Paul Feig در هالیوود, تبعیض صدای شیپور جنگ در "Ghostbusters" و 'جاسوسی' عاقبت

Paul بکار می رود نمی خواهد اجازه دهید یک بار در یک قرن همه گیر او را کم کردن سرعت. او تعادل بیش از حد بسیاری ا

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

Paul بکار می رود نمی خواهد اجازه دهید یک بار در یک قرن همه گیر او را کم کردن سرعت. او تعادل بیش از حد بسیاری از صفحات. وجود این دو ویژگی در پیش تولید است که او برنامه ریزی به طور مستقیماین کشورایالات متحده بازسازی مشهور انگلستان mockumentary در مورد زندگی روستایی در حاشیه و اقتباس از پرفروشترین رمان های مدرسه خوب و بدبالقوه هری پاتر-esque حق رای دادن. و یا چگونه در مورد پروژه های او چوپانی از طریق خود شرکت تولید Powderkeg مانند عیسی Rae-Netflix بازیگران فیلم American شاهزاده خانماوا Longoria کارگردان را اولین 24-7و شرق La Breaلس آنجلس-مجموعه تلویزیونی در دو محور جوان مسلمان-زنان آمریکایی است. بنابراین بکار می رود, 57 است پر از سوراخ در دفتر کار خود در Burbank, California, تایپ دور.

"کل ساختمان به طور کامل خالی است بنابراین من آن را احتمالا امن ترین محل در جهان!," او می گوید: با خندیدن.

در حالی که مدتی همکار Judd apatow آمده دریافت کرده است بسیاری از جوهر بکار می رود را تا به حال در برخی از بهترین کمدی دو دهه گذشته. او ایجاد Freaks and Geeksبود که با الهام از مدرسه خود را بالا تجارب; گروگان برخی از بهترین قسمت از بازداشت و توسعه و دفتر; به کارگردانی پیشگامانه کمدی Bridesmaids; و به دنبال آن است که با گرما, جاسوسی, Ghostbusters, ساده نفعو آخرین کریسمس.

در این میان از همه که او نیز ایجاد فضای دیگریک کوتاه sci-fi سریال کمدی در مورد یک جوان متنوع شدید ناکارآمد خدمه که کشتی رشته است در جایی در فضا. بازیگران Karan Soni (Deadpool) نشان می دهد لغو شد پس از یک واحد 8-فصل قسمت با توجه به پلت فرم آن, Yahoo! صفحه نمایش خاموش کردن. اما ترس نیست! شما هم اکنون می توانید نشان می دهد در تمامیت خود را در گرد و غبار ابتدا در ماه اوت است.

روزانه وحش صحبت کرد و با بکار می رود در مورد ایجاد فرصت ها برای زنان و مردم از رنگ جناح راست کمپین (به رهبری تهمت) در برابر همه-زن Ghostbustersکارگردانی بهترین قسمت اتاقو چگونه Bridesmaids تغییر کمدی.

این حقیقی بار. هنگامی که شما فکر می کنم صنعت فیلم خواهد بود را به بالا و در حال اجرا در حال حاضر که در کالیفرنیا در حال بسته شدن دوباره ؟

من هیچ نظری ندارم. من هر روز بدست برخی از تماس در مورد این تلاش برای آن را کشف کردن است چرا که ما دو نشان می دهد که برداشت شده است تا یک فیلم و یک خلبان. فقط هیچ راهی وجود دارد که می دانم واقعا. کشور ما دارای پیچ تا چیز بدی است. و من نگران انگلستان به دلیل وجود این فیلم برای Netflix بکشد کنم که مجموعه ای به ساقه در لندن و آنها در حال انجام خوب در حال حاضر, اما من نمی بینم بسیاری از ماسک های خارج وجود دارد وجود دارد. من بسیار نگران زمانی که هر کس می شود تا اسب سوار و وانمود این چیزی که اتفاق می افتد نیست.

ماسک چیزی بسیار عجیب و غریب—که با پوشیدن یکی در وسط یک بیماری همه گیر تبدیل شده سیاسی و reframed به این "مردانگی" چیز.

اوه کاملا. این واقعیت است که آن را ساخته شده است به یک بیانیه سیاسی نشان می دهد که چگونه screwed-up ما در حال حاضر در حال حاضر. آن را دیوانه کننده.

من رشد کرده ام با کار خود را. یکی از اولین فیلم شماست من به خاطر این است که سنگین وزنبود که یک گرامی, فیلم در میان دوست من به جوانان است. این ویژگی یکی از underrated/unhinged بن استیلر تبدیل می شود به نظر من.

آره! آن را بسیار سرگرم کننده زمان است. ما همه پر از سوراخ در کارولینای شمالی—Hendersonville و اشویل—و ما فقط تا به حال یک انفجار و تن می خندد. بچه ها بسیار سرگرم کننده است. Kenan Thompson? فراموش نکنید در مورد آن. او به عنوان خنده دار به عقب و سپس به عنوان او در حال حاضر. زمانی که آن را واقعا نمی به خوبی انجام دهد بنابراین ما bummed که آن را به عنوان یک موفقیت توسط هر کشش. این خنده دار است که این همه سال بعد آن را در بر داشت زیر—و در راه من بسیار غافلگیر کرد.

پست-اعتبارات دنباله ای از سنگین وزن ها ویژگی های بن استیلر فروش healing crystals درب به درب. شما بچه ها راه جلوتر از منحنی در "شفا کریستال' بخش داده است که آن را در حال حاضر تمام خشم در هالیوود است.

ما پیامبران خود را در بسیاری از راه های مختلف در آن فیلم!

رفتن به عقب و حتی بیشتر زمانی که شما متوجه شما شد و زمانی که شما متوجه شما می تواند خنده دار برای یک زندگی ؟

برای من, آن را واقعا زود است. احتمالا زمانی که من پنج سال تصمیم گرفتم که من می خواستم برای انجام کمدی برای زندگی. زمانی که من در مهد کودک من بازی منجر وروجک بازی در این مدرسه و پدر و مادرم من را در این لباس مسخره بود که همه از بنیاد با هم از مسائل را از پدرم ارتش-مازاد فروشگاه. دقیقه من راه می رفت در مرحله مخاطبان رفت و با خنده و نمی دانستند آنها خندیدن من فقط به یاد داشته باشید که به طور کامل در دام این ایده که شما می توانید مردم را به خنده خواهم که. این لحظه ای است که من متوجه شدم "من می خواهم به در کمدی. که همه من در مورد مراقبت. هر آنچه که من می توانید انجام دهید برای دریافت این نوع پاسخ از مخاطبان من را انجام خواهد داد."

"...نه دانستن آنها خندیدن من فقط به یاد داشته باشید که به طور کامل در دام این ایده که شما می توانید مردم را به خنده شبیه به آن."

من کنجکاو هستم بیش از حد آنچه در آن بود مطرح در علم مسیحی و آیا شما هنوز هم عمل به آن ؟

من اصلا هیچ. اما از آن جالب بود. مادربزرگ من شد بسیار سخت به آن را. من کاهش یافته است و از آن در 18 یا 19 چون من واقعا به علم است. من به یاد داشته باشید مادر من به من گفتن "شما در حال رفتن به یک زمان واقعا سخت ایجاد توازن میان دو چیز...اما من از هر آنچه شما می خواهید به انجام است." وجود دارد خوب چیزهایی که بیرون آمد از علم مسیحی از جمله ایده در حال اجرا نیست به کابینه پزشکی در هر زمان چیزی بد اتفاق می افتد—هر چند بدیهی است که من به پزشکان در حال حاضر و انجام هر کاری که من باید انجام دهید برای سالم ماندن—اما من از این فضای از "من فقط نیاز به رفتن را از آسپرین است." اما من اصلا به آن عمل نمی کنه. آن بوده است مدت زمان طولانی.

بنابراین دیگر فضایی است که در نهایت در گرد و غبار برای مردم لذت مشاهده. و من واقعا لذت می برد نشان می دهد. یکی از چیزهایی که من دوست داشتم بیشتر در مورد آن این است که سرعت سریع آتش—آن را اجازه نمی دهد تا برای یک ثانیه تقریبا مانند یک Iannucci نشان می دهد. و همچنین چگونه متنوع بازیگران است.

این بود که پنج سال پیش و ما در پیش تولید جاسوسی در بوداپست زمانی که من تماس گرفته توسط Yahoo! و آنها می خواستند به انجام این کار چیزی به نام Yahoo! صفحه نمایش که در آن آنها خواهد صندوق سه تلویزیون های مختلف با ایده های واقعی بودجه. من تا به حال نوشته شده و دیگر فضایی در سال 2005 زمانی که من تا به حال یک معامله با ان بی سی در پی Freaks and Geeks, بنابراین من نوشت: این به این دلیل من همیشه sci-fi متعصب و همیشه می خواستم برای انجام یک sci-fi, کمدی. آنها واقعا آن را دوست داشت اما فقط نمی دانم چه چیزی برای انجام با آن و پس از آن رفت. من انجام شده است که اسکریپت در حدود نه سال و هر بار کسی از من پرسید من بود که the one that got away. به طوری که آنها به نام من مثل من چیزی است که من در حال مرگ انجام دهید. آنها آن را دوست داشت و بنابراین ما آن را انجام داد.

اولین نفر من را در آورده بود اوون Ellickson که در حال حاضر یکی از bigs دست زدن به فروشگاهو اوون و من فقط به طور کامل آمار آن را از ما مصاحبه اول. ما تا به حال دقیق همان حس شوخ طبعی است. بنابراین ما مونتاژ این بازیگران بزرگ و من به یاد داشته باشید زمانی که Karan Soni راه می رفت, در, من, مانند, آه خدای من او جالب ترین پسر من تا کنون دیده ام. ما فقط انداخت درب باز—نمی مراقبت در مورد جنسیت و یا چه رنگ شما و یا هر یک از آن—و این است که واقعا راه برای دریافت بهترین بازیگران. ما فقط از این supergroup خنده دار افراد در مورد خود را به پرواز و اوون و نویسندگان " اتاق بودند تان شدیدا از مسائل بزرگ است. این یک سرعت فوق العاده خطرناک—ما تا به حال تنها سه روز در هر قسمت و شما معمولا می خواهم که پنج روز پس از آن بسیار شدید است.

در موضوع تنوع چه چیزی شما فکر می کنم مسئولیت باید برای قدرتمند مردان سفید پوست در هالیوود مانند خود را هنگامی که آن را می آید به ایجاد فرصت ها برای زنان و مردم از رنگ ؟

شما باید آن را انجام دهد. من همیشه بگو: "اگر آنچه بر روی صفحه نمایش را منعکس نمی کند چه در دنیای واقعی شما شکست خورده است." نگاه من نگاهی به برخی از کار من و آن را به اندازه کافی متنوع و من خود آن است. من سخت کار می کرد تا برای کمک به زنان است که من قطعا کاهش یافته است کوتاه در انواع دیگر تنوع و پشت دوربین بیش از حد. من شده است در تلاش برای درمان است که در طول چند سال گذشته با من در پروژه های خود با این پروژه ایجاد می کنیم از طریق شرکت Powderkeg که ما تشکیل صرفا برای توانمند سازی زنان مردم رنگ و همجنسگرایان صدای—واقعا هر کسی که محروم. هر کسی که می گویند در توانایی ایجاد فرصت, شما باید آن را انجام دهد. شما یک عضو از جهان اگر شما در حال ایجاد فرصت است. شما باید مایل به توانمند سازی کمی-شنیده صدای و اجازه می دهد آنها را به شنیده می شود. من می دانم که تن من و من لذت بردن از آنچه که من انجام دهید اما من هم از نوع خسته از صدای من و هیچ چیز هیجان انگیز تر از شنیدن یک صدا است که نه تنها شما بلکه به نمایندگی از جامعه و یا نقطه نظر است که شما شده اند در معرض. آن را خطر ناک.

از طریق Powderkeg ما این سری که ما هنوز در حال تلاش برای به دست آوردن برداشت به نام شرق La Breaو در آن همه چیز نوشته شده توسط مسلمان-زنان آمریکایی در مورد مسلمان-تجربه آمریکا در لس آنجلس. این خیلی هیجان انگیز بود برای دیدن که گرد هم می آیند و برای دیدن آن صداها نشان داده و این داستان گفت: در راه که من اصلا داستان و از طریق یک چشم انداز است که من نمی دانم دست اول.

قبل از ما مصاحبه من با خواندن نظرات از ساقدوش عروس و آنها بسیار تکان دهنده است. وجود دارد مقدار زیادی از "وای من نمی دانم که زنان می تواند این خنده دار و آلوده با انزال بیش از حد!" آن را دشوار است برای گرفتن ساقدوش عروس طراحی و توسعه داده شده مرد-محور جو در هالیوود و قطعا در کمدی در زمان ؟

من در واقع قرار دادن کریستن [Wiig] در اولین فیلم زمانی که من این فیلم به افراد زیر سن قانونی بدون همراهبود اما یک بخش بسیار کوچک. او آنقدر بزرگ تا زمانی که جاد [apatow آمده] را زدم تااو گفت: به کریستن "شما باید خود را ارسال فیلم به خاطر شما خیلی خنده دار است." بنابراین او و آنی (Mumolo) نوشت: اولین پیش نویس از چه خواهد شد اسامی ساقدوش هاو من رفت و به خواندن آن در سال 2007 و آنقدر در عشق با ایده داشتن یک وسیله نقلیه با انواع و خنده دار زنان است. اما پس از آن این نوع از ورشکستگی به مدت سه سال. آن را سخت به دلیل کریستن برنامه از او در SNL. آن را گران فیلم و این موضوع بیشتر بود در حالی که ما در ساخت آن چگونه شهر ناگهان متصل اهمیت بسیار برای آن نیاز به موفقیت. این بخشی است که من در بر داشت و نه بدتر.

من می دانم که از زن نویسندگان که از دوستان من است که آنها تبادل پروژه های خود را در جلسات بودند و دائما در حال گفت: "خوب ما رو به صبر کنید و ببینید که چگونه ساقدوش عروس می کند و پس از آن ما می توانیم در مورد آن صحبت کنید." در نظر بگیرید که چگونه به عقب است! که به معنای واقعی کلمه یک فیلم با بیشتر زن بازیگران است که چنین ظالمانه بی سابقه-از چیزی که تمام شهر می گذرد ما نمی توانیم هر چیزی را در همان جهت که تا زمانی که ما ببینید که اگر آن کار می کند. که هرگز اتفاق می افتد با یک فیلم با بازی مردان است. با این خماری, Warner Bros. نبود رفتن, خوب, اجازه دهید را ببینید اگر این فیلم با بازی سه بچه می کند و قبل از ما می تواند چراغ سبز دیگر فیلم در مورد بچه ها!

مقدار فشار بر روی آن در طول ساخت آن—و در پست زیادی بود و حتی در اجرای آن بیرون آمدن ما پیگیری شد و بسیار بد است. ما در حال گفت که اگر ما را ندارد بیش از 20 میلیون دلار آخر هفته باز ما در نظر گرفته بود شکست. ما تا به حال یک نیمه شب غربالگری شب قبل از باز کردن و آن رفتن نیست به خوبی دلیل آن است که یک عروسی در یک پنج شنبه شب در نیمه شب. پس از این تماس من در صبح بودند آن را می خواهم $13 میلیون. من محزون بسیاری از روز تا رسیدیم به شب هنگامی که تماس در آمد و جعبه دفتر بالا رفتن و بالا و بالا. معلوم ملیسا مک کارتی و بن فالکون داشتن شام در خانه ما و من یک تماس و گفت: "آن را به دنبال بیشتر شبیه به 23 میلیون دلار" بنابراین من گفت: "ما در حال سوار شدن به ماشین در حال حاضر!" و ما سوار به ArcLight و به تماشای این بسته بندی شده تئاتر فقط تاب با خنده و این چنین کمک. اما در پس ما اگر چه مرد چه ناعادلانه قرار داده است که فشار زیادی بر روی یک فیلم است.

"در نظر بگیرید که چگونه به عقب است! که به معنای واقعی کلمه یک فیلم با بیشتر زن بازیگران است که چنین ظالمانه بی سابقه-از چیزی که تمام شهر می گذرد ما نمی توانیم هر چیزی را در همان جهت که تا زمانی که ما ببینید که اگر آن کار می کند."

شما ببینید بسیاری از مدیران یکی استودیو فیلم و اگر آن را به خوبی نمی, آنها بلافاصله پرتاب در زندان است.

اوه آره. من فکر می کنم آن چیزی است که دیوانه مانند مردان تمایل دارند که 1-2 سال در بین فیلم ها و زنان تمایل به 8-10 سال بین فیلم. آن بوده است بسیار اشتباه برای مدت طولانی و دیوانه است که ما فقط شروع به دوره-اصلاح آن در حال حاضر.

من می خواستم بپرسم شما در مورد همه زن Ghostbustersو واکنش آنلاین آن را دریافت کرده است. به نظر می رسید به عنوان یک پیشرو از انواع به این آنلاین جدید hellscape در طول مغلوب ساختن پیشی جستن عصر راست در نیروهای بسیج در برابر فیلم خود قصد از بین بردن آن—و اذیت و آزار مردم درگیر است. و حتی تهمت بیرون آمد و در برابر این فیلم است.

نگاه آن وحشتناک بود. آن را وحشتناک زمان. من بسیار افتخار از فیلم. به معنای واقعی کلمه امروز چهارمین سالگرد افتتاح آن. آن را در بر داشت خود را به مخاطبان و مردم واقعا آن را دوست دارم. من هولناک توسط مردم به طور مداوم که واقعا آن را دوست دارم. شما هنوز هم مردم هر چند که به نوشتن چیزهای تند و زننده و شما مثل مرد این چهار سال که شما به آن اجازه دهید بروید. شما واقعا به آن اجازه دهید بروید. بزرگترین لحظه ای که اتفاق افتاده برای من که تلخه که ما پرتاب شد و ما برنده این بچه انتخاب جایزه برای فیلم های مورد علاقه. ما ضرب و شتم کاپیتان امریکا, Rogue یکی. هر بار که من در مورد آن نظر کسی که به ارمغان می آورد تا بیشتر گه. من عاشق این فیلم, من دوست دارم به یکی دیگر و ما یک پایه فن—که مهم ترین چیز است.

واقعا خوب بود برای دیدن تمام عکس ها از دختران جوان به عنوان Ghostbusters برای هالووین. و من هرگز برای زندگی از من درک این مردان که مسئله جدی با این جنس حرف و این عجیب و غریب مفهوم است که آنها به نحوی که "جایگزین شده است."

من همیشه می خواهم بگویم "من آرزو می کنم من می تواند در داخل سر خود را" اما من حتی نمی خواهید به داخل وجود دارد. وجود دارد بدیهی است که برخی از مسائل جدی در جریان است. من کل ایده بسیار بسیار متعصب در مورد چیزهایی که شما را دوست دارم. من یک شرکت حامی از آن است. اما من فقط یک مؤمن در همه چیز در حال تبدیل شدن بسیار نجس و یا پس از کانن است که وجود ندارد جایی برای نسخه های مختلف نیست که پاک کردن نسخه های قبلی است. اگر کسی می خواهد به چیزی محبوب و یکی دیگر آنها باید قادر به انجام آن است. ما فقط در تلاش برای ایجاد بهترین چیزی که ممکن است ما می توانیم برای سرگرم کردن مخاطبان و مردم اختصاص بد تر غرایز به برخی از این چیزها.

من می خواهم بی مبالات اگر من بپرسید در مورد Ghostbusters راه اندازی مجدد و چرا خود فیلم نیست عاقبت. به نظر نمی رسد بسیار عادلانه است. و هنگامی که ما صحبت در مورد شانس این استودیو فیلم دریافت که مرکز زنان و چگونه آنها اغلب تنها به یک شات است که به نظر می رسد که در اینجا اتفاق افتاده است.

این همه پایین می آید به پول است. اگر چیزی باعث می شود یک تن از پول وجود دارد بیشتر خواهد بود. اگر چیزی است که در لبه از پول, اما نه جایی که آنها می خواستند به آن باشد شاید آن می شود برداشت. اگر آن را نمی کند به اندازه کافی پول آن را دریافت نمی کند برداشت تا برای عاقبت. وجود دارد بیشتر طاقت فرسا دلایل چرا چیزی روی حباب نیست عاقبت و آن را به ارزش بررسی مورد به مورد و بر اساس. هالیوود بسیار خوبی به این معنی شهر, اما هالیوود است نه یک نوع دوستانه تان. به طوری که آنها در حال رفتن به از دست دادن پول و ما همیشه در تلاش برای نبرد به عنوان فیلمسازان و می گویند "نگاه شما این بازگشت سرمایه گذاری خود را." همه ما کاملا متقاعد فیلم های ما در حال رفتن به بازدید هنگامی که ما آنها را!

جاسوسی یکی از بهتر فیلم های کمدی از پنج سال گذشته است. ما گرفتن عاقبت ؟

زمانی که ما بیرون آمد ما واقعا خوب اما من فکر می کنم ما یکی از کسانی که در حباب های فیلم های که در آن آنها مانند "از آن ساخته شده اما آن را ندارد تا آنجا که ما می خواستیم." من واقعا می خواستم برای انجام یک عاقبت به که و تا به حال یک معامله برای نوشتن اسکریپت—اما پس از آن Ghostbusters آمد و گل آلود کردن آب کمی است. در حال حاضر مسئله این است که دیزنی خریداری فاکس پس از آن از لحاظ فنی دیزنی اموال. من نمی خواهم به یک جاسوسی عاقبت نیست که R-rated چرا که بخشی از سرگرم کننده است که فیلم به ظالمانه با آن و واقع بینانه در همان زمان -- و من نمی دانم اگر وجود دارد هر گونه اشتها در دیزنی به ما اجازه ایجاد یک R-rated نسخه. اما این یک فیلم عاقبت که من می خواهم و من می دانم می شوی و من می دانم که داستان از چه قرار خواهد بود که می شود واقعا خنده دار است. ملیسا [مک کارتی] ما در مورد آن صحبت کردیم یک دسته از بار. و من عاشق Jason [استاتهام]. من فکر می کنم هر کس می تواند در هیئت مدیره آن است. من عاشق جاسوسی. این یکی از فیلم هایی که من افتخار می کنم چون من به همه چیز من می خواستم با این فیلم.

من هم دوست دارم این کار. و شما کارگردانی دو تا از بهترین قسمت از دفتر: "مهمانی شام" و "خداحافظی توبی." آیا شما شیفته, چگونه محبوب, اتاق کار تبدیل شده است ؟ آن را یکی از streamers در Netflix بکشد.

من در اطراف از یک روز که از آنجا که من می دانستم که Greg Daniels, و من تیراندازی یک خلبان در اطراف که در آن او بود و به یاد داشته باشید او را از تماس من به ویرایش اتاق به من نشان می دهد این تم های مختلف آهنگ ها. او به من نشان داد پیانو یکی و من گفتم: "من که می خواهم!" من آمد پردازنده در آغاز ماه دوم فصل که اولین فصل کامل. من به تماشای خلبان که در آن آنها فقط دوباره انگلیسی ها خلبان و به یاد داشته باشید فکر "من نمی دانم اگر این است که رفتن به کار می کنند." اما به عنوان من تماشا قسمت همراه با خودم فکر کردم "این خیلی خنده دار و آنها واقعا از آن خود کنند."

آن بسیار راحت است. آن را بسیار راحت نشان می دهد به تماشای—این مواد غذایی به راحتی. شخصیت ها اقدام بسیار واقعی اما آنها نیز بسیار خنده دار و آنها شدید اما آنها احساس نمی بیش از حد بالا مجنون فقط برای گرفتن شما را به خنده. آن را بسیار خنده دار و شما عاشق این شخصیت است. و آن شادی به کار در, زیرا کسانی که بازیگران خیلی عالی و سبک به ما اجازه شلیک چیزهای زیادی در چنین سرعت. واقعا این هموار راه را برای که در آن کمدی است در حال حاضر. من هنوز هم دوست دارم عطف در قسمت های قدیمی—و من دوست دارم به تماشای برخی از معدن.

های مورد علاقه خود را بخشی از "شام مهمانی؟" Steve Carell and Melora Hardin فقط عامل در سطح دیگری در این قسمت. آن را فوق العاده به تماشای.

من یک تهیه کننده اجرایی نشان می دهد که فصل و من تا به حال به عنوان خوانده شده که اسکریپت و دیگری مدیر قرار بود به آن را انجام دهد اما من به یاد داشته باشید خواندن این تفکر "این جالب ترین چیزی که من تا کنون خوانده شده و من می خواهم به طور مستقیم این است." و پس از آن نویسندگان اعتصاب اتفاق افتاد و من آن را مستقیم. که بازیگران آنقدر بزرگ است که آن را بسیار سرگرم کننده برای قرار دادن آنها را در یک قفس و اجازه دهید آنها را در آن. اما یکی از چیزهای مورد علاقه من طراحی شد و نگاه از آن آپارتمان به دلیل یکی از اولین قسمت من کارگردانی بود که در آن مایکل خریداری شده خود را در محل سکونت و پس از بازگشت ما می دانستیم که ما تا به حال به آن چیزی که در ژانویه به طور کامل در دست گرفته است. من تا به حال بسیار سرگرم کننده در دبستان فقط مطمئن شوید که چه آپارتمان قرار بود به مانند نگاه—بزرگ اندی وارهول نقاشی دیواری از Jan روی پله های kimonos در دیوار, کار رنگ و بدیهی است که صفحه تلویزیون پلاسما. این یکی از مورد علاقه من شوخی من تا کنون به ضرب گلوله, که در آن ما در بزرگنمایی بر روی آن و سپس ما بیرون بکشد و آن این غول دیوار با این کوچک تلویزیون بر روی آن. [می خندد] آن را فقط بسیار سرگرم کننده را انجام دهد چرا که همه کاملا در آتش است. آن را کاملا نوشته شده است قسمت از تلویزیون از آنجا که شما را در درک که چرا همه را به انجام آنچه آنها انجام می دهند و این خیلی ناراحت کننده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن