تماس را فشار دهید در تهیه ایالات متحده COVID-19 بسته محرک اقتصادی در زیرساخت های

ایالات متحده آمریکا به تازگی پرده برداری از 3 تریلیون coronavirus پاسخ لایحه که نرخهای آن پا به ساخت زیرساخت ه

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

ایالات متحده آمریکا به تازگی پرده برداری از 3 تریلیون coronavirus پاسخ لایحه که نرخهای آن پا به ساخت زیرساخت های بهبود مانند پهنای باند اینترنت. پیش از آن رئیس جمهور تهمت است به نام خیلی بیشتر از این درخواست کنگره برای تصویب یک "بسیار بزرگ و جسورانه" لایحه متمرکز بر "بازسازی یک بار بزرگ زیرساخت های کشور ما". نانسی پلوسی نشان داده است علاقه به زیرساخت های سرمایه گذاری و همچنین اگر میچ مک کانل به پخش آب سرد بر روی این ایده تا کنون.

اگر کنگره بودند برای پیشبرد COVID-19 بسته محرک متمرکز بر بهبود زیرساخت ها چه شکل باید آن را ؟ این موضوع از یک تماس را فشار دهید به میزبانی موسسه منابع جهانی در چهار شنبه, مه 20 در 11:00am می باشد و همکاران (تماس بگیرید +1 347-670-1998 و با استفاده از کنفرانس ID: 239 719 863#).

شامل پیشرو انرژی و حمل و نقل و کارشناسان سیاست است که تا به حال موقعیت های سطح بالا در دولت قبلی تماس را پوشش چگونه کم کربن پروژه های زیربنایی می تواند میلیون ها شغل ایجاد و رشد اقتصادی در کوتاه مدت. سخنرانان نیز کشف چه درس کنگره باید یاد بگیرند از سرمایه گذاری ساخته شده تحت امریکایی بازیابی و سرمایه گذاری مجدد عمل 2009.

چه

WRI تماس را فشار دهید چگونه یک COVID-19 بسته محرک اقتصادی در زیرساخت ها می تواند میلیون ها شغل ایجاد و رشد اقتصادی در کوتاه مدت

که

جو Aldyسیاست های عمومی استاد دانشگاه هاروارد کندی مدرسه و دستیار ویژه رئیس جمهور اوباما برای انرژی و محیط زیست در اوج رکود بزرگ

شکایت Tierneyمشاور ارشد در تجزیه و تحلیل گروه و معاون سابق وزیر سیاست در دپارتمان انرژی ایالات متحده

کتی Zoi, مدیر عامل EVGo و معاون سابق وزیر برای بهره وری انرژی و انرژی های تجدید پذیر در دپارتمان انرژی ایالات متحده

دن Lashof, مدیر, WRI, ایالات متحده آمریکا

زمانی که
چهار شنبه, مه 20 در 11:00am می باشد و همکاران

شماره گیری اطلاعات

تماس +1 347-670-1998 و با استفاده از کنفرانس ID: 239 719 863#

پاسخ دهید

لطفا اطلاع Rhys Gerholdt در rhys.gerholdt@wri.org اگر شما برنامه ای برای شماره گیری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن