شاهزاده اندرو ادعا می کند او ارائه شده را به جفری اپستاین شهادتنامه 'حداقل سه بار'

شاهزاده اندرو وکلا ادعا دوشنبه که او ارائه کرده است سه بار برای کمک به مقامات ایالات متحده در حال بررسی جفری ا

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

شاهزاده اندرو وکلا ادعا دوشنبه که او ارائه کرده است سه بار برای کمک به مقامات ایالات متحده در حال بررسی جفری اپستاین مورد متهم وزارت دادگستری ایالات متحده از نقض خود را در "تعهد به رازداری" را از طریق "گمراه کننده رسانه های جلسات" که در آن ادعا شده است اندرو نیست co-عامل.

اندرو وکلا مداخله آمد پس از آن آشکار شد که دادستان فدرال بررسی اپستین جنس قاچاق حلقه تا به حال خواسته مقامات بریتانیا به نوبه خود بیش از شاهزاده برای بازجویی.

با توجه به خورشید در اواخر یکشنبه, U. s. Department of Justice بود "به طور رسمی گفت: UK [که] دوک یورک در حال حاضر در یک فرد برای اولین بار." (شاهزاده اندرو و کاخ باکینگهام را تکذیب کرده 60 ساله سلطنتی بود که در حلقه جنسیت.)

در یک اقدام بی سابقه بیانیه عمومی صادر شده توسط خود حقوقی تیم Blackfords اندرو ادعا کرد که اولین بار او کمک خواسته بود در 2 ژانویه سال 2020 است. آنها گفتند که DOJ توصیه "که دوک است و هرگز هدف خود را در تحقیقات جنایی به اپستاین و است که آنها به دنبال محرمانه خود را داوطلبانه همکاری است."

در این بیانیه همچنین گفت: از آن خواهد بود "ناامید کننده" اگر تا به حال شده است یک برنامه کاربردی برای به اصطلاح "متقابل کمک های حقوقی" به عنوان گزارش شده توسط خورشید. MLAs هستند درخواست ثبت در پرونده های جنایی خارجی مقامات دولت بریتانیا است. یک MLA می تواند ملزم اندرو به ارائه شهادت شهود.

وجود ندارد و یا از هر MLA تایید شده است.

اندرو وکلا گفت: در این بیانیه که یک MLA نامناسب خواهد بود چرا که اندرو "است و نه یک هدف از DOJ بررسی و به تازگی تکرار تمایل خود را برای ارائه یک شهادتنامه. امید است که این سوم ارائه شده است علت های اخیر نشت در مورد دوک یورک."

اندرو تیم گفت: امروز که اندرو "در حداقل سه نوبت در این سال ارائه کمک های خود را به عنوان یک شاهد به DOJ. متاسفانه DOJ است در واکنش به این دو ارائه می دهد با عبور خود را محرمانه قوانین و ادعا می کنند که دوک ارائه شده صفر همکاری است. در انجام این کار آنها شاید به دنبال تبلیغات به جای پذیرش کمک اتمام حجت."

اندرو تیم حقوقی با انتقاد از ظاهر عمومی توسط جفری S. Berman, ایالات متحده آمریکا, وکیل برای منطقه جنوب نیویورک برگزار شد که یک کنفرانس مطبوعاتی در خارج اپستین نیویورک خانه که در آن او را محکوم کرد اندرو برای ارائه "صفر همکاری است."

اندرو وکلا گفت که "موضوع تاسف است که DOJ دیده است مناسب به نقض قوانین خاص خود را از محرمانه بودن."

آنها گفتند که نشت "توسط DOJ داده اند رسانه های جهان—و از این رو مخاطبان در سراسر جهان—کاملا گمراه کننده حساب از بحث های ما با آنها است."

وکلا گفت: آنها را "هیچ بیشتر بیانیه عمومی در این زمان که ما مایل به قوانین احترام محرمانه تحت هر دو زبان انگلیسی قانون و دستورالعمل های آمریکا."

ویرجینیا رابرتز Giuffre یک قربانی اپستاین است تا برای اندرو به صورت مناسب بررسی پس از این ادعا که سرمایه او را مجبور به داشتن رابطه جنسی با اندرو که رد این جمله در یک مصاحبه بی بی سی که در آن او پیشنهاد کرد یک عکس از خودش با Giuffre شد doctored.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب