خرده فروش آنلاین Shein توقف فروش 'بودایی صلیب شکسته' گردنبند زیر خشم

سریع مد e-tailer Shein بهترین و شناخته شده برای آن ارزان تابستان, لباس, پرکار, لباس گرم, فیلم های یوتیوب, و در

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

سریع مد e-tailer Shein بهترین و شناخته شده برای آن ارزان تابستان, لباس, پرکار, لباس گرم, فیلم های یوتیوب, و در حال حاضر برخی از گردنبند صلیب شکسته.

در روز پنج شنبه, @HereForTheTea2 یک Instagram حساب که وحی تواریخ تاثیر گذار, درام, نوشته شده یک تصویر از نام تجاری وب سایت. آن را به نظر می رسد برای نشان دادن یک "فلز صلیب شکسته آویز گردنبند" در دسترس برای قیمت $2.50.

پس از عمومی تماس خارج شد انتقاد در Instagram و توییتر آن را تنها در زمان Shein چند ساعت به اسکراب محصول از سایت خود را.

یک نماینده برای Shein گفت: Daily Beast: "برای ثبت Shein بود نه فروش یک صلیب شکسته نازی ها آویز. این گردنبند توسط یک بودایی صلیب شکسته که نماد معنویت و خوشبختی برای بیش از یک هزار سال است. نازی صلیب شکسته با طراحی متفاوت است; آن اشاره شده است در جهت عقربه های ساعت و کج در یک زاویه.

"اما از آنجا که ما درک می کنیم این دو نماد می تواند گیج و بسیار توهین آمیز ما را حذف کرده و این محصول را از سایت ما. به عنوان یک فرهنگی و جهانی با نام تجاری ما می خواهیم به عذر خواهی فراوان به کسانی که جرم ما حساس هستند به این مسائل و می خواهید می شود بسیار روشن است که ما به هیچ وجه در حمایت و یا چشم پوشی نژادی و فرهنگی و مذهبی تعصب یا دشمنی.

"ما به طور جدی کار را از طریق ما ساختار داخلی و فرآیندهای برای حل این مسائل از جمله نقد و بررسی محصولات کمیته به اطمینان حاصل شود که ما احترام به جامعه متنوع. ما یک جهانی و فراگیر برند و ما در نظر گرفتن اقدامات شدید برای اطمینان حاصل شود که همه موارد پاک از طریق بررسی دقیق روند قبل از ما خرده فروشی آنها."

ضد افترا لیگ—و اکثر غربی ها—دسته بندی صلیب های شکسته به عنوان یک "کلی نفرت" و نئو نازی ها نماد است. اما به عنوان برخی در توییتر اشاره کرد که شکل را می توان در تصاویر مذهبی برای هندوها, بودایی ها, و دیگران.

به عنوان ADL, یادداشت های صلیب های شکسته در حال "همراه با ثروت خوب است." جستجو برای شبیه طلا و جواهر در Etsy بازده نزدیک به 300 نتایج با بسیاری از تماس با نماد "باستان."

اما هیتلر و حزب نازی میل برای طراحی تبدیل آن به یک زشت بصری مختصر برای یهودی ستیزی. با بیش از 75 سال از خشونت تاریخچه در ارتباط با صلیب های شکسته, آن را دشوار است برای Shein به دفاع از طلا و جواهر.

به عنوان یک فرد قرار داده و آن را در توییتر "بله نماد بسیاری از معانی اما اولین چیزی که به ذهن می آید که..."

از آن شده است آسان ماه برای Shein. فقط در هفته گذشته نام تجاری کشیده "تزئینی فرش" از سایت خود را پس از یک فعال و روزنامه نگاری دانشجویی به نام خدیجه رضوی اشاره کرد این بود که تخصیص اسلامی نماز تشک.

با نام تجاری ارسال شده عذرخواهی به آن حساب های رسانه های اجتماعی گفت: آن را به حال شده است در تماس با رضوی و تشکیل یک "محصول نقد و بررسی کمیته با کارکنان از فرهنگ ها و ادیان مختلف خیلی اشتباه بود این اتفاق نمی افتد دوباره."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن