رپسول برای توسعه دو عمده تولید گازهای گلخانه ای-کاهش پروژه های در اسپانیا

مدیر عامل شرکت رپسول Josu جان Imaz امروز ارائه دو پیشگام صنعتی decarbonization پروژه هایی که این شرکت انجام خو

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399
  • مدیر عامل شرکت رپسول Josu جان Imaz امروز ارائه دو پیشگام صنعتی decarbonization پروژه هایی که این شرکت انجام خواهد شد در اسپانیا.
  • اولین پروژه شامل ساختمان یکی از بزرگترین گیاهان برای تولید خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای سوخت با استفاده از CO2 و سبز هیدروژن تولید شده با انرژی های تجدید پذیر.
  • در علاوه بر این به Petronor انرژی آژانس از دولت باسک (حوا) را نیز در این پروژه شرکت کنند. آن را به تنظیم یک رکورد جدید در اروپا با توجه به فن آوری های پیشرفته و استفاده از CO2 اسیر در Petronor پالایشگاه به عنوان مواد خام.
  • پروژه دوم یک گیاه برای تولید گاز از زباله های شهری و شهری که جایگزین بخشی از سوخت های سنتی مورد استفاده در Petronor را در فرایند تولید است.
  • هر دو طرح—نوآوری پایدار و تولید بالا اضافه شده-ارزش—پیش بینی پالایشگاه از آینده و نشان دهنده مهم انگیزه ای برای فن آوری و توسعه صنعتی ضروری است که در این زمان زمینه بهبود اقتصادی.
  • به Josu جان Imaz, "امید بستن برای صنعت توسط امید بستن برای سریع و پایدار اقتصادی." "اسپانیا باید پایه آن decarbonization استراتژی در آن فن آوری و قابلیت های صنعتی. تولید سبز هیدروژن و ترکیب آن با جذب و استفاده از CO2 به تولید خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای به سوخت بخشی از رپسول صنعتی decarbonization استراتژی است. با این پروژه اسپانیایی صنعت مواضع خود را به یک مربوطه اروپا بازیکن در کاهش تولید گازهای گلخانه ای می گوید:" رپسول مدیر عامل شرکت.

80 میلیون یورو از سرمایه گذاری اولیه

با این پروژه اسپانیایی صنعت مواضع خود را به یک مربوطه اروپا بازیکن در کاهش تولید گازهای گلخانه ای

رپسول, Petronor و آژانس انرژی از دولت باسک (حوا) خواهد بود همکاران در شبکه صفر تولید گازهای گلخانه ای مصنوعی, سوخت گیاهی

مدیر عامل شرکت رپسول, Josu جان Imaz امروز ارائه دو پیشگام صنعتی decarbonization پروژه هایی که این شرکت انجام خواهد شد با مشارکت برجسته اسپانیایی و شرکای بین المللی. این امکانات به واقع در بندر بیلبائو و منطقه اطراف آن به عنوان یک گزینه اول را نشان دهنده یک ترکیب سرمایه گذاری اولیه حدود 80 میلیون یورو است.

این راه رپسول در ادامه به گام های تعیین کننده ای منجر به انتقال انرژی و به سمت هدف تبدیل شدن به یک شبکه صفر تولید گازهای گلخانه ای شرکت تا سال 2050. این طرح نشان دهنده یک مثال جدید از دولتی و خصوصی همکاری مورد نیاز برای رسیدگی به چالش های مانند مبارزه با تغییر آب و هوا و ارتقاء ارزش افزوده بخش صنعت به عنوان یکی از کلیدهای دستیابی به یک سریع بهبود اقتصادی.

اولین پروژه که در آن 60 میلیون یورو خواهد شد و در ابتدا سرمایه گذاری شامل ساختمان یکی از بزرگترین خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای مصنوعی تولید سوخت از گیاهان در جهان بر اساس سبز هیدروژن تولید شده با انرژی های تجدید پذیر. ویژگی اصلی این سوخت این است که آنها در حال تولید با استفاده از آب و CO2 به عنوان تنها مواد خام است. آنها را می توان مورد استفاده در موتورهای احتراق است که در حال حاضر نصب شده در خودرو در اسپانیا و سایر نقاط جهان و همچنین در هواپیما, کامیون و ماشین آلات دیگر.

رپسول شرکای شامل Petronor یکی از, اسپانیا, اصلی, صنعتی, مراکز و آژانس انرژی از دولت باسک (حوا) و بخش عمومی جامعه در انتقال انرژی.

تسهیلات خواهد شد که به طور کامل عملیاتی در عرض چهار سال یک معیار جدید در اروپا به لطف تکنولوژی برش لبه کاربردی و استفاده از CO2 اسیر در نزدیکی Petronor پالایشگاه. توسعه آن نشان دهنده اولین سفارش چالش تکنولوژیکی خواهد شد که رهبری رپسول تکنولوژی آزمایشگاه مرکز تحقیقات. آن را به ترکیب سبز هیدروژن—100% انرژی پاک تولید شده از منابع تجدید پذیر—با CO2 به عنوان مواد اولیه در فرایند و آن را به موقعیت رپسول در لبه پیشرو در توسعه شبکه صفر تولید گازهای گلخانه ای سوخت.

در فاز اول خواهد شد که مقیاس پذیر در بعد تجاری مرحله با توجه به نتایج به دست آمده 50 بشکه سوخت ترکیبی تولید خواهد شد هر روز با خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای از CO2 در کل چرخه تولید. مفهومی مهندسی آغاز خواهد شد این سال است. Petronor تنها پالایشگاه در جزیره ایبری و یکی از چند در اروپا است که یکپارچه فرایند ضبط, ذخیره سازی و استفاده از CO2و انتظار می رود قادر به ضبط CO2 به طور مستقیم از هوا.

پروژه دوم که واقع خواهد شد در کنار یکی از اولین همچنین با پورت بیلبائو و منطقه اطراف آن به عنوان اولویت گزینه خواهد نشان دهنده یک سرمایه گذاری اولیه 20 میلیون یورو است. رهبری Petronor آن را تشکیل شده از یک گیاه برای تولید گاز از زباله های شهری و شهری. تولید گاز استفاده می شود به جای بخشی از سوخت های سنتی که باسک پالایشگاه یکی از بزرگترین در اسپانیا در حال حاضر در حال استفاده در فرایند تولید آن.

دوم این ابتکار راستا با رپسول استراتژی ترویج دایره اقتصاد است که اعمال می شود در بسیاری از مراحل تولید این شرکت چرخه را از طریق فن آوری و نوآوری است. رپسول در حال حاضر اجرا بیش از 200 پروژه در این منطقه که آن را به عنوان یکی از اهرمهای کلیدی برای دستیابی به خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050.

در اولین مرحله این تجزیه در اثر حرارت گیاه قادر خواهد بود به روند حدود 10000 تن ضایعات شهری در سال و ظرفیت آن می تواند افزایش یافته و در مراحل بعد به حدود 100000 تن در سال معادل تمام شهری زباله های تولید شده در اطراف منطقه.

طرح های ارائه شده امروز نشان دهنده یک افزایش عمده تکنولوژیکی و تحولات صنعتی در ارتباط با decarbonization برنامه های که در حال حیاتی در زمان زمینه بهبود اقتصادی و تمرکز بر روی بخش هایی که پیشنهاد بیشتری ارزش افزوده است.

با توجه به Josu جان Imaz "این پروژه اهمیت حفظ فن آوری بی طرفی در جستجو برای گزینه های لازم برای decarbonization با در نظر گرفتن همه ممکن است راه حل های تکنولوژیکی برای دستیابی به موفقیت در مبارزه با تغییر آب و هوا و بدون تعصبات ارتکاب به کسانی که کمک به رسیدن به اهداف ما در راه کارآمد ترین و پایدار راه ممکن و حمایت از صنعت ما است."

"اسپانیا باید پایه آن decarbonization استراتژی در آن فن آوری و قابلیت های صنعتی. تولید سبز هیدروژن در ترکیب با تصرف و استفاده از CO2 به تولید net zero emission سوخت بخشی از صنعتی decarbonization استراتژی رپسول. با این پروژه صنعت اسپانیا است که موقعیت خود را برای تبدیل شدن به پیشرو در اروپا بازیکن در کاهش تولید گازهای گلخانه ای" گفت: مدیر عامل شرکت.

به Imaz "همه اشکال decarbonization معتبر هستند و مکمل و incentivizing آنها را به طوری که همه آنها می تواند کمک بدون استثنا خواهد شد سرعت بخشیدن به پیشرفت انرژی انتقال در حالی که همچنین کمک به ما به عنوان یک جامعه برای خروج از بحران ناشی از COVID-19 به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است." مدیر عامل شرکت رپسول مجددا بر تعهد این شرکت به "پیشرو انرژی انتقال حتی در این دوران بی ثباتی اقتصادی است که در آن ما همچنین می خواهم به تقویت نقش ما به عنوان یک شرکت است که منجر به صنعتی کشور توسعه است."

امیلیانو لوپز Atxurra رئیس Petronor یک شرکت است که بخشی از رپسول گفت که "پروژه یکپارچه سه ویژگی مهم در وضعیت فعلی: تعهد به کاهش انتشار کربن و فن آوری بی طرفی به عنوان یک اهرم; چالش هایی که صنعت و تکنولوژی رو در رابطه با انرژی گذار و مشارکت بخش خصوصی و دولتی به عنوان یک ابزار هوشمند برای تحقق بخشیدن به توسعه صنعتی کمک خواهد کرد که ما تحکیم پایدار و رفاه جامعه است."

بهترین فن آوری های موجود برای تبدیل شدن به یک شبکه صفر تولید گازهای گلخانه ای شرکت

در تاریخ 2 دسامبر سال گذشته رپسول اعلام کرد که آن را موقعیت یابی استراتژی خود را برای تبدیل شدن به یک شبکه صفر تولید گازهای گلخانه ای شرکت تا سال 2050 مطابق با پاریس قرارداد ساخت این شرکت برای اولین بار در آن بخش به اتخاذ این هدف بلند پروازانه.

در این سال شرکت خود را کاهش کربن شدت شاخص 3 درصد نسبت به سال 2016 معیار کاهش CO2 تولید گازهای گلخانه ای در تمام کسب و کار و به طور قابل توجهی افزایش آن تجدید ظرفیت تولید.

در اعلام آن در تاریخ 2 دسامبر سال گذشته رپسول با تاکید بر دایره اقتصاد به عنوان یک ابزار برای استفاده بهینه از منابع و اعلام کرد که این دو تولید آن با کیفیت بالا و سوخت های زیستی از روغن های گیاهی (HVO) به 600,000 تن تا سال 2030 نیمی از آن را از تولید زباله های قبل از سال 2025 است.

رپسول نیز نشان داد که آن را ادغام انرژی های تجدید پذیر به آن پالایش عملیات طریق تولید سبز هیدروژن و استفاده از برق از انرژی های تجدید پذیر منشاء آن در فرآیندهای صنعتی است.

رپسول تثبیت کرده خود را به عنوان یک بازیکن مهم در کم کربن تولید برق. امروز آن را به حدود 3000 مگاوات (MW) در عملیات و دیگری از 2000 مگاوات در حال توسعه است. علاوه بر این در سال 2019 از آن پیشی گرفته یک میلیون و برق و گاز مشتری علامت افزایش 31 درصد از آن وارد بازار شد و آن را راه اندازی کرده است راه حل های نوآورانه برای خود مصرف و توزیع نسل.

از این گذشته این شرکت شروع به ساخت اولین مزرعه خورشیدی به نام کاپا و واقع در شهر منزنرس (Ciudad Real). این تسهیلات خواهد شد که در مجموع ظرفیت نصب شده از 126 مگاوات و نشان دهنده سرمایه گذاری 100 میلیون یورو است. انتظار می رود برای شروع تولید برق در ابتدای سال آینده است.

کاپا یکی از هفت پروژه های انرژیهای تجدید پذیر که رپسول است که به دنبال در شبه جزیره ایبری و دوم به شکستن زمین در اسپانیا. برای اولین بار بود که دلتا وزش پروژه واقع در استان ساراگوسا و تروئل که در آن ساخت و ساز آغاز شد و در ماه دسامبر سال گذشته است و هنوز هم ادامه دارد. آن خواهد شد که در مجموع ظرفیت نصب شده از 335 مگاوات نشان دهنده سرمایه گذاری 300 میلیون یورو است و انتظار برای آمدن به بهره برداری در پایان این سال است.

رپسول اعطا شده است بالاترین گواهینامه – "یک" برچسب – توسط کمیسیون ملی در بازار و رقابت (CNMC) در به رسمیت شناختن سازگار با محیط زیست منشا برق است که آن را commercializes: 93,5% تجدید پذیر برق با تضمین مبدا و 6,5% کم تولید گازهای گلخانه ای قدرت است. رپسول تنها عمده فروش و خرده فروش که دریافت این برچسب در 2019.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب