دوباره به هم متصل و الهام بخش در چهار فصل توچال Langkawi

شروع جولای 10, 2020, باز, تازه, الهام بخش در چهار فصل توچال Langkawi, مرز درخشان دریای آندامان در یک طرف و جنگ

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

شروع جولای 10, 2020, باز, تازه, الهام بخش در چهار فصل توچال Langkawi, مرز درخشان دریای آندامان در یک طرف و جنگل سرسبز ، های پویا سالن سرپرستی تجارب و حريم خصوصی این جزیره عقب نشینی منحصر به فرد مناسب برای تیم های مجدد پس از چند ماه از کار از راه دور.

به عنوان انتقال جهان به حالت عادی وقت آن است که برای شرکت ها برای احیای و برنامه ریزی برای چه می آید بعدی. Rumah Ikan Ikan خانه ماهییک رویداد منحصر به فرد فضایی واقع در یک مایل طولانی ساحل خصوصی ارائه می دهد تنظیمات ایده آل برای جمع آوری با همکاران اشفتگی فکری موقتی ایده های جدید و نقشه راه برای آینده است.

راه اندازی مجدد سال با غیر سنتی جلسات و رویدادها در این منظره محل به بیش از آرام امواج. Rumah Ikan خانه ماهی است که دستکاری شده با مواد پایدار و سرد خالص نسیم دریا ایجاد یک محیط آرام برای همکاران به تداخل می کنند. ترک اتاق و پروتکل های سفت و سخت; در اینجا تمرکز به طور کامل در جذاب ideating و نوآوری.

چهار فصل کارشناسان کمک به طراحی و اجرای آرایه ای از گروه های کوچک تجارب برای 20 تا 50 کنندگان است.

  • انجام جلسات طوفان مغزی و کارگاه های خلاقسوخت توسط دیدنی محیط طبیعی است.
  • تقویت همکاری با تیم فعالیت های ساختمانیمانند یک گنج شکار یا ماهیگیری به دنبال تعاملی در کلاس Lesang باتو مدرسه پخت و پز.
  • شبکه بیش از غروب آفتاب کوکتل گردد توسط سر متصدی بار Surinder و سپس به شام برای کل تیم است.
  • لذت بردن از برخی از مقدار مورد نیاز بازی سرگرم کننده و بازی با همکاران از جمله محبوب مالایی سرگرمی مانند congkak و طراحی روی پارچه نقاشی.

برک آوت منطقه در دسترس است فقط درب بعدی همراه با این گزینه از ناهار خوردن به سبک پیک نیک ناهار بین جلسات. با آن سنتی مالزی احساس و "سبز" طراحی Rumah Ikan خانه ماهی است به همان اندازه مناسب برای کسب و کارهای محلی و همچنین انگیزه گروه از خارج از کشور.

چهار فصل توچال Langkawi امکانات 91 مهمان غرفه و ویلاهای خود را گرم فضای داخلی به زندگی به ارمغان آورد با رنگ روشن از درهم آبی و رنگی هنر است. طیف وسیعی از هیجان انگیز تجربه ناهار خوری در انتظار گروه – از معتبر مالایی جشن در Ikan-Ikan خصوصی در اتاق ناهار خوری به مدیترانه ظرافتهای در سرای شادی بخش تراس به یک اقیانوس-تازه barbeque توسط امواج. بسیار توجه و مراقبت از چهار فصل سال خدمات افزایش هر لحظه.

بین در سایت فعالیت های گروه می تواند به کشف شگفتی های طبیعی Kilim کارست ژئوپارک های یونسکو-سایت محافظت شده واقع در مجاورت رفت و آمد مکرر. ارشد طبیعت Aidi عبدالله آگهی مهمانان از طریق یک سرزمین مرموز حرا سرسبز و جنگلهای انبوه و چشمگیر صخره های سنگ آهک آشکار خود را از بسیاری از اسرار است.

سرب با مراقبت

مثل همیشه سلامت و ایمنی باقی می ماند اولویت اول در چهار فصل. برای اطمینان از یک محیط امن برای مهمانان و کارکنان چهار فصل خواص در سراسر جهان اجرا شود با مراقبتکامل در مقیاس سلامت و ایمنی افزایش. اطلاعات بیشتر در مورد سرب با مراقبت را می توان در اینجا یافت نشد.

به عنوان چهار فصل توچال Langkawi استقبال از مهمانان پشت کل تیم متعهد به حصول اطمینان از بالاترین استانداردهای مراقبت و بهداشت بدون افت کیفیت از مهمان را تجربه کنند.

چهار فصل توچال لنکاوی واقع شده است در مالزی مورد علاقه جزیره فقط 55 دقیقه پرواز از کوالالامپور و 75 دقیقه پرواز از سنگاپور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب