول زمان به چالش کشیدن از طریق قدرت از سرگرمی است.

"این شاد, فیلم مخاطبان در یک سفر موسیقی مورد باز بودن خوش بینی و ایمان به انسانیت" گفت: Joana ویسنت مدیر اجرایی و Co-سر TIFF. "این امر به ویژه تند و تلخ در یک زمان از قطعیت بزرگ در سراسر جهان است. ما مشتاق برای به اشتراک گذاشتن هیجان باز شب با مخاطبان است."

"اسپایک لی تا به نوعی همیشه دقیقا از لحظه ای و جلوتر از زمان خود گفت:" کامرون بیلی مدیر هنری و Co-سر TIFF. "دیوید بایرن آمریکایی مدینه فاضله او به ارمغان می آورد بایرن کلاسیک آهنگ شاد stagecraft به صفحه نمایش درست زمانی که ما به آن نیاز دارید. سنبله ها مشترک است یک تماس برای ارتباط با یک دیگر در اعتراض به بی عدالتی و بالاتر از همه به جشن زندگی است."

"HBO است بسیار خوش شانس می شود قادر به آوردن David Byrne آمریکایی مدینه فاضله به جشنواره بین المللی فیلم تورنتو گفت:" نینا Rosenstein معاون اجرایی رئیس جمهور, HBO برنامه نویسی. "دیوید تلخ چشم انداز زوج با سنبله را بی عیب و نقص جهت یک سفر بصری. TIFF شرکت کنندگان در جشنواره خاصی به گرفتار این منحصر به فرد را مشاهده و تجربه در طول این خواستار زمان است."

David Byrne آمریکایی مدینه فاضله شده در برادوی را هادسون تئاتر در شهر نیویورک با مقدار زیادی از هیاهو از اکتبر 2019 به فوریه سال 2020 است. این کنسرت شامل اجرای آهنگ ها از بایرن را 2018 آلبوم به همین نام از جمله محبوب Talking Heads مورد علاقه مانند "یک بار در یک عمر" و "کپی کردن خانه." Janelle Monáe را "جهنم شما Talmbout" نیز برجسته در تنظیم لیست و کمک به مقابله موثر با افراد اطراف سیاه آمریکایی که کشته شده اند در دست اجرای قانون است. 11-فرد گروه تئاتر انجام choreography by Annie-B کشیش بخش و رقص با سازهای خود را در طول مرحله ایجاد یک انرژی بالا عملکرد. در کانادا, David Byrne آمریکایی مدینه فاضله خواهد برتر در زنگ رسانه طلب روز و تاریخ با ما پخش HBO این سقوط.

اسپایک لی باعث می شود فیلم کوتاه, تبلیغات, فیلم های مستند و فیلم های. او همچنین یک معلم است. آقای لی که یک شاغل فیلم استاد در دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل مدرسه فیلم و مدیر هنری بیش از حد.

David Byrne است که اسکاتلند به دنیا آمد, آمریکا مطرح شده و ترانه سرا و خواننده است. او بهترین و شناخته شده به عنوان خواننده گروه از سر صحبت که فعال بودند بین 1975 و 1991 و القاء به Rock & Roll Hall of Fame در سال 2002. بایرن برنده یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی همراه با Ryuichi Sakamoto و کانگ سو را نمره اصلی برای Bernardo Bertolucci آخرین امپراتور (1987). یکی از شرکت کنندگان, رودخانه, جاده, Entertainment و Warner Music Entertainment در حال اجرایی تولید و تامین مالی این پروژه با شرکت کنندگان به عنوان منجر شود. این فیلم تولید شده توسط David Byrne را Todomundo و لی چهل هکتار و یک قاطر Filmworks شرکت های تولید و اجرایی تولید شده توسط RadicalMedia. بایرن و لی به عنوان تولید کنندگان.

شرکت کنندگان جف Skoll دیوید لینده و دایان Weyermann اجرایی تولید; همراه با موسیقی وارنر گروه را لعن Blavatnik دیوید Bither چارلی کوهن و کورت Deutsch; Bill Pohlad و Christa Zofcin کارگر از رودخانه جاده و RadicalMedia را جان کامن دیو Sirulnick و مردیت بنت. کریستین Caskey مایک آیزاکسون و پاتریک Catullo که سرب تولید برادوی و تولید و همچنین به عنوان تولید کننده اجرایی.

TIFF همچنان به همکاری نزدیک با استان انتاریو و شهر تورنتو و مقامات بهداشت عمومی در امن اجرای این جشنواره با آن شماره یک اولویت بودن سلامت و رفاه هر دو جشنواره filmgoers و ساکنان از کل جامعه است. ارائه TIFF سنتی فرد در جشنواره فیلم فجر خواهد بود مشروط بر این استان را بازگشایی چارچوب به اطمینان حاصل شود که جشنواره سالن و محل کار شیوه های ملاقات و تجاوز بهداشت عمومی دستورالعمل.

بهداشتی در سراسر جهان تحت تاثیر بحران هر کس مشغول به کار در صنایع فرهنگی و کج خلقی شده و به شدت تحت تاثیر. نقش آن در اکوسیستم صنعت فیلم بود و انگیزه ای برای حرکت به جلو به ارائه یک جشنواره فیلم است که الهام بخش و درگیر مخاطبان و به عنوان یک فانوس دریایی از امید برای تورنتو برای فیلمسازان و بین المللی صنعت فیلم. TIFF سنگ بنای $2-میلیارد-یک-سال صنعت فیلم در تورنتو, تولید بیش از 200 میلیون دلار سالانه در فعالیت های اقتصادی برای شهر تورنتو و استان انتاریو و رئیس بازار به راه اندازی کانادا فیلم مطالب را به بازار جهانی.

45 جشنواره بین المللی فیلم تورنتو اجرا می شود سپتامبر 10-19, 2020.

در مورد TIFF

TIFF است نه برای سود سازمان فرهنگی که ماموریت است که برای تبدیل راه مردم جهان از طریق فیلم. یک رهبر بین المللی در فیلم, فرهنگ, TIFF, پروژه های شامل, سالانه جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سپتامبر; TIFF, بل, سبد, که ویژگی های پنج سینما, نمایشگاه بزرگ و آموزش و امکانات سرگرمی و نوآورانه ملی برنامه توزیع فیلم مدار. سازمان تولید سالانه اقتصادی تاثیر $189 میلیون CAD. TIFF بل سبد سخاوتمندانه پشتیبانی شده توسط همکاران از جمله تاسیس حامی بل, استان انتاریو, دولت کانادا شهر تورنتو به Reitman خانواده (Ivan Reitman Agi مندل و سوزان مایکلز), دانیلز شرکت و RBC. برای اطلاعات بیشتر tiff.net.

در مورد HBO

HBO® است که یکی از محترم ترین و نوآورانه سرگرمی علامت های تجاری در جهان, خدمت, یاد, برنده جایزه برنامه نویسی به 140 میلیون مشترک در سطح جهان است. یک شرکت تابعه از WarnerMedia HBO است که موفق ترین در جهان پرداخت خدمات تلویزیون با یک آرایه گسترده ای از برنامه نویسی است که شامل برخی از قابل توجه ترین عناوین باید در تلویزیون از جمله سریال جانشینی ® , Watchmen ® , Westworld ® , کمی بزرگ نهفته ® , بازی تاج و تخت ® , The Sopranos ® , Band of Brothers ® و سیم ® و همچنین به عنوان مجموعه کمدی بری ® ناامن ® و جنسیت و شهر ® . در ایالات متحده آمریکا, HBO ® و خواهر شبکه Cinemax ® در دسترس هستند در سراسر سیستم عامل های مختلف از جمله HBO On Demand ® Cinemax On Demand ® , HBO GO ® و حداکثر GO ® و همچنین HBO در حال حاضر® . بین المللی, HBO مارک خدمات از جمله شبکه های تلویزیونی و مستقل جریان محصول HBO GO ® در دسترس هستند در بیش از 70 کشور در سراسر آسیا و اروپا و آمریکای لاتین و کارائیب. HBO و Cinemax برنامه نویسی نیز به فروش می رسد بیش از 150 کشور در سراسر جهان.

TIFF است که سخاوتمندانه با حمایت رهبری حمایت بل عمده حامیان RBC, l'oréal Paris, و ویزا و عمده حامیان دولت انتاریو, تله فیلم کانادا و شهر تورنتو است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن