پلیس پیدا کردن اسباب بازی کودک در سطل راز مهر و موم شده در انبار در حال جستجو برای مادلین McCann

پلیس و جسد-شکار سگ ها در صحنه در یک حیاط خلوت در هانوفر آلمان که در آن یک راز مهر و موم شده انبار فقط کشف شده

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

پلیس و جسد-شکار سگ ها در صحنه در یک حیاط خلوت در هانوفر آلمان که در آن یک راز مهر و موم شده انبار فقط کشف شده است در شکار برای از دست رفته بریتن مادلین McCann. انبار بود و یک بار تحت یک باغ ریخته در املاک که در آن آلمانی پدوفیلیا مسیحی Brueckner, آخرین مظنون در گم شده-کودک مورد یک بار زندگی می کردند. ریختن به پایین زده بود سال پیش اما برای همسایه گفت: Brueckner پس از صرف ساعت در داخل.

پلیس دیده می شد پنج شنبه انجام تعدادی از اقلام از انبار از جمله کیسه های آبی از شواهد پزشکی قانونی و یک کودک در سطل.

McCann بود فقط خجالتی از چهارم تولد خود را هنگامی که او ربوده شد از تخت او در حالی که او دوقلو خواهر و برادر خواب نزدیکی در اجاره تعطیلات در پرتغال در سال 2007. پدر و مادر او جری و کیت مک کین شد ناهار خوری با دوستان چند صد متری دور زمانی که او ناپدید شد.

این مورد که بسته شده و دوباره باز توسط پرتغالی پلیس چندین بار در حال حاضر برداشت بخار: پس از شناسایی محکوم پدوفیلیا که همچنین تحت بررسی برای تجاوز به 72 سال.

پلیس بریتانیا هرگز ایمان در پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده است صرف میلیون ها پوند بیش از 13 سال گذشته در یک تحقیق به نام عملیات گرنگ که از طریق آن آنها را ترجمه پرتغالی پرونده و مصاحبه با بسیاری از شاهدان کلیدی است.

اما از آن است که پلیس آلمان که تا کنون پیشرفته جستجو برای حقیقت است. در ابتدا آنها گفت: آنها مطمئن McCann مرده بود اما ارائه هیچ سرنخ به پشت تا خط خود را از تفکر است.

McCann والدین نیست اظهار نظر در آخرین توسعه در مورد اما گفته می شود از نزدیک امید در نهایت پیدا کردن آنچه رخ داده به دختر گم شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن