لهستان به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری در میان فشار بیش از coronavirus

فقط روز قبل از آن با توجه به محل لهستان به نام خود در انتخابات ریاست جمهوری. حکم PiS حزب رو نصب مخالفان بیش از

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

فقط روز قبل از آن با توجه به محل لهستان به نام خود در انتخابات ریاست جمهوری. حکم PiS حزب رو نصب مخالفان بیش از برنامه های خود را به فشار رو به جلو با رای با وجود انجام همه گیر.

لهستان حاکم بر احزاب توافق در روز چهارشنبه به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری این کشور بود که با توجه به محل در روز یکشنبه.

جرسلو Kaczynski رهبر حاکم ملی قانون و عدالت (PiS) و شریک ائتلافی رهبر جرسلو Gowin اعلام کرد که این حرکت در یک بیانیه مشترک.

دو نفر به نام تصمیم "یک راه حل است که تضمین قطب این فرصت را به شرکت در انتخابات دموکراتیک است."

یک تاریخ جدید برای انتخابات است هنوز تعیین نشده است اما اعلام خواهد شد "را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

"داشتن در ذهن قطب ایمنی به علت بیماری انتخابات برگزار خواهد شد توسط پستی رای" گفتند.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا را محکوم کرد حمله به آزادی مطبوعات در طول COVID-19 بحران

حزب حاکم تحت فشار

این تصمیم پس از PiS مواجه واکنش — از جمله در میان صفوف خود را بیش از آن فشار برای برگزاری رای به عنوان برنامه ریزی شده با وجود ادامه coronavirus بیماری همه گیر.

نظر سنجی پیشنهاد کرد که PiS-متفقین رئیس جمهور آندره Duda می تواند در حال حاضر امن 50 درصد آرا و گیر در دور اول پیروزی است.

در تلاش برای نگه داشتن مارس 10, تاریخ حزب حاکم به دنبال آن کوتاه اطلاع پستی رای دادن. پست الکترونیکی-در رای گیری طرح بودند به شدت مورد انتقاد قرار نگرانی که عجله با هم پرتاب انتخابات ممکن است نگه دارید تا به استانداردهای دموکراتیک است.

منتقدان اشاره کرد که با توجه به COVID-19 مستند اقدامات وجود داشته باشد و فقدان مبارزات انتخاباتی و دموکراتیک بحث است. بر خلاف دیگر نامزدهای رئیس Duda بود و هنوز هم قادر به ادامه مبارزه در حالی که انجام وظایف رسمی خود را.

rs/dr (AP, AFP, dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن