Wärtsilä به طراحی و تجهیز دو صفر تولید گازهای گلخانه ای باتری کشتی

تکنولوژی گروه Wärtsilä تجربه و موقعیت پیشرو در توسعه باتری و با ترکیبی از نیروی محرکه کشتی راه حل به رسمیت شنا

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

تکنولوژی گروه Wärtsilä تجربه و موقعیت پیشرو در توسعه باتری و با ترکیبی از نیروی محرکه کشتی راه حل به رسمیت شناخته شده با جایزه یک قرارداد برای طراحی و تجهیز دو صفر تولید گازهای گلخانه ای در کشتی. این کشتی ساخته شود نروژی اپراتور Boreal Sjö در هلند کارخانه کشتی سازی در هلند. سفارشات با Wärtsilä برای طراحی و تجهیزات قرار داده شد در آوریل سال 2020 است.

این Wärtsilä طراحی کشتی طراحی شده است به عامل و مسیر پروفیل های دو به دو به پایان رسید شاتل کشتی. موجود در طراحی مفهوم بهینه سازی مصرف انرژی است.

علاوه بر طراحی برای هر کشتی Wärtsilä عرضه خواهد شد thruster موتور و باتری پردازنده و ساحل مبتنی بر شارژ باتری تجهیزات پشتیبان ژنراتور و انواع سیستم های الکتریکی. تجهیزات برنامه ریزی شده است برای تحویل به حیاط در آغاز سال 2021 و کشتی های در حال انتظار برای شروع عملیات تجاری در پاییز 2021.

"این پروژه یک مثال عالی از Wärtsilä گسترده قابلیت در ارائه طراحی بهینه و یکپارچه راه حل های تجهیزات. این باطری کشتی نشان دهنده آینده در پایداری محیط زیست و طراحی خود را نتیجه سال ها تحقیق و توسعه که Wärtsilä سرمایه گذاری هوشمند در, دریایی, راه حل برای کاهش انتشار کربن از حمل و نقل می گوید:" رنه Zuidam حساب مدیر Newbuild فروش Wärtsilä دریایی.

"هر دو Wärtsilä و هلند کارخانه کشتی سازی گروه تجربه های گسترده ای در برق عروق و یک چشم انداز مشترک برای ارائه راه حل های پایدار برای بخش حمل و نقل. ترکیب تخصص هر دو سازمان تشکیل یک پایگاه عالی برای ارزشمند و موفق همکاری می گوید:" مارکو Hoogendoorn مدیر هلند کارخانه کشتی سازی.

داشتن تجهیزات قرارداد را از یک تامین کننده فراهم می کند مشتری بهره مند شوند همچنین در طول بهره برداری از عروق پس از یک نقطه تماس با ما برای تعمیر و نگهداری, قطعات یدکی و پشتیبانی تجهیزات راحت تر از برخورد با تعدادی از شرکت های مختلف.

دو کشتی طرح یکسان نیست. یکی برای 30 متر طول کشتی قادر به حمل 10 خودرو و حدود 100 مسافر را در حالی که دیگر برای 50 متر طول کشتی برای 35 اتومبیل و 149 مسافر از جمله خدمه.

کشتی را در خدمت Launes – Kvellandstrand – Launes و Abelnes – Andabeløy – Abelnes مسیرهای در نروژ است.

Wärtsilä در مختصر:

Wärtsilä یک رهبر جهانی در فناوری های هوشمند و تکمیل چرخه راه حل های دریایی و بازارهای انرژی. با تاکید بر پایدار و نوآوری و بهره وری کل و داده ها تجزیه و تحلیل Wärtsilä حداکثر زیست محیطی و اقتصادی عملکرد عروق و قدرت گیاهان از مشتریان آن است. در 2019, Wärtsilä خالص فروش یورو بالغ 5.2 میلیارد دلار با حدود 19,000 کارکنان. این شرکت دارای عملیات در بیش از 200 مکان در بیش از 80 کشور در سراسر جهان است. Wärtsilä ذکر شده است و در Nasdaq هلسینکی.

www.wartsila.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب