Coronavirus: پزشکان آلمانی هشدار می دهند از موج دوم پیش از فصل تعطیلات

مستند محدودیت ادامه دارد و به سهولت به اروپا تابستان فصل تعطیلات نزدیک. اما به عنوان جمع آوری مردم در سواحل و

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

مستند محدودیت ادامه دارد و به سهولت به اروپا تابستان فصل تعطیلات نزدیک. اما به عنوان جمع آوری مردم در سواحل و در میله کارشناسان هشدار می دهند که جمعیت زیادی می تواند جرقه یک موج تازه از عفونت.

به عنوان کشورهای اروپایی آماده سازی برای بازگشایی به گردشگران دو پیشرو پزشکان آلمانی روز یکشنبه هشدار داد که جنبش توده ای از گردشگران داخلی می تواند بی درنگ موج دوم این بیماری همه گیر کوروناویروس.

حداکثر Geraedts پزشک و سلامت محقق در دانشگاه ماربورگ گفت: آژانس خبری dpa که اجتماعات بزرگ می تواند منجر به "دیگری افزایش شدید" در عفونت.

"اگر شما در راه رفتن به تنهایی در ساحل, بدون توجه به جایی که در جهان البته مهم نیست," او گفت:. "اما زمانی که شما به یک نوار که در آن وجود دارد بسیاری از مردم که می تواند نتایج ناخوشایند."

Geraedts گفت که توریستی می تواند مسئول برای مرحله دوم از رشد نمایی در مواردی که پس از آن به ارمغان آورد به مهمان خانه کشور است.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا خواهد در تابستان, سفر دوباره بجای اول برگشتن از coronavirus همه گیر?

او همچنین هشدار داد که مراقبت های پزشکی در خارج از کشور ممکن است به عنوان خوب به عنوان آن را در آلمان به خصوص اگر یک مسافر می افتد به طور جدی بیمار با COVID-19.

"در مکان های که در آن وجود دارد فقیر سلامت, مراقبت از آن خطرناک تر است — به خصوص برای افرادی که در حال حاضر در معرض خطر" Geraedts اضافه شده است.

او گفت: گردشگران داخلی نیز به خطر انداخته به خطر انداختن مردم محلی: "اگر خارجی ها نیاز به درمان باید در میان باشد [توسط سیستم های سلامت در خارج از کشور] است که البته بد," او گفت:. "اخلاقی آن است که حداقل سوال اگر شما چند منابع برای کسانی که در حال حاضر وجود دارد و پس از آن باید به حساب برای مسافران بیش از حد."

به اندازه کافی ایمنی

یکی دیگر از, ارشد پزشکی, متخصص Hajo Zeep از لایبنیتس موسسه تحقیقات پیشگیری و اپیدمیولوژی در برمن هشدار داد که هنوز هم وجود دارد به اندازه کافی ایمنی در جامعه برای جلوگیری از موج دوم.

"با توجه به این که بخش بسیار کوچکی از جمعیت است و به احتمال زیاد به ایمنی تا کنون روشن است که این ویروس می تواند به سرعت گسترش و اگر شرایط مناسب هستند" Zeep گفت: dpa.

مطالعات انجام شده در سوئد و ایتالیا در هفته گذشته نشان داد که تنها حدود 7 درصد از جمعیت مربوطه باید آنتی بادی برای COVID-19 نشانه آن است که گله ایمنی به این بیماری در اروپا هنوز هم می تواند یک راه طولانی ،

Zeep اما در زمان آسایش است که نرخ ابتلا به عفونت را کاهش و نه تنها در آلمان بلکه در بسیاری از مدیترانه مقصد سفر بیش از حد.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا, گردشگری نقاط داغ اصرار آلمانی ها به نگه داشتن برنامه های تعطیلات

محدودیت کاسته

آلمان شروع به استراحت برخی از مستند اقدامات در اوایل این ماه که اجازه میله, رستوران ها سالن مو و فروشگاه های خرده فروشی به بازگشایی درهای خود را.

این کشور در صنعت گردشگری را دریافت کرده است و افزایش به عنوان هتل ها و خانه های تعطیلات گفته شده است که آنها می توانید خوش آمدید مهمان یک بار دیگر تحت شرایط خاصی و با توجه به دولت قوانین.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas و همتایان خود در دیگر اتحادیه اروپا متحده گفته اند که محدودیت های مسافرتی در سراسر اتحادیه اروپا می تواند برداشته شود تا اواسط ماه ژوئن.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب