دیدار با Santoku ساده ترین و روزمره چاقو. در اینجا بهترین آنهایی که در آمازون است.

Santoku چاقو ژاپنی معادل غربی چاقو آشپز. من نوشته ام قبل از اینکه در مورد بهترین راه برای پیدا کردن خود را بعد

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

Santoku چاقو ژاپنی معادل غربی چاقو آشپز. من نوشته ام قبل از اینکه در مورد بهترین راه برای پیدا کردن خود را بعد چاقو آشپز و چرا چاقو به یک آشپز و یک بریده شده واقعا تنها دو ضروری چاقو در آشپزخانه خود را. من با استفاده از چندین Santoku چاقو و آمده اند به عشق خود, سبک وزن, چند منظوره طبیعت است. بنابراین در حال حاضر من اینجا هستم تا بگویم که اگر شما لازم نیست 10 اینچ از تیغه و 7 اینچ و یا کمتر است به اندازه کافی برای شما, شما ممکن است می خواهم به برخی فکر جدی به این تیز ارتقا دهید. و برای کمک به من با هم قرار داده برخی از بالا به امتیاز Santoku چاقو شما می توانید در آمازون است.

مرسر آشپزی 7 اینچ Granton لبه چاقو Santoku

با یک دسته ارگونومیک و بافت انگشت امتیاز برای لغزش مقاومت این خود تبدیل خواهد شد یابو چاقو. آن را ساخته شده از یک قطعه واحد از بالا, کربن, لکه-مقاوم در برابر فولاد ژاپن.

J. A. HENCKELS توخالی لبه چاقو Santoku

به طور کامل جعلی ساخت و ساز از این فولاد آلمانی چاقو به معنی شما می توانید با دوام تیغه و یک انتقال بدون درز به رسیدگی است. این ماشین ظرفشویی امن و honed به ماندن تیز دیگر.

Victorinox 7 اینچ Fibrox Pro Santoku چاقو

Victorinox ساز سوئیس ارتش چاقو می داند که چگونه به انجام چاقو و یک خط گسترده ای از قاشق و چنگال آشپزخانه. و در Fibrox Santoku آنها واقعا القا بسیار سبک را در زندگی روزمره چاقو که برش همه چیز را با سهولت و تبدیل شدن به شریک زندگی مورد علاقه. این یک 4.6-ستاره رتبه بندی متوسط از بیش از 800 داوران و آن Granton لبه طراحی شده است برای نگه داشتن مواد غذایی از چسبیده به آن (و در واقع). گرفتن بدون لغزش خواهد ماند بصورتی پایدار و محکم در چنگ خود را حتی اگر آن را در آب.

PAUDIN کلاسیک 7 اینچ توخالی زمین Santoku چاقو

مقرون به صرفه ترین گزینه در این لیست است که ساخته شده از بالا کربن فولاد ضد زنگ و مقاوم در برابر زنگ زدگی (هر چند شما هنوز هم باید خشک آن را پس از شستشو آن را). پنجاه و داوران آن را ترک 4.6 ستاره میانگین امتیاز. این pakkawood رسیدگی طراحی شده است برای راحت حمل و خود مدل دهید الگو به شما می دهد زیبایی خود را برای مطابقت با خود و بالا بردن آشپزخانه خود را کمی.

Grand Maître 7 اینچ Santoku چاقو

بیشتر قابل توجهی در وزن از Fibrox این چوب بلسان بنفش رسیدگی و جعلی فولاد طراحی این Santoku واقعا برای من درخواست کرد. پیدا کنم آن را بسیار سبک تر از یک چاقو آشپز و بنابراین عینی هنوز هم احساس می کردم به سختی نگه داشتن هر چیزی باشد. و در عین حال آن شیاردار لبه مطالعه و ساخت در سمت چپ من احساس اعتماد به نفس بیشتری به من قطع شده است. نه به ذکر است این چاقو زرق و برق دار است و بسیاری از سرگرم کننده برای نگه داشتن از طریق یک ساعت و یا پس از روز کاری شب پخت و پز.

DALSTRONG Shogun سری 7 اینچ Santoku چاقو

DALSTRONG می شود واقعی و جدی در مورد آن کارد و چنگال است و قطعا درست برای این Santoku چاقو بالا به فروش Santoku در آمازون است. فوق العاده سخت, ژاپنی, جراحی متشکل از 67 لایه از کربن استیل و فرفورژه ساخت وسیله اضافی با دقت در دست خود را. با 4.5 ستاره رتبه بندی متوسط از بیش از 550 داوران هیئت مدیره برش خود را پیدا خواهد کرد خود را در شرکت خوب است.

ساساکی Takumi 7 اینچ Santoku چاقو با قفل کردن غلاف

من از طرفداران بزرگ از ساساکی را با چاقو بریده شده بنابراین تنها می توانید تصور آن Santoku چاقو نیز یک انتخاب بزرگ است. کمک به من است 4.6-ستاره رتبه بندی متوسط از حدود 100 داوران. شصت و هفت لایه, ژاپنی, AUS-10 فولاد ضد زنگ باعث می شود تا تیغه و ساساکی اضافه شده به فولاد مولیبدن و وانادیم برای کمک به مقاومت در برابر سایش و حفظ لبه تیز. بیشتر کمک در این بخش یک غلاف به طور خاص ساخته شده برای Santoku که گنجانده شده است.

اجتناب کارد و چنگال کلاسیک 5.5-Inch Santoku چاقوی آشپزخانه

این امر می تواند سخت به بحث در Santoku بدون ذکر نخواهند رفت. اما آنها نیز به ما یک دلیل دوم برای ramble در مورد آنها: آنها در حال ارائه یک بسیار-دارای تیغه که 5.5 اینچ طولانی به جای هفت. و که وسوسه من و حتی بیشتر. پس از همه, من به ندرت نیاز به مقدار زیادی از ظهر زمانی که من در خانه پخت و پز. حتی زمانی که من در گسترش یک دسته جعفری یا کلم و من معمولا آن را هل دادن هم به من کمک کند ریز ریز کردن آن را. اجتناب باعث می شود آن را فولاد با کروم به منظور افزایش دوام و مقاومت در برابر خوردگی و سایش. و علاوه بر این که نام تجاری خود را یک کلاسیک انتخاب برای چاقو.

Wusthof 5-اینچ Santoku چاقو

یکی دیگر از کلاسیک کارد و چنگال برند Wusthof ما به ارمغان می آورد دارای امتیاز بالا Santoku که حتی کوتاه تر است. 5-اینچ تیغه اینجا جعلی است و سه پرچ به صورت فوق العاده رسیدگی دقیق. بیش از 150 داوران در سمت چپ آن با 4.8-ستاره رتبه بندی متوسط نسبتا غیر معمول متوسط است. ماشین ظرفشویی امن و همچنین مباهات بالا کربن فولاد ضد زنگ شما رو واقعا جذاب و کم-مشخصات چاقو برای سبک استفاده کنید با این حال شما به آن نیاز دارید.

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن