Ex-Instagram مدیر محصول و سابق VC راه اندازی قیراط اولین کارت سیاه به طور انحصاری برای $15B خالق اقتصاد

با وجود تأمین انرژی a $15B صنعت موفق دیجیتال سازندگان و اثرگذارندهها مبارزه با دسترسی عادی خدمات مالی و محصولا

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

با وجود تأمین انرژی a $15B صنعت موفق دیجیتال سازندگان و اثرگذارندهها مبارزه با دسترسی عادی خدمات مالی و محصولات است. به همین دلیل قیراط شرکت ساختمان بهتر تجربه بانکی برای سازندگان امروز اعلام اولین, اولین کارت انحصاری برای سازندگان: قیراط کارت سیاه. علاوه بر این برای دسترسی بهتر به محدودیت قیراط ارائه می دهد سازندگان یک راه ساده برای مدیریت امور مالی خود را و صرفه جویی در پول با سفارشی کارت پاداش و قدرت پردازش. سازندگان امروز می توانید درخواست در دقیقه در www.trykarat.com با هیچ تاثیر در نمره های اعتباری خود را.

قیراط نیز اعلام $4.6 M در دانه بودجه با حمایت از کوین لین از بنیانگذاران حرکت یا کشش ناگهانی, زنگ خطر آتش سوزی, YCombinator, CRV و Coatue.
 
خالق اقتصاد به شدت محروم

با توجه به کسب و کار خودی اطلاعاتی گزارش های تاثیر گذار در کسب و کار است که مجموعه ای به ارزش $15B توسط 2022 در حالی که ده بالاترین سود پارسه به دست آورده ترکیب $121M سال گذشته است. ولی با این حال سازندگان محروم شده اند دسترسی به سنتی خدمات مالی و محصولات آنجا که بانک ها نمی درک مدل کسب و کار خود و تکیه بر منسوخ شده و محدود مجموعه ای از معیارهای. با هیچ قابل پیش بینی درآمد ماهانه و یا سابقه اعتباری بسیاری با درآمد بالا سازندگان در حال اشتباه و دور ترک آنها را با هیچ راه دسترسی به تامین مالی و ابزار آنها نیاز به اجرای کسب و کار خود را.

وارد قیراط: "سیاه کارت' برای سازندگان

شرکت تاسیس سابق Instagram Live مدیر محصول اریک وی و سابق VC خواهد کیم قیراط است و تنها ارائه دهنده خدمات مالی طراحی محصولات به طور انحصاری برای حمایت از نیازهای منحصر به فرد جدید خالق اقتصاد است. با استفاده از اختصاصی, اختصاصی, تکنولوژی, قیراط تجزیه و تحلیل سازندگان' کراس پلت فرم موفقیت و تعامل مخاطبان که دیگر هیچ بانک انجام شده است ارائه ساده ترین راه برای دسترسی به سرمایه و بدون شیب دار هزینه های مرتبط با سنتی موسسات مالی.

قیراط سیاه کارت عضویت با تمرکز بر سازندگان با تایید زیر بیش از 100 ، 000 پیروان و همراه با چندین ویژگی منحصر به فرد و مزایای از جمله:

  • پاداش ثبت نام: پس از امضای اعضا را دریافت خواهد کرد یک بار 250 دلار پاداش ثبت نام نسبت به هر آینده خرید تجهیزات و یا الکترونیک
  • مزایای سفارشی: 2-5% تخفیف نقدی بر عمودی-خرید خاص (جریان, تجهیزات الکترونیک, آرایش و غیره) با حق بیمه قدرت پردازش مانند پیشرفت در حمایت پرداخت در صفر هزینه
  • آسان نرم افزار: پنج دقیقه برنامه فرآیند با هیچ تاثیر در نمره اعتباری شخصی
  • قیمت: چشم پوشی هزینه ها منوط به شرایط مشخص شده در توافق دارنده کارت
  • کارت سفارشی طرح: سازندگان دریافت یک کارت با آرم خود را به بیان خود را با نام تجاری

"سنتی موسسات مالی را درک نمی خالق مدل کسب و کار و کاملا رک و پوست کنده سازندگان نمی خواهید برای کار با بانکداران که اصلا احترام کسب و کار خود می گوید:" خواهد کیم مؤسسین قیراط. "ما ایجاد قیراط به طور خاص در خدمت برآورده نشده نیازهای مالی از سازندگان و اثرگذارندهها که نیاز به سرمایه برای رشد کسب و کار خود و نباید انکار کرد تامین مالی بر اساس میراث مورد نیاز است که لازم نیست به آنها اعمال می شود."

"خالق اقتصاد عظیم است و دو برابر شدن هر چند سال اما حتی برخی از موفق ترین سازندگان قفل شده خارج از سنتی به سیستم بانکی گفت: Saar گور شریک به طور کلی در CRV. "خالق اقتصاد نیاز مدل های جدید برای حمایت از آن و اریک و طراحی یک راه حل است که کمک می کند تا نسل جدیدی از کارآفرینان تامین مالی آنها باید همراه با بهره مندی از داشتن یک شریک زندگی بلند مدت که متعهد به موفقیت است."

قیراط در حال همکاری با سازندگان برتر از جمله TheRussianBadger (یوتیوب: 2.7 M, Twitch: 380K) Nas روزانه (Facebook: 15M, Instagram: 1.8 متر) و TierZoo (یوتیوب: 2M).

"قیراط است که کارت من آرزو می کنم من تا به حال دو سال پیش. بانک به من داد laughably کم اعتبار من مجبور به فکس اسناد مانند Mesozoic عصر و درمان من مثل من مهم نبود. در حال حاضر من اعتبار من نیاز به قدرت پردازش که من می خواهم یک دستگاه فکس که من می توانم مجموعه ای در آتش" گفت: TheRussianBadger.

برای ثبت نام قیراط سیاه کارت به: www.trykarat.com

در مورد قیراط
قیراط است ساختمان بهتر تجربه بانکی برای سازندگان. که مقر آن در سان فرانسیسکو شرکت در یک ماموریت برای ساخت یک سیستم بانکی است که درک خالق مدل کسب و کار فراهم می کند ابزار مالی است که سازندگان نیاز به مدیریت کسب و کار خود را به عنوان آنها رشد می کنند. قیراط حمایت زنگ خطر آتش سوزی, Y ترکیب, Coatue, CRV و سرمایه گذاران استراتژیک مانند کوین لین از بنیانگذاران حرکت یا کشش ناگهانی. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.trykarat.com
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب