ونزوئلا: اتحادیه اروپا پشت ژوئن Guaido به عنوان شورای ملی سر

بلوک گفت: انتخابات از لوئیس Parra بود "مشروع نیست" و غرفه Guaido به عنوان حق رئیس مجمع. Parra یک متحد رئیس جمه

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

بلوک گفت: انتخابات از لوئیس Parra بود "مشروع نیست" و غرفه Guaido به عنوان حق رئیس مجمع. Parra یک متحد رئیس جمهوری ونزوئلا و انتخاب به نصب او حمایت دیوان عالی کشور است.

Líder ژوئن Guaido باقی مانده مشروع رئیس مجلس ملی این کشور اتحادیه اروپا روز پنجشنبه اعلام کرد.

اعلام می آید پس از ونزوئلا تصمیم دادگاه عالی به تایید لوئیس Parra یک متحد از رئیس جمهور نیکولاس مادورو به عنوان رئیس قوه مقننه در ماه گذشته.

با این حال اتحادیه اروپا ابراز نگرانی کردند بیش انصاف رسیدگی و "معتقد است که جلسه رای گیری که منجر به 'انتخابات' از لوئیس Parra بود و نه مشروع" اتحادیه اروپا در امور خارجه و رئیس جوزپ Borrell در بیانیه ای گفت.

ادامه مطلب: آنچه که در ونزوئلا وجود دارد ؟

Guaido انتخاب شد رئیس مجلس در ژانویه سال گذشته و پس از آن به رسمیت شناخته شده توسط برخی از 50 کشور ونزوئلا به عنوان رئیس جمهور موقت.

او تا کنون موفق به غصب نظامی-حمایت ونزوئلا و در ژانویه سال 2020 Parra انتخاب شد رئیس مجلس در رسمی اما اختلاف رای در حالی که مخالفت نمایندگان مجلس با انتخاب Guaido.

"اتحادیه اروپا همچنان به طور کامل پشتیبانی ژوئن Guaido به عنوان رئیس مجمع ملی" Borrell گفت.

اتحادیه اروپا اعلام شد بازتوییت شده توسط حساب توییتر رسمی از مجمع ملی در کشور ونزوئلا.

و اتحادیه اروپا گفت که "آخرین تحولات را بیشتر تعمیق و ماندگار نهادی و بحران سیاسی در ونزوئلا و کاهش دموکراتیک و قانون اساسی فضا در کشور است."

jsi/rt (AFP دی افه رویترز)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن