سابق رئیس پنتاگون جیم Mattis می گوید مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش برای تقسیم امریکا

سابق وزیر دفاع آمریکا جیم Mattis متهم کرده است رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال تقسیم کشور است

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

سابق وزیر دفاع آمریکا جیم Mattis متهم کرده است رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال تقسیم کشور است. Mattis در گذشته گفت: این امر می تواند نامناسب برای او محکوم به یک رئیس جمهور نشسته.

سابق ایالات متحده آمریکا وزیر دفاع جیم Mattis روز چهارشنبه روشن خود را رئیس سابق دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با بیانیه ای که رئیس جمهور از تلاش برای ایجاد بخش در ایالات متحده است.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اولین بار است که رئیس جمهور در طول عمر من که نمی سعی کنید برای متحد کردن مردم آمریکا — و نه حتی تظاهر به سعی" Mattis گفت: در بیانیه منتشر شده آنلاین توسط اقیانوس اطلس مجله.

"او تلاش می کند برای تقسیم ما," او گفت:.

برخوردار با انتقاد از تهمت استفاده از نیروی نظامی برای سرکوب مداوم معترضان با پلیس از قتل جورج فلوید, گزارشی ،

او همچنین گفت: تهمت بود راه اندازی یک "غلط درگیری" بین نظامی و غیر نظامی جامعه است.

او به یک داغدار شرح مغلوب ساختن پیشی جستن راه رفتن به یک رویداد تاریخی در نزدیکی کلیسای دوشنبه زمانی که رئیس جمهور مطرح شده با کتاب مقدس. اجرای قانون تا به حال به زور پاک لافایت میدان مقابل کاخ سفید بیشتر معترضان مسالمت آمیز.

ادامه مطلب: ستاره نشان دادن همبستگی خود با جورج فلوید معترضان

Mattis گفت که او تا به حال هرگز خواب سربازان "خواهد بود دستور داد تحت هیچ شرایطی به نقض حقوق اساسی شهروندان خود — بسیار کمتر به ارائه عجیب و غریب عکس op برای انتخاب فرمانده ارشد نظامی با رهبری ایستاده کنار."

این بیانیه نادر است چرا که Mattis در گذشته گفت: این امر می تواند نامناسب برای او محکوم به یک رئیس جمهور نشسته.

سابق وزیر دفاع جیم Mattis که در حال حاضر به انتقاد از یک رئیس جمهور به صراحت در روز چهارشنبه متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از تلاش برای تقسیم امریکا و صریحا محکوم کرد یک نظامی ایالات متحده در واکنش به ناآرامی های مدنی.

پیشتر در روز جمعه, زمان وزیر دفاع علامت Esper به نظر می رسد به عقب براند در برابر تهمت و گفت او نمی بازگشت استقرار نیروهای نظامی برای گشت زنی در این کشور است.

ادامه مطلب: نظر: ما نژاد پرستی بخشی از زندگی روزمره

"گزینه ای برای استفاده از فعال وظیفه نیروهای در اجرای قانون نقش تنها باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ماده در رفت و آمد مکرر گذشته و تنها در فوری ترین و مبرم از شرایط است. ما در یکی از آن شرایط در حال حاضر," او گفت: "ما جلسه.

رئیس جمهور گفت: فرمانداران به تماس از گارد ملی برای مهار تظاهرات که به خشونت تبدیل شد و هشدار داد که او می تواند ارسال در فعال وظیفه نیروهای نظامی اگر آنها نیست.

dvv/rc (AP, AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن