بیماران با COVID-19 مارس کاهش نرخ سکته مغزی از آنچه قبلا پیشنهاد

مردم کمتر از آنچه قبلا گزارش شده که یک سکته مغزی به عنوان یک نتیجه از 2019 coronavirus بیماری (COVID-19) یک تج

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

مردم کمتر از آنچه قبلا گزارش شده که یک سکته مغزی به عنوان یک نتیجه از 2019 coronavirus بیماری (COVID-19) یک تجزیه و تحلیل جدید می یابد. اما سکته مغزی است که همراه با این بیماری همه گیر ویروس severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2) به نظر می رسد می شود بیشتر شدید.

در NYU گراسمن دانشکده پزشکی–چراغ مطالعه محققان دریافتند که کمتر از 1 درصد از بیماران بستری در بیمارستان که تست مثبت در طول 1 ماه برای این ویروس نیز تا به حال سکته مغزی. این در تضاد با نرخ گزارش به تازگی در مطالعات انجام شده در چین و ایتالیا است که در بازه زمانی 2 تا 5 درصد است.

در حال حاضر تحقیقات همچنین نشان داد که افراد مبتلا به هر دو شرایط جوانتر بودند تا به حال علائم بدتر شدند و حداقل هفت برابر بیشتر احتمال دارد به مرگ از افرادی که سکته مغزی شدند و آلوده نیست.

"مطالعه ما نشان می دهد که سکته مغزی نادر است و در عین حال عارضه مهم از coronavirus توجه به این که این سکته مغزی شدید که در مقایسه با سکته مغزی رخ می دهد در بیمارانی که آزمایش منفی برای این ویروس می گوید:" مطالعه منجر نویسنده شادی Yaghi, MD-استاديار گروه مغز و اعصاب در NYU Langone سلامت.

دکتر Yaghi که همچنین مدیر تحقیقات مرکز سکته مغزی و Neurovascular بیماری و مدیر عروقی مغز و اعصاب در NYU Langone بیمارستان—بروکلین اخطار می دهد که مردم همیشه باید علائم سکته مغزی را جدی بگیرید. باید از آنها تجربه علائمی مانند مشکل در راه رفتن یا صحبت کردن یا ناگهانی فلج صورت یا اندام آنها باید به دنبال مراقبت های فوری پزشکی بدون در نظر گرفتن نگرانی ها در مورد قرار گرفتن در معرض ویروس.

این مطالعه جدید منتشر شده در آوریل 20 در مجله سکته مغزی, بزرگترین از نوع خود می گوید: دکتر Yaghi در میان بیماران مبتلا به COVID-19 و سکته مغزی و می افزاید: بینش ارزشمند را به درک ضعیف عوارض COVID-19.

برای بررسی این محققان با استفاده از پرونده های پزشکی برای شناسایی 32 بيمار مبتلا به سکته مغزی در میان 3,556 افرادی که تحت درمان COVID-19 at NYU Langone بیمارستان در شهر نیویورک و لانگ آیلند بین 15 مارس و آوریل 19. سپس آنها در مقایسه با ویژگی های این گروه با بيماران بدون ویروس که تا به حال سکته مغزی بستری در همان بازه زمانی و همچنین با بیماران از سال گذشته قبل از همه گیر آغاز شد.

این تیم تحقیقاتی دریافتند که بیماران مبتلا به COVID-19 و سکته مغزی را تا به حال علائم شدید تر از همتایان خود بدون ویروس. در واقع در طول دوره مطالعه 63 درصد درگذشت, در مقایسه با 9 درصد برای کسانی که بدون ویروس و 5 درصد از پیش همه گیر بيماران مبتلا به سکته مغزی.

نتایج همچنین اضافه کردن به دیگر تحقیقات اولیه نشان می دهد که سکته مغزی در بيماران مبتلا به COVID-19 شکل متفاوت از اکثریت از سکته مغزی است. بیماری, محققان می گویند معمولا هنگامی رخ میدهد که یک رگ خونی به طور ناگهانی مسدود می شود, جلوگیری از خون از رسیدن به مغز است. در میان بیماران مورد مطالعه با COVID-19 حداقل 56 درصد از سکته مغزی به نظر می رسد ناشی از افزایش خون-لخته شدن خون در سراسر بدن. این یافته ممکن است ارائه یک سرنخ که چگونه پزشکان بهتر می تواند در درمان سکته مغزی رخ می دهد در بیماران مبتلا به ویروس نویسندگان این مطالعه می گویند.

"یافته های ما با ارائه شواهد قانع کننده که گسترده خون-لخته شدن خون ممکن است عامل مهمی که منجر به سکته مغزی در بیماران مبتلا به COVID-19 می گوید:" نویسنده ارشد مطالعه Jennifer A. Frontera, MD, استاد, در, NYU Langone بخش مغز و اعصاب. "نتایج نقطه به ضد انعقاد خون یا نازک تر درمانی به عنوان یک پتانسیل به معنی کاهش غیر معمول شدت سکته مغزی در افراد مبتلا به کوروناویروس."

در علاوه بر این به بررسی انعقاد درمان هر دو دکتر فرنترا و دکتر Yaghi برنامه ریزی برای ادامه مطالعه کنید تا ببینید که آیا این یافته ها درست نگه طریق پایان سال است.

بودجه برای مطالعه ارائه شده توسط موسسه ملی بهداشت اعطای K08 NS091499.

در علاوه بر این به دکتر Yaghi و دکتر فرنترا دیگر NYU Langone محققان Koto Ishida, MD; Jose L. تورس, MD; Eytan Raz, MD, دکترا; کلی A. Humbert, MD; Tushar Trivedi, MD; Kaitlyn Lillemoe, MD; شازیه A. علم انجام; Matthew D. سانگر, MD; خورشید کیم, MD; Erica Scher, RN, MPH; Seena Dehkharghani, MD; Michael Wachs, MHA; Omar Tanweer, MD; Frank M. Volpicelli, MD; Brian P. Bosworth, MD; و هارون S. خداوند, MD. دیگر محققان در این مطالعه برایان مک Grory MD در دانشگاه براون در پراویدنس, رود آیلند و Nils emily kinney, دکترا, MD در دانشگاه ماساچوست در Worcester.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب