آماده برای مسابقه اول تفرج: BMW تیم سوم برای آن Nordschleife اولین.

پس از چند ماه از کار از خانه در طول اجرا در مسابقه اولی Junior تیم در حال حاضر مجموعه ای برای آن مسابقه اول با

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

پس از چند ماه از کار از خانه در طول اجرا در مسابقه اولی Junior تیم در حال حاضر مجموعه ای برای آن مسابقه اول با هم. دن هارپر (GBR) حداکثر هسه (GER) و نیل Verhagen (ایالات متحده آمریکا) خواهد شد درایو اولی M240i مسابقه در دور باز از این فصل Nürburgring استقامت سری (NLS) در 27th ژوئن به عنوان آنها را وارد کنید در این مرحله بعد از آموزش خود را. دوشنبه گذشته تحت مراقبت و مواظبت چشم از مربیان Jochen Neerpasch و خنجر Adorf سه نفر با موفقیت به تصویب واجب اجازه تست پیش از آن مسابقه در اولین Nordschleife (GER).

هارپر Hesse و Verhagen هر یک از صرف چند ماه گذشته در خانه, اما به تازگی به آلمان بازگشت و جایی که آنها نقل مکان کرد و دوباره به اشتراک گذاشته شده خود را در نزدیکی خانه Nürburgring. آنها زندگی می کنند و بالاتر از همه نژاد هم وجود دارد برای فصل کامل. آنها در نخستین دور در چرخ یک BMW ماشین مسابقه زیر کمربند خود را دوشنبه گذشته در مجوز آزمون در Nordschleife. آنها همراه خود را و مربیان Jochen Neerpasch و خنجر Adorf. این Juniors قبلا آموخته است که همه آنها نیاز به دانستن در مورد آهنگ از مجازی خود را شروع می شود در اولی سیم کارت M2 CS مسابقه جام دیجیتال Nürburgring استقامت سری طراحی شده توسط VCO.

در حال حاضر که اولی تیم سوم به دست آورد اجازه مسابقه در NLS آن را در ابتدا نگاهی به مسیر اولی M240i مسابقه زمانی که فصل انتخابات عراق در 27th ژوئن. به عنوان به زودی به عنوان Juniors به پایان رسانده اند به اندازه کافی دور در این ماشین آنها را در حرکت به BMW M4 GT4 که در آن آنها خواهد شد مسابقه 24 ساعته مسابقه در ماه سپتامبر. ارائه همه چیز می رود به طرح آنها پس از آن می تواند به جلو نگاه به اولین مسابقه خود را گردش در BMW M6 GT3.

"اولین تجربه من در اولی M240i مسابقه در Nordschleife بود کاملا باور نکردنی" گفت: Verhagen. "هنگامی که من برای اولین بار از دور در آنچه که تا کنون بیشتر از لحاظ فنی خواستار مدار من تا کنون تجربه کرده, من فقط فکر می کردم 'wow'. در همان زمان آن را بلافاصله برای من روشن بود که این مورد علاقه جدید من مسیر مسابقه است. در کل من خیلی خوشحال هستم که این مجوز در کیسه هستم و واقعا به دنبال به جلو به اولین مسابقه است."

Hesse گفت: "این احساس بزرگ سعی کنید در پشت چرخ از یک ماشین مسابقه. ما بسیاری از دور زیر کمربند ما و قادر به دریافت به دانستن Nordschleife در هر دو شرایط خشك. به دنبال به جلو به نژاد و آب و هوا در منطقه Eifel که اغلب بی قراری که قطعا می تواند بسیار مفید باشد. به طور کلی من با افتخار قادر به پرواز BMW پرچم در مسیر مسابقه و به بخشی از این تیم است."

هارپر است شخص دیگری که به سختی می تواند صبر کنید برای اولین مسابقه خود تفرج در اولی M240i مسابقه. "پس از چندین ماه بدون هیچ گونه مسابقه آزمون واقعا رفت و نه به خوبی. این فوق العاده بود به انجام چند دور در Nordschleife و برای به دست آوردن مجوز. که هدف اصلی ما است و ما آن را به دست آورد. بعد از مسابقه اول که من بسیار به دنبال به جلو به."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن