جیمی کیمل کباب جهنم از مغلوب ساختن پیشی جستن 'ضعیف' آب Sip و سطح شیب دار پیاده روی

جیمی کیمل صرف بخش عمده ای از تک صدایی خود را دوشنبه شب در "تاریخی" سخنرانی رئیس جمهور تهمت تحویل به دانشجویان

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

جیمی کیمل صرف بخش عمده ای از تک صدایی خود را دوشنبه شب در "تاریخی" سخنرانی رئیس جمهور تهمت تحویل به دانشجویان در وست پوینت بیش از آخر هفته. "هیچ رئیس جمهوری در تاریخ این کشور تا کنون گرفته عجیب و غریبتر نوشیدن آب از این" میزبان گفت: قبل از نشان دادن بینندگان این کلیپ از مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از دو دست برای بلند کردن شیشه به دهان او.

"این است که یکی از عوارض هیدروکسی?" کیمل شوخی. "آنچه با دست خود را ؟ او صدمه دیده است از آن برگزاری مقدس وارونه ؟ بیایید نگاهی که بار دیگر به دلیل به وضوح وجود دارد چیزی در جریان است. آن را ضعیف!"

میزبان با استفاده از فیلم آرشیوی را نشان می دهد که چگونه این نخستین بار نیست که مغلوب ساختن پیشی جستن است به ظاهر مورد نیاز دو دست برای بلند کردن یک شیشه یا بطری آب. "ممکن است که مانند بسیاری از اعضای کارکنان خود را بازوی خود را فقط نمی خواهید به کار با او را ندارد؟"

"و سپس به عنوان اگر آب چیزی نبود عجیب و غریب به اندازه کافی برای یک سخنرانی او در زمان بسیار عجیب و غریب پیاده روی پایین سطح شیب دار" کیمل گفت: پخش این کلیپ که ناشی از مفسران متعدد ابراز نگرانی رئیس جمهور سلامت. "شاید استخوان مهمیز می کنند؟" کیمل پرسید. "این عجیب و غریب بود درست است ؟ ما می توانیم تنها امید او در مراحل پایین که به آرامی پس از ماه نوامبر است."

چرا که "ما ناپایدار نابغه فقط نمی تواند ساخته شده سرگرم کننده" را به عنوان کیمل قرار داده و آن را مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع توییتی در روز یکشنبه "سطح شیب دار که من فرود آمد پس از من وست پوینت سخنرانی بسیار طولانی و شیب دار تا به حال هیچ حفاظ و مهمتر از همه بسیار لغزنده است. آخرین چیزی که من می خواهم به انجام است 'پاییز' به صورت جعلی اخبار به آن لذت ببرید با. نهایی ده سر من زد به سطح زمین است. شتاب!"

"تهمت بسیار دفاعی در مورد هر چیزی که باعث می شود او را نگاه ضعیف" کیمل گفت. "او نمی پوشیدن ماسک او را بیش از حد قوی به coronavirus 'من در پناهگاه برای محافظت از من در بازرسی از آن!' 'من برروی آن بکشید پایین که سطح شیب دار مثل یک پیر مرد آن را لغزنده بود و من فرار کردن آن!'"

کیمل به پایان رسید بیت خود را با نشان دادن تصویری از جو بایدن صعودی که همان سطح شیب دار کاملا انرژی در سال 2016 زمانی که او 73—همان سن تهمت بود تا زمانی که او تبدیل 74 روز یکشنبه. "پس آهسته و خواب آلود برنده مسابقه من حدس می زنم," او گفت:.

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب