پل Weller در تلاش است به مردم امید " در میان هرج و مرج

"وجود دارد خیلی درد و نفرت در جهان در حال حاضر" پل Weller انگلستان آیکون موسیقی به من می گوید که ما نشستن به ب

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

"وجود دارد خیلی درد و نفرت در جهان در حال حاضر" پل Weller انگلستان آیکون موسیقی به من می گوید که ما نشستن به بحث در غروب آفتابآلبوم او به دلیل جولای 3rd. "من می خواستم برای ایجاد چیزی شاد و خوش بین است که می تواند به مردم امید در این لحظه است."

و این دقیقا چیزی است که در غروب می کند. در حالی که آن تساوی در همه چیز از قوم و psychedelia به freakbeat و موسیقی concrète در هسته خود, در غروب یک روح آلبوم. دیرین را تحت تاثیر قرار مانند Marvin Gaye, Curtis Mayfield, بتی دیویس و ان پیبلس خزش طریق به انجام بیشتر آشکار گره به Bobby Womack و Bill Withers تمام فیلتر از طریق والر را ریز-honed neo-mod حساسیت.

و در حالی که آن را ثبت و از مدتها قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس یا کشتن جورج فلوید در غروب هنوز هم احساس می کند قابل ملاحظه ای از این لحظه.

"من تصور هر کس در خیابان ها راهپیمایی در همبستگی" والر می گوید از جورج هریسون-esque آهنگ "Walkin'."

هنوز هم او اصرار دارد هر گونه اتصال به رویدادهای جاری صرفا تصادفی است.

"من می خواستم به یک رکورد است که شاد اما نه به دلیل مستند و یا COVID-19 بدیهی است که" او اصرار دارد. "از آنجا که من نمی خواهد به هر حال."

پل Weller یک افسانه است و در کشور خود را به عنوان به خوبی به عنوان در اروپا و شرق دور. مردی که شکست پانک بت جم در اوج شهرت خود را در اوایل '80s, و سپس منحل blue-eyed soul اجداد سبک شورا در سپیده دم از '90s در حال حاضر 15 آلبوم و نزدیک به سی سال به یک حرفه انفرادی خود را.

در حالی که در اوایل خود را با آلبوم انفرادی—چوب وحشی و استنلی جادهویژه—هموار راه را برای Britpop در دوازده سال گذشته Weller که فقط تبدیل 62 پیدا کرده الهام بخش جدید در برخی از به ظاهر مکان بعید.

"پس از من بریت جایزه یک عمر دستاورد و ارائه شد CBE (او آن را بدون تشریفات) من به یک نقطه که در آن من احساس عجیب آزاد برای انجام هر چه از من می خواست," او می گوید.

در پی آن جوایز Weller منتشر شد یکی از قابل توجه آلبوم پس از دیگری. سال 2008 را 22 رویاهای بود بلند پروازانه حماسه در حالی که از خواب بیدار ملت, Sonik ضربات, یک نوع انقلاب, Saturns الگوو معانی واقعی کاوش مدرن روز پانک Krautrock کلاسیک خواننده و ترانه سرا کنوانسیون تجربی الکترونیک و مرثیهای صوتی مبتنی بر موسیقی بود. تمام شد sonically پرماجرا کامل از یکی از سمت چپ به نوبه خود پس از دیگری ترک Weller به تنهایی در میان همسالان خود را از پانک کلاس از '77 به عنوان یک هنرمند بود که هنوز هم هل دادن مرزهای در حالی که فروش تور و نمره سوابق ضربه.

والر اصرار دارد آن را همه تا حدودی اتفاقی اما تجربه—نه به ذکر است دلخواهی اخلاق کار—حساب خود را در اواخر حرفه تولد دوباره.

"زمانی که من نوشتن وجود دارد یک تم و موضوع را به این آهنگ من کار بر روی وجود دارد شما همچنین می خواهد برخی دیگر کمی چیزهای انتزاعی است که در آن آمده فقط به این دلیل که آنچه من فکر می کنم در این زمان," او می گوید او را در آغوش ضبط دیجیتال روند و آن برش و چسباندن طبیعت است. "من فکر می کنم کیفیت ضبط کردم خیلی بهتر در طول چند سال گذشته به نقطه ای که من شخصا مشکل شنوایی چه آنالوگ و چه دیجیتال. و همچنین ویرایش چیزی است که فقط ذهنی ، شما می توانید ریز ریز کردن آهنگ های خود را و کراوات یک پل در اطراف عقب به جلو و یا قرار دادن یک گروه کر در مقابل آیه. و در حالی که یک زمان وجود دارد که من ویرایش های عجیب و غریب بیت این روزها من بیشتر تمایل به نگه داشتن آنها را در. بنابراین وجود دارد به پایان می رسد تا انتزاعی عناصر در آهنگ های که باعث می شود آنها را جالب من فکر می کنم."

و البته صوتی از طریق خط والر را برای مدرسه ،

"روح آلبوم دوست داشتم وقتی که جوان بودم, نیست, همیشه, سیاسی" والر می گوید. "و حتی زمانی که آنها در مورد خوب و آهنگ خوب ملودی که در زمان شما به عنوان یک محل خاص است. بنابراین من می خواستم برای نگه داشتن این آلبوم کاملا با روح با یک نوع الکترونیکی لبه آن را به عنوان به خوبی به طوری که آن را می خواهم این آلبوم است که در آن کمی سفر."

وجود دارد شاید هیچ مثالی بهتر از Weller روح خیس پاپ از "بیشتر" standout آهنگ در غروب آفتاب—تحت فشار قرار دادند همراه با دستگیری یک رشته تنظیم توسط Game Of Thrones آهنگساز هانا پوست که همچنین کمک به معانی واقعی و در سال گذشته جنبه های دیگر زندگی می کنند آلبوم. آهنگ رشد از Weller در نظر گرفتن یک نگاه در همه او تعلق برای خود و خانواده اش در طول سال.

"من پیدا کردن آن کمی غنی از کسی مثل لعنتی دیوید کامرون گفت که 'اتون تفنگ" بود خود را به آهنگ های مورد علاقه. که کمی شبیه, 'گاییدن, در آمد. سرنخ را در لعنتی title.'"

"من در خانواده من و من سپاسگزار برای همه پول و امتیاز داریم اما ماتریالیسم واقعا شما را خوشحال," او توضیح می دهد. "این همیشه بیشتر و بیشتر و بیشتر: آخرین آی فون و یا هر آنچه که به بازار عرضه شده به ما به عنوان اینکه ما نیاز داریم آن زمانی که مردم در حال تلاش برای پرداخت اجاره و یا قرار دادن مواد غذایی در بشقاب خود را. همه ما نیاز به گرفتن واقعا سخت در آن نگاه کنید به عنوان اغلب به عنوان ما می توانیم فکر می کنم و خوشحالم که حداقل برخی از ما در نهایت هستند."

والر وارد موسیقی—سیاسی—نزاع 43 سال پیش در این بهار با برق تک توسط جم "در شهر". در طول این سالها او را تفننی سیاسی آهنگ ها—و حتی سفر در '80s در با نوازنده/فعال بیلی برگ—اما در حال حاضر او احساس می کند آن naïveté از جوانان که او را سوار شد و بیشتر بیهوده است.

"من خودم را گفت: همان چیزهایی که من گفته ام یا که من شده اند گفت: در طول 30 سال گذشته و احساس می کند که بی معنی" او می گوید. "من به این معنی نیست که مردم از صحبت کردن بی معنی است—به دلیل آنچه که ما در حال حاضر شاهد هستیم در واکنش به ما دولت بی کفایتی و حرص و آز و به خصوص از افراد جوان فوق العاده است—اما برای من می گویند همان چیزهایی که در آهنگ ها که با من بود گفت: در سال 1979 خسته کننده من. من نوشتن آهنگ برای مردم است. من نوشتن آهنگ برای سیاستمداران و یا کسانی که انواع. من در تلاش برای ارتباط بیشتر با مردم در سطوح مختلف به هر حال. من هیچ دستور کار سیاسی به هر حال من از هر بخشی از آنها در تمام یا هر حزب است."

هنگامی که این موضوع مطرح شده است اما Weller بیش از خوشحال به ادامه.

"من می خواهم به فکر می کنم مردم چیزی را از من, آهنگ هر دوره ما در حال صحبت کردن در مورد" او همچنان ادامه دارد. "آنچه مردم را به دور شخصا از یک آهنگ است که آنها می تواند بسیاری از چیزهای مختلف است. برخی از مردم عاشق آهنگ ها و آنها حتی نمی دانم این کلمات به آنها. و یا اگر آنها را خوانده ام و آنها را هزار بار آنها هرگز متوقف و فکر کردن در مورد آنها. بنابراین وجود دارد چیزی است که من قصد دارم در یک آهنگ و اما آنچه مردم را از آن من هیچ کنترل بیش از است. اما من پیدا کردن آن کمی غنی از کسی مثل لعنتی دیوید کامرون گفت که 'اتون تفنگ" بود خود را به آهنگ های مورد علاقه. که کمی شبیه, 'گاییدن, در آمد. سرنخ را در لعنتی title.'"

و بنابراین Weller نیز مصمم است که او را از حق انتخاب خود را به هدایت روشنی از سیاست است.

"این چیزی است که من می خواهم برای قرار دادن در این نقطه در زمان نیست که یک نوازنده از انگلستان در حال رفتن به یک تکه تفاوت به جهان گسترده تر," او می گوید. "من می دانم که. اما اگر آن را می سازد کسی که شاد و الهام و احساس خوبی در مورد خود و زندگی خود را پس از آن که آنچه که من نیاز به انجام است."

والر—که معروف چپ در پشت ایمنی از هر دو مربا و سبک شورای—همچنین دیگر موی اجتناب ناپذیر سوال در مورد مراسم/میراث مدار او حاضر به عنوان یک حزب به.

"من درک می کنم که وجود دارد مردم که کردم احساساتی اتصال به برخی از آهنگ های چرا که آنها نشان دهنده یک زمان خاص در زندگی خود را," او توضیح می دهد. "و من که. اما باید منصفانه ما پهلو چند oldies در. این درست است که من مجموعه ای کامل از آنها است. اما فراموش نکنید که من انجام شده است سولو چیز برای دختران دهه. چیزی کردن چوب وحشیکه از قرن گذشته!"

در ضمن با هیچ تفریحی در آینده نزدیک و با استودیو او صاحب خود را در اختیار او Weller تهدید به انتشار آلبوم دیگر به عنوان به زودی به عنوان در سال آینده.

"من نوشتن است بارهای از آنجا که این, مستند," او می گوید. "من نوشتن است مستند بدیهی است یا coronavirus. من اجتناب شود آن افراد. و در حال حاضر من مانند " خوب, من می خواهم به فاک این بازی در حال حاضر! و این آلبوم جدید نیست هنوز! بنابراین ما ثبت شده است—ارسال قطعات به عقب و جلو بین گروه—و آنها واقعا خوب پاپ آهنگ مرد. و من با استفاده از این اصطلاح بسیار گسترده. چرا که آنها همه نوع از برخی از چیزهای بد بو در آنها است. بنابراین من قصد دارم به آن تماس بگیرید, " چربی پاپ.'"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن