پاریس غرور: همجنسگرایان فعالان در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس

به عنوان رسمی همجنسگرایان+ غرور حوادث در سراسر جهان بودند و یا به تعویق افتاد رفت مجازی به دلیل بیماری همه گیر

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

به عنوان رسمی همجنسگرایان+ غرور حوادث در سراسر جهان بودند و یا به تعویق افتاد رفت مجازی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس هزاران نفر از مردمی معترضان در پاریس معلوم شد در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس.

هزاران نفر از مردم تبدیل به یک لحاظ سیاسی درگیر همجنسگرایان+ غرور مارس در پاریس در روز شنبه یک روز پس از رسمی برنامه ریزی رویداد قرار می گیرد. غرور رژه در سراسر جهان لغو شده است با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس.

صلح آمیز تاکید اجتناب عادی رنگارنگ شناور و موسیقی با صدای بلند که نشانه غرور و افتخار و به جای تمرکز بر اعتراض به نابرابری نژادی و خشونت پلیس. بسیاری از راهپیمایان برگزار شد "Black Lives Matter" و شعار می دادند شعارهایی مانند "هر کس متنفر پلیس است."

بسیاری از معترضان عینک ماسک صورت و نگهداری اجتماعی فاصله.

غیر رسمی اعتراض به رهبری مردمی همجنسگرایان+ گروه که بسیاری از منتقدان از بین همجنسگرایان این گروه که سازماندهی پاریس غرور و افتخار است. بین همجنسگرایان است موکول پاریس غرور برای نوامبر.

ادامه مطلب: برلین دارای جایگزین پراید رژه

غرور می رود مجازی

بیش از 200 غرور حوادث در سراسر جهان شده است به تعویق افتاد با توجه به coronavirus بیماری همه گیر.

یک رویداد در مادرید شد میزبانی به طور کامل آنلاین در حالی که در نیویورک زندگی می کنند جریان اجرای برنامه در مقابل مجازی معترضان.

علائم این سال 50 سال پس از اولین پراید رژه در شهر نیویورک, در اصل یک جنبش اعتراضی با الهام از سالگرد 1969 شورشهای استون وال. بسیاری از فعالان را با اشاره به تشابه بین ریشه در تلاش برای همجنسگرایان+ رهایی و جاری در جریان تظاهرات علیه کشتار غیر مسلح سیاه جورج فلوید در مینه سوتا است.

آخر این هفته مشخص شده در پایان از حد معمول غرور ماه که گسترش از طریق ژوئن.

بیشتر بخوانید: آلمان وعده به کفاره برای تبعیض از سربازان

اد/aw (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب