اسمیتسونیان همکاران جریان راه اندازی با متخصص رهبری در سخنرانی تورهای مجازی و استودیو هنر کلاس

اسمیتسونیان همکاران—بزرگترین موزه مبتنی بر برنامه های آموزشی—ارائه جدید آموزش آنلاین ابتکار اسمیتسونیان همکارا

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

اسمیتسونیان همکاران—بزرگترین موزه مبتنی بر برنامه های آموزشی—ارائه جدید آموزش آنلاین ابتکار اسمیتسونیان همکاران در جریان است. برنامه های زنده از طریق ژوئن 11 به صورت رایگان عرضه با گسترش تخته مجازی, برنامه نویسی با الهام از طیف گسترده ای از موضوعات اسمیتسونیان همکاران ارائه می دهد در طول سال در دسترس برای یکی جریان آغاز ژوئن 16.

رایگان جریان برنامه شامل یک تور مجازی از بازار ملی با یک کارشناس معماری و یک شربت خانه پسند کلاس آشپزی با مواد غذایی نویسندگان شارلوت Druckman و جو Yonan که به تازگی منتشر شده کتاب آشپزی مناسب هدایت به قرنطینه پخت و پز. یک جلسه با یک منتقد فیلم به بررسی های مدرن و کلاسیک این فیلم که الهام گرفته از آنها—جریان توصیه ها و فیلم های درس تاریخ در یک. استودیو هنر ارائه شده شامل یک دست-دوخت کلاس فکر انعکاس و یک کارت-ساخت کلاس با استفاده از تمبر جوهر و کاغذ به پل فاصله اجتماعی.

یکی جریان برنامه ها ارائه خواهد شد ابتدا در اواسط ماه ژوئن. شرکت کنندگان می توانند لذت بردن از یک پرخرج مصور چهار جلسه دوره کاوش در میراث جهانی یونسکو را از آسیا و یا یادگیری در مورد سرباز چترباز ژنرال از D-Day که چتر نجات به نرماندی و ایستاده شانه به شانه با مردان خود را در ادامه مبارزه برای 33 روز. نویسنده دیوید تیلور بررسی چگونگی هنرمندان و نویسندگان جدید مقابله یافت خلاقیت در زمان تاریک و مورخ گرت پک بررسی امریکا در هزاره جدید: چگونه خرید اینترنتی از رکود اقتصادی منجر به hyper-قطبی جامعه از سال است که به دنبال و در عصر حاضر فرهنگی بدست آورد. کسانی که به دنبال یک خروجی خلاق می توانند یاد بگیرند به رنگ مناظر در آبرنگ را به یک دسکتاپ orchid کلاس و یا مقدمه ای برای فلسطینی گلدوزی.

قیمت برای جریان سخنرانی 25 دلار برای عموم و 20 دلار برای اسمیتسونیان همکاران عضو دارد. قیمت دوره ها و استودیو هنر کلاس متفاوت است. آنلاین ثبت نام مورد نیاز است برای برنامه های رایگان. برای بلیط و اطلاعات عمومی بازدید کنید www.smithsonianassociates.org/streaming.

برای 55 سال اسمیتسونیان همکاران تولید کرده است پر جنب و جوش فرهنگی و آموزشی برنامه نویسی است که به ارمغان می آورد اسمیتسونیان به زندگی است. با الهام از اسمیتسونین پژوهش مجموعه ها و نمایشگاه های نزدیک به 1000 برنامه های عمومی جرقه خلاقیت و تحریک یادگیری در افراد در همه سنین در هر سال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن