Meghan Markle را BFF جسیکا Mulroney اخراج از تلویزیون فرفره پس از 'تهدید' سیاه تاثیر گذار ساشا اکستر

جسیکا Mulroney کانادا سبک Good Morning America خبرنگار و دوست نزدیک Meghan Markle شده است اخراج از کانادا تلوی

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

جسیکا Mulroney کانادا سبک Good Morning America خبرنگار و دوست نزدیک Meghan Markle شده است اخراج از کانادا تلویزیون فرفره پس از سیاه و سفید تاثیر گذار ساشا اکستر لقب او را "امی کوپر."

معادل Mulroney به زن سفید که به نام پلیس در یک birdwatcher در پارک مرکزی ماه گذشته اکستر در زمان به Instagram برای گفتن یک داستان از اتهام قلدری آنلاین در دست Mulroney.

"امروز من با باز کردن در مورد چیزی است که فراموش نشدنی من برای هفته گذشته" اکستر به او نوشت 74,000 پیروان. "من احساس مانند یک تقلب کامل مبارزه برای برابری نژادی و با استفاده از صدای من آشکارا در اینجا در حالی که اجازه دادن به یک زن سفید سکوت معدن در پشت درهای بسته."

او به طور گسترده ای به تماشای ویدئو led CTV اعلام نشان می دهد او من را ازنوشده بود axed به عنوان آن را در تضاد با "تعهد به تنوع و برابری است."

کامل بیانیه را بخوانید: "بل رسانه ها و CTV را تشویق می کند کل تیم ما از جمله در هوا استعداد برای تمرین احترام فراگیر و allyship که ما تعهد برای کار بهتر و بیشتر آشکارا به گوش دادن به و تقویت black voices, و به حداقل رساندن آنها" در این بیانیه آغاز شد.

"از آنجا که اخیر انجام شده توسط یکی از ما را نشان می دهد میزبان جسیکا Mulroney, درگیری با تعهد ما به تنوع و برابری CTV حذف کنم ازنو از همه بل کانال های رسانه های و سیستم عامل های موثر بلافاصله."

ABC بلافاصله پاسخ به روزانه وحش درخواست برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا Mulroney نگه داشته بود کار خود را در Good Morning America.

اکستر نگه داشته و داستان او در مورد Mulroney مبهم اما گفت: در تصویری که تلویزیون میزبان تماس گرفته و او را پس از او نوشته شده "generic فراخوانی برای اقدام" Instagram داستان در مورد حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

در اولین هفته از اعتراضات عمومی به قتل جورج فلوید اکستر گفت که Mulroney "ساخته شده هیچ اشاره ای" از نژاد ایستاده با حرکت در Instagram کانال که در آن او اغلب نوشته ها در مورد فمینیسم و صحبت کردن در برابر بدن بشود. (هر دو اکستر و Mulroney پاسخ نمی دهند به روزانه وحش درخواست برای نظر.)

"جسیکا می خواستم هرگز به ایستادن و استفاده از صدای او در وهله اول و درک نمی کنند که چرا او نیاز به" اکستر گفت. "این که من پیدا کردم بسیار عجیب و غریب است چرا که او را بسیار آوازی در مورد حمایت از بسیاری از علل. همچنین بهترین دوست او است مسلما یکی از معروف ترین زنان در جهان. من فقط آن را دریافت نمی کند." (The Daily Beast رسیده به Meghan Markle نمایندگان برای اظهار نظر.)

"آنچه بعد اتفاق افتاد یک سری بسیار مشکل ساز رفتار و antics که در نهایت منجر به او ارسال یک تهدید در نوشتن آخرین چهار شنبه, ژوئن 3," اکستر گفت.

در حالی که اکستر سریع به یاد داشته باشید او "نمی خواهد تماس جس یک نژادپرست" او افزود: سبک ها نمایش داده می شود "کتاب درسی امتیاز سفید" در تعاملات خود را.

"او به خوبی آگاه از ثروت او را درک قدرت و امتیاز به دلیل رنگ پوست خود را" اکستر گفت. "که من و دوستان به او لحظه اعتماد به نفس برای امرار معاش در نوشتن."

اکستر ادعا که Mulroney رسیده به مارک های خاصی تاثیر گذار کار معمولا با گفتن آنها را برای پایان دادن به رابطه خود را. اکستر می گوید که Mulroney به پایان رسید خود را به عقب و جلو با تهدید: "من نیز صحبت به شرکت ها و مردم در مورد راه شما با من برخورد ناعادلانه."

این ساخته شده اکستر احساس "فلج با ترس" او به عنوان "نگران انشعابات و چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من در واقع ایستاده بود تا برای خودم."

با توجه به اکستر "جسیکا اساسا علامت هر جعبه از آنچه یک زن باید کاملا در طول انجام بزرگترین نژادی بیداد در تاریخ است. با استناد به این که این واقعا نبود مشکل او می خواست برای به اشتراک گذاشتن در کانال های اجتماعی بهانه ای است که او می تواند بدنام شدن توسط مردم و رسانه ها اگر او را پس گفت او را نشان می دهد مهم بود که به ترویج."

Mulroney پاسخ به اکستر برای اولین بار در یک نظر بر روی ویدیو, نوشته,, "شما راست زمانی که شما می گویند" این گه نیاز به متوقف شود.' به عنوان رهبران ما باید دست به دست هم داده و از تماس اشتباهات. من می دانم که ما باید تجارب مختلف. و این چیزی است که حتی در این دوره از یک بحث گرم من نیاز به تصدیق و درک است. من به صراحت عرض پوزش برای انجام نمی دهد که با شما و برای هر درد نکنه من ایجاد می شود.

"من به شما گفتم خصوصی من زندگی می کردند و تجربه شخصی با نزدیک ترین دوست من که در آن مسابقه بود که در جلو و مرکز. آن را عمیقا آموزشی است. من آموخته زیادی از آن. من قول می دهم به ادامه یادگیری و گوش دادن به چگونه من می توانم با افتخار به بالا بردن و حمایت از سیاه و سفید, صدای."

این سبک همچنین به او در صفحه خود نوشته است که او و اکستر "تا به حال اختلاف نظر است."

"او به حق به نام من برای انجام کافی نیست که آن را به درگیر شدن در کارهای مهم و دشوار گفتگو در مورد مسابقه و بی عدالتی در جامعه" Mulroney رفت. "من آن را شخصا و این اشتباه بود. من می دانم که من نیاز به انجام بهتر."

او عذرخواهی کرد و به اکستر اضافه کرد: "من قصد هیچ وجه به خطر اندازد امرار معاش او. ما تا به حال یک اختلاف نظر و آن را از دست. من هم می دانم که این نه در مورد من و نه باید آن را در مورد من. آن است که در مورد سیاه و سفید جامعه شده است که موضوع را به نژاد پرستی و تبعیض و خشونت بیش از حد طولانی است."

Mulroney پس از آن اضافه شده او را گام به عقب از رسانه های اجتماعی "در روزهای آینده" و در نظر دارد به "[به] من میکروفون به صدای با داشتن آنها را بیش از حساب من و به اشتراک گذاشتن تجارب خود را."

با وجود Mulroney قرار mea culpa روز بعد اکستر مشترک در Instagram داستان آنچه او می گوید یک DM از Mulroney فرستاده و پس از او به تماشای ویدئو.

"مسئول کت و شلوار. موفق باشید" این پیام به طور مستقیم به عنوان خوانده شده.

"چیزی که فقیر نیست حتی املا 'تهمت' به درستی" اکستر نوشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن